Όταν ο εγχυτήρας βρίσκεται μέσα στον θάλαμο καύσης σημαίνει ότι η είσοδος του καυσίμου δεν εξαρτάται από το άνοιγμα-κλείσιμο της βαλβίδας εισαγωγής.
Ξεκινάς με ένα μπεκ στην εισαγωγή και διαπιστώνεις ότι τα οφέλη ενός εγχυτήρα πριν τη βαλβίδα εισαγωγής του κάθε κυλίνδρου έχει τεράστια οφέλη. Ποια είναι η επόμενη σκέψη; Ασφαλώς η τοποθέτηση του μπεκ μέσα στον θάλαμο καύσης! Με αυτόν τον τρόπο, η έγχυση του καυσίμου γίνεται με απόλυτο έλεγχο και χωρίς απώλειες, ενώ οι έρευνες απέδειξαν ότι αυτή η τεχνολογία μείωσε σε μεγάλο ποσοστό την κατανάλωση καυσίμου. Τι άλλο κερδίσαμε, όμως, με τα ηλεκτρονικά συστήματα άμεσου ψεκασμού; Όταν ο εγχυτήρας βρίσκεται μέσα στον θάλαμο καύσης σημαίνει ότι η είσοδος του καυσίμου δεν εξαρτάται από το άνοιγμα-κλείσιμο της βαλβίδας εισαγωγής. Συνεπώς είναι εφικτός ο ψεκασμός καυσίμου και κατά τη φάση της συμπίεσης, όπου η βαλβίδα εισαγωγής είναι κλειστή. Με αυτόν τον τρόπο ο κινητήρας γίνεται ακόμα πιο αποδοτικός και η απόκριση βελτιώνεται σε μεγάλο βαθμό. Παράλληλα, η ακρίβεια στη διάρκεια και την ποσότητα της έγχυσης καυσίμου που προσφέρει ο άμεσος ψεκασμός έκανε τα συστήματα υπερπλήρωσης να λειτουργούν ακόμα καλύτερα, γεγονός που οδήγησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες στη μόδα των τελευταίων ετών, που δεν είναι άλλη από το «downsizing».