
2 Φωτογραφίες »
Πρώτα είχαμε τα καρμπυρατέρ, μετά ήρθε ο ψεκασμός ενός σημείου.
Ακολούθησε ο έμμεσος ψεκασμός, δηλαδή πριν την βαλβίδα εισαγωγής.
Ο άμεσος ψεκασμός ψεκάζει κατευθείαν μέσα στο θάλαμο καύσης.
Έτσι γεμίσαμε μικρά τουρμπάτα & δυνατά μοτέρ.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Από το καρμπυρατέρ στο μπεκ μέσα στο θάλαμο καύσης

Πως γίνεται η τροφοδοσία του καυσίμου μέσα στον θάλαμο καύσης του μοτέρ σου;
Ασφαλώς, πριν από αυτές τις δύο τεχνολογίες που αναφέραμε, είχαμε το καρμπιρατέρ και το σύστημα ψεκασμού μονού σημείου, άλλους τρόπους τροφοδοσίας που σήμερα έχουν αντικατασταθεί από τα ηλεκτρονικά συστήματα ψεκασμού. Πώς γίνεται η έγχυση του καυσίμου όμως στον κινητήρα του οχήματος μας; Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα σε άμεση έγχυση και ψεκασμό πολλαπλών σημείων; Ήρθε η στιγμή να τους αναλύσουμε, να εξετάσουμε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αλλά και να δούμε τη συνεισφορά της κάθε τεχνολογίας στο «downsizing» και την οικολογική λειτουργία. Πριν από όλα αυτά, βέβαια, ας θυμηθούμε πώς λειτουργεί ένα σύγχρονο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τροφοδοσίας!
@info
Το σύστημα άμεσου ψεκασμού ήταν γνωστό σαν τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δύο εμπόδια το κράτησαν μακριά από τις γραμμές παραγωγής για αρκετά χρόνια. Το ένα ήταν το κόστος, μιας και απαιτούνται ανθεκτικά υλικά για την κατασκευή των εγχυτήρων, οι οποίοι είναι εκτεθειμένοι σε ακραίες συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας μέσα στον θάλαμο καύσης, καθώς και έξτρα κόστος για το σύστημα υψηλής πίεσης. Το δεύτερο εμπόδιο ήταν η παραγωγή υψηλότερων ποσοστών αιθάλης, λόγω υψηλής πίεσης και μη ικανοποιητικής ανάμιξης του μίγματος κατά τη διάρκεια της καύσης, αλλά και οξειδίων του αζώτου (NOx), τα οποία δεν μπορούσαν να διασπαστούν σε καταλύτες προηγούμενων γενεών.
Σελίδα 2 | Πώς λειτουργεί ένα σύγχρονο σύστημα τροφοδοσίας; |
Σελίδα 3 | Από τον έμμεσο ψεκασμό… |
Σελίδα 4 | …στον άμεσο ψεκασμό! |
Σελίδα 5 | Ξέρετε ότι |