Oι ιθύνοντες της Mazda, επεξεργάζονται το ενδεχόμενο εφαρμογής του εξελιγμένου κινητήρα HCCI στα μελλοντικά τους μοντέλα, θέλοντας να καινοτομήσουν στην οικονομία και την απόδοση.
Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια έχουν πειραματιστεί με τους κινητήρες HCCI, οι οποίοι χρησιμοποιούν σύστημα συμπίεσης για την ανάφλεξη του καυσίμου, όπως και οι Diesel κινητήρες.
Η Mazda ίσως να είναι η πρώτη μάρκα που θα χρησιμοποιήσει τον HCCI στα αυτοκίνητα παραγωγής της. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Ιαπωνική φίρμα θα ξεκινήσει να λανσάρει τον κινητήρα από το επόμενο έτος και θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στο ανανεωμένο Mazda 3, το οποίο αναμένεται να παρέχει 30% οικονομία στη κατανάλωση καυσίμου.
Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Mazda χρησιμοποιώντας αυτόν τον κινητήρα, στοχεύουν να αποσπάσουν όσο το δυνατόν περισσότερη ιπποδύναμη, με τη λιγότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου. Βάσει της Nikkei, o ΗCCI θα μπορούσε να τροφοδοτεί και άλλα μοντέλα της Mazda αν και δεν είναι ακόμη σαφές το ενδεχόμενο διαθεσιμότητας σε όλες τις αγορές.
Η GM, η Mercedes και η Volkswagen είχαν δηλώσει επίσημα πως επεξεργάζονταν παρόμοιους κινητήρες, αλλά μέχρι στιγμής δεν «τολμούν» να κάνουν το παραπάνω βήμα. Εν αναμονή εξελίξεων από τη Mazda λοιπόν, η οποία ενδέχεται από το 2019 να λανσάρει και ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο.
Μικρη στο μεγεθος αλλα καινοτομα εφαρμοζει τεχνολογιες αιχμης για την πραγματικη οικονομια και αποδοση.Αυτη ειναι η mazda και οι γιαπωνεζοι που ψαχνουν παντα το νεο και το καλυτερο εξελισοντας το για το καλυτερο ολων μας!
Την ιδια στιγμη στην vw οι γερμανοι το πιο πιθανον να εβαζαν καινουργιο λογισμικο παραποιησης για να φιμωσουν τους ρυπους και να δειξουν...μαιμου...ευαισθησια στην καταναλωση.
Ξερουν αυτοι!!
Παλιά και αλάνθαστη τεχνολογία βενζινοκινητήρα που οι Ιάπωνες τολμούν!!! Περιμένω πιο ολοκληρωμένη μορφή από mercedes και toyota, ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΜΙΑ, όπως και από την honda με αντίθετη φιλοσοφία από mercedes και toyota... δηλαδή ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΟΜΩΣ ΠΕΤΑΕΙ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ!!! ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΘΕΤΙΚΑ!!!
Είναι κύκλος καύσης του otto, όμως εδώ έχουμε λειτουργία πετρελαιοκινητήρα σε βενζινοκινητήρα... Μπορείς σε μετατροπές να έχεις ΤΡΕΛΛΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΕ ΛΙΓΟΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ!!!
Τέτοιου είδους μοτέρ έχουμε στην formula1!!! Aπτό παράδειγμα η αρτιότητα του μοτέρ της mercedes!!!
Ότι ξεχάσαν να κάνουν οι Ιταλοί με την ferrari, το κάνουν οι Γερμανοί, ΟΜΩΣ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ!!! ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΝ, ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ!!!
ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!!!
Μικρη στο μεγεθος αλλα καινοτομα εφαρμοζει τεχνολογιες αιχμης για την πραγματικη οικονομια και αποδοση.Αυτη ειναι η mazda και οι γιαπωνεζοι που ψαχνουν παντα το νεο και το καλυτερο εξελισοντας το για το καλυτερο ολων μας! Την ιδια στιγμη στην vw οι γερμανοι το πιο πιθανον να εβαζαν καινουργιο λογισμικο παραποιησης για να φιμωσουν τους ρυπους και να δειξουν...μαιμου...ευαισθησια στην καταναλωση. Ξερουν αυτοι!!
Ποιος τον πιανει τωρα τον JAPAN ......και θα εχει και δικιο...
Παλιά και αλάνθαστη τεχνολογία βενζινοκινητήρα που οι Ιάπωνες τολμούν!!! Περιμένω πιο ολοκληρωμένη μορφή από mercedes και toyota, ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΜΙΑ, όπως και από την honda με αντίθετη φιλοσοφία από mercedes και toyota... δηλαδή ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΟΜΩΣ ΠΕΤΑΕΙ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ!!! ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΘΕΤΙΚΑ!!! Είναι κύκλος καύσης του otto, όμως εδώ έχουμε λειτουργία πετρελαιοκινητήρα σε βενζινοκινητήρα... Μπορείς σε μετατροπές να έχεις ΤΡΕΛΛΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΕ ΛΙΓΟΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ!!! Τέτοιου είδους μοτέρ έχουμε στην formula1!!! Aπτό παράδειγμα η αρτιότητα του μοτέρ της mercedes!!! Ότι ξεχάσαν να κάνουν οι Ιταλοί με την ferrari, το κάνουν οι Γερμανοί, ΟΜΩΣ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ!!! ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΝ, ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ!!! ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!!!