H νέα σχεδίαση μέσα-έξω, η αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά, η αξιοπιστία και το δεδομένο κορυφαίο after sales υπόβαθρο της Toyota συνθέτουν μια κορυφαία επιλογή για την κατηγορία.
Test:Νέο Auris 1,2Τ
45.745 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2015)
Το φρεσκαρισμένο Toyota Auris απέκτησε τον turbo κινητήρα και τα high tech συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, που έψαχνε, για να ολοκληρωθεί και να σκαρφαλώσει στην κορυφή των μικρομεσαίων.
+ Ποιότητα κύλισης, λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά, ενεργητική ασφάλεια, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός-τιμή, 3+3 χρόνια εγγύηση Toyota-Μακριές σχέσεις κιβωτίου, κατανάλωση υπό πίεση, χώρος για τα γόνατα των πίσω
Kaizen το λένε στην μακρινή Ιαπωνία. Φιλοσοφία της συνεχούς εξέλιξης θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε εμείς εδώ στην Ελλάδα. Όπως και να λέγεται, η ουσία είναι πως η Toyota με μελετημένες κινήσεις βελτίωσε τη σημερινή, 2η γενιά, Auris με στόχο την κορυφή των πωλήσεων. Βασικό όπλο στην προσπάθεια της Toyota, είναι ο νέος, χαμηλού κυβισμού, turbo κινητήρας και τα εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης. Τα στοιχεία αυτά έλλειπαν από τη γκάμα του Auris τη στιγμή και από τη στιγμή, που χαρακτήριζαν το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού, το κενό ήταν ακόμα πιο αισθητό. Όχι πια μιας και η ανανέωση του Auris ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να πάρει το ιαπωνικό μικρομεσαίο το δρόμο προς την ολοκλήρωση.
Ισως το πιο ασχημο εσωτερικο αυτοκινητου που υπαρχει παγκοσμιως! κριμα στην toyota... ακομα και η kia εχει πιο ωραιο εσωτερικο και καλυτερη ποιοτητα πλαστικων.σταματηστε να μασατε την καραμελα των ποιοτικων εσωτερικων μιλαμε για ενα κακογουστο ταμπλο με σκληρα πλαστικα... ποσο πιο παλο γινεται?
Πραγματικά το εσωτερικό του auris είναι χάλια και αυτός είναι ο λόγος που τελικά δεν το πήρα.
ΤΟ ταμπλό πάει πολύ ψηλά σε σχέση με το κάθισμα που είναι κάτω.Αυτό σε συνδυασμό με το μικρό παρμπρίζ σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς αεροπλάνο και όχι αυτοκίνητο.Πολύ κακή ορατότητα.Από χώρους άστα.Οι μπροστά οκ αλλά πίσω για να βολευτεί ενήλικας δύσκολο.
Tο turbo έλειπε για όσους ήθελαν μεν επιδόσεις αλλά δεν ήθελαν να πανε στον Dual VVT 1.6 αλλά η σχεδίαση μέσα κι έξω είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να την χωνέψεις καλά να βριστείς λίγο με τη γυναίκα που θα προτιμήσει ακόμα και Bravo αντί Corolla και φυσικά την ειρωνεία του φίλου που θα σου πει ότι ακόμα και το i30 ήταν τελικά πολύ ομορφότερο
Εχω παψει να ασχολουμε με την Toyota με 1.2Τ σε τετοιο αμαξωμα δεν πας πουθενα. Ακομη πιο ασχημο ακομη πιο αβολο. Με τις χιλιαδες ανακλισεις κατι δεν παει καλα. 3 χρονια εγγυηση αυτα τα +3 ψαξτε να δειτε τι ακριβως ειναι. Οπως η Opel 2+4 παλι 6 μας κανει συνολο. Τα πρωτα 2 ειναι ολοκληρωτικη καλυψη τα υπολοιπα ... μην σου κατσει η στραβη!
υπαρχουν ακομα αγοραστες auris?δε βλεπεται το οχημα!και επειδη εχω μπει και εχω συνοδηγησει....κοπαναει σαν κουδουνιστρα....αν καποιος το αγοραζει για τη μηχανη του,τοτε ανηκει στους ανιδεους που δεν κοιτουν το αμαξι συνολικα αλλα μερικα....ανακλησεις δεν εχει η toyota?
Απο το πλάϊ πίσω θυμίζει ford aglia του 1960... κακάσχημο. Μέσα ο τάφος του Ινδού...Δεν βλέπεις πίσω- πλάϊ τίποτα. Δεν συγκρίνεται με ένα focus με τίποτα . Άλλη κλάση το focus.
εσωτερικο ομορφο δεν εχει αλλα στον μηχανικο πας μονο για καφε
Ισως το πιο ασχημο εσωτερικο αυτοκινητου που υπαρχει παγκοσμιως! κριμα στην toyota... ακομα και η kia εχει πιο ωραιο εσωτερικο και καλυτερη ποιοτητα πλαστικων.σταματηστε να μασατε την καραμελα των ποιοτικων εσωτερικων μιλαμε για ενα κακογουστο ταμπλο με σκληρα πλαστικα... ποσο πιο παλο γινεται?
Πραγματικά το εσωτερικό του auris είναι χάλια και αυτός είναι ο λόγος που τελικά δεν το πήρα. ΤΟ ταμπλό πάει πολύ ψηλά σε σχέση με το κάθισμα που είναι κάτω.Αυτό σε συνδυασμό με το μικρό παρμπρίζ σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς αεροπλάνο και όχι αυτοκίνητο.Πολύ κακή ορατότητα.Από χώρους άστα.Οι μπροστά οκ αλλά πίσω για να βολευτεί ενήλικας δύσκολο.
Tο turbo έλειπε για όσους ήθελαν μεν επιδόσεις αλλά δεν ήθελαν να πανε στον Dual VVT 1.6 αλλά η σχεδίαση μέσα κι έξω είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να την χωνέψεις καλά να βριστείς λίγο με τη γυναίκα που θα προτιμήσει ακόμα και Bravo αντί Corolla και φυσικά την ειρωνεία του φίλου που θα σου πει ότι ακόμα και το i30 ήταν τελικά πολύ ομορφότερο
Εχω παψει να ασχολουμε με την Toyota με 1.2Τ σε τετοιο αμαξωμα δεν πας πουθενα. Ακομη πιο ασχημο ακομη πιο αβολο. Με τις χιλιαδες ανακλισεις κατι δεν παει καλα. 3 χρονια εγγυηση αυτα τα +3 ψαξτε να δειτε τι ακριβως ειναι. Οπως η Opel 2+4 παλι 6 μας κανει συνολο. Τα πρωτα 2 ειναι ολοκληρωτικη καλυψη τα υπολοιπα ... μην σου κατσει η στραβη!
υπαρχουν ακομα αγοραστες auris?δε βλεπεται το οχημα!και επειδη εχω μπει και εχω συνοδηγησει....κοπαναει σαν κουδουνιστρα....αν καποιος το αγοραζει για τη μηχανη του,τοτε ανηκει στους ανιδεους που δεν κοιτουν το αμαξι συνολικα αλλα μερικα....ανακλησεις δεν εχει η toyota?
Ωραιο φρεσκάρισμα του κάναν, ξαφνικά μοιάζει να έχει πρεσβυωπία
το ενα ελεος διαδεχτηκε το αλλο
Απο το πλάϊ πίσω θυμίζει ford aglia του 1960... κακάσχημο. Μέσα ο τάφος του Ινδού...Δεν βλέπεις πίσω- πλάϊ τίποτα. Δεν συγκρίνεται με ένα focus με τίποτα . Άλλη κλάση το focus.