ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
O Jari-Matti Latvala όντας ταχύτερος όλων και στην τελευταία σούπερ ειδική, πήρε το μέγιστο από τη Σουηδία.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O Jari-Matti Latvala όντας ταχύτερος όλων και στην τελευταία σούπερ ειδική, πήρε το μέγιστο από τη Σουηδία.

Τι έγινε στο Ράλι Σουηδίας

4.853 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2017)

Ακρως εντυπωσιακό λόγω χιονιού και πάγου, αλλά και γεμάτο ανατροπές και δράματα, ήταν το φετινό Ράλι Σουηδίας με το οποίο ολοκληρώθηκε ο 2ος γύρος του πρωταθλήματος WRC. Δείτε την εξέλιξη του αγώνα.

Μπόλικο δράμα επεφύλασσε το χθεσινό φινάλε του 2ου Σκέλους του Ράλι Σουηδίας, που έφερε τα πάνω κάτω στην κορυφή. O Thierry Neuville είχε ένα deja vu, καθώς όπως και στο Μόντε Κάρλο που είχε την άνετη πρωτοπορία ως την τελευταία ειδική του 2ου Σκέλους, έτσι και τώρα -στο ίδιο σημείο του αγώνα και όντας 43,3 δλ. μπροστά- έκανε το λάθος βγαίνοντας από το δρόμο και αφήνοντας το Hyundai i20 Coupe χωρίς ανάρτηση. Ο Βέλγος εκκίνησε σήμερα από την 13η θέση, κουβαλώντας μία ποινή 10 λεπτών.

Ασπροπρόσωπη έβγαλε την M-Sport ο Ott Tanak με την 2η του θέση στη Σουηδία, με την ομάδα να έχει στην 3η θέση και τον πρωταθλητή Sebastien Ogier, που πήρε και 4 έξτρα πόντους στην τελευταία σούπερ ειδική.

Ασπροπρόσωπη έβγαλε την M-Sport ο Ott Tanak με την 2η του θέση στη Σουηδία, με την ομάδα να έχει στην 3η θέση και τον πρωταθλητή Sebastien Ogier, που πήρε και 4 έξτρα πόντους στην τελευταία σούπερ ειδική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αυτό έφερε το Toyota Yaris του Jari-Matti Latvala στην κορυφή, με διαφορά 3,8 δλ. από το Ford Fiesta του Ott Tanak και 16,6 δλ. μπροστά από το έτερο όχημα της M-Sport, αυτό του πρωταθλητή Sebastien Ogier. Μόνο που ο Φινλανδός ξεκίνησε τη σημερινή μέρα «αφηνιασμένος» κερδίζοντας και τις δύο πρώτες ειδικές και φέρνοντας τη διαφορά του από τον Εσθονό στα 20 δλ. Ένα λάθος του Γάλλου στην πρώτη στροφή της ημέρας, του στέρησε τις όποιες πιθανότητες είχε να διεκδικήσει τη νίκη, καθώς πλέον μία ειδική πριν το τέλος, απέχει σχεδόν ένα λεπτό από την 1η θέση.
 
O Kris Meeke δεν μπόρεσε να κρατήσει τον Ogier πίσω του και έπεσε στην 5η θέση, αλλά μία βουτιά του Citroen C3 σε ένα μικρό χαντάκι, έδωσε τη δυνατότητα στον Dani Sordo να τον προσπεράσει και με τον Neuville να κάνει το λάθος, ο Ισπανός βρέθηκε στην 4η θέση, έχοντας σε διαφορά ασφαλείας πίσω του τον Craig Breen. Έκτος είναι ο Elfyn Evans, μπροστά από τον Hayden Paddon που οδηγούσε όλο το χθεσινό πρωινό δίχως υποβοήθηση στο τιμόνι του i20 Coupe, κάτι που παρομοίωσε με «πάλη με λιοντάρι». Ο Stephane Lefebvre, o επικεφαλής του WRC 2 Pontus Tidemand και ο Teemu Suninen συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.
  
Το αγωνιστικό μενού έκλεισε όπως κάθε φορά με την τελευταία σούπερ ειδική, που δίνει και επιπλέον πόντους στους πέντε πρώτους οδηγούς με τους καλύτερους χρόνους. Εκεί, ταχύτερος όλων ήταν ο Latvala, παίρνοντας με τους 5 επιπλέον πόντους, το μέγιστο από τη Σουηδία. Δεύτερος ήταν ο Ogier, ενώ ο Neuville παρηγορείται με τους 3 βαθμούς για την 2η σερί ατυχία του. Τέταρτος ήταν ο Meeke που πήρε 2 πόντους, με τον τελευταίο να πηγαίνει στον Paddon.

Highlight του αγώνα αποτέλεσε η χθεσινή προσπάθεια του Mads Ostberg να πάρει το ρεκόρ άλματος στο Colin`s Crest που είναι στα 45 μέτρα. Το Ford Fiesta WRC του Νορβηγού έκανε στην 11η ειδική 42 μέτρα, ενώ στην επαναληπτική 14η ειδική, πήδηξε στα 44 μέτρα, μια επίδοση που ήταν αρκετή να του δώσει το φετινό βραβείο, αλλά όχι και το ρεκόρ που ανήκει στον Eyvind Brynildsen.
ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ 2017
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦ. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΑΦ. ΠΡΩΤΟ
1. J. LATVALA 2:36:03.6    
2. O. TANAK 2:36:32.8 +29.2 +29.2
3. S. OGIER 2:37:03.1 +30.3 +59.5
4. D. SORDO 2:38:15.1 +1:12.0 +2:11.5
5. C. BREEN 2:38:54.8 +39.7 +2:51.2
6. E. EVANS 2:41:30.2 +2:35.4 +5:26.6
7. H. PADDON 2:41:34.8 +4.6 +5:31.2
8. S. LEFEBVRE 2:43:18.3 +1:43.5 +7:14.7
9. P. TIDEMAND 2:45:14.7 +1:56.4 +9:11.1
10. T. SUNINEN 2:46:06.5 +51.8 +10:02.9
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Citroen