Και τι εξοπλισμό έχουν; Στάνταρ στην έκδοση Fresh βλέπουμε 10 συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense όπως διατήρηση λωρίδας, αυτόματο ρύθμιση υψηλής σκάλας και αυτόματο φρενάρισμα, μεταξύ άλλων. Περισσότερο value for money είναι η αμέσως επόμενη έκδοση Style (+800 ευρώ) στην οποία βρίσκεις έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κεντρικό υποβραχιόνιο μπροστινών καθισμάτων, Bluetooth με audio streaming, αναγνώριση φωνής και χειριστήρια στο τιμόνι, σύνδεση με τις εφαρμογές Android Auto και Apple CarPlay.
Σπορτίφ N-Line έκδοση και με turbo 100 άλογα
Στην κορυφή της γκάμας του Hyundai i10 βρίσκεται η σπορ εξοπλιστική έκδοση N-Line. Το συγκεκριμένο πακέτο συνδυάζεται με 84 «ατμοσφαιρικά» άλογα (17.490 ευρώ), καθώς και με τον 1,0 T-GDi των 100 ίππων και 172 Nm ροπής. Μία έκδοση κινητήρα που έχει ευρύτερο πεδίο δράσης, και εκτός αστικού περιβάλλοντος. Συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο και σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ..
Από εκεί και πέρα, εξοπλιστικά το πακέτο N-Line έχει δυναμικές πινελιές στην εξωτερική εμφάνιση (LED φώτα εμπρός και πίσω, διαφορετικής σχεδίασης μάσκα, κόκκινη λωρίδα χαμηλά στον προφυλακτήρα, διπλές απολήξεις της εξάτμισης κ.ά.) και στην καμπίνα (κόκκινες ραφές στο τιμόνι και τα καθίσματα, δερμάτινος επιλογέας με επίσης κόκκινη ραφή, κόκκινα δακτυλίδια στους αεραγωγούς και αλουμινένια πεντάλ).