Πράσινες, κίτρινες και κόκκινες μάρκες. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα; Ποια τρίζουν; Σε ποια σε γδέρνουν ζωντανό όταν πας για service; Ποιες εταιρείες αθετούν τις υποσχέσεις και υποχρεώσεις τους; Χιλιάδες επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων- όλων των μαρκών!
Πάνω από 5.000 επώνυμες αναφορές, στη μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη στην οποία οι ιδιοκτήτες αποκαλύπτουν όλα τα μυστικά των αυτοκινήτων τους, δίνοντας σε όλους τους κατόχους της κάθε μάρκας, πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθούν από “πρώτο χέρι” για τις κακοτοπιές, αλλά και για να καταθέσουν τις δικές τους εμπειρίες.
Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα πρασινίζουν με 1, 2 ή 3 μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκινίζουν με 1, 2 ή 3 μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια) τα αυτοκίνητα τους, ανάλογα με την σημαντικότητα του περιστατικού που αναφέρουν. Εμείς βλέπουμε για κάθε μάρκα αν και κατά πόσο υπερτερούν οι θετικές ή οι αρνητικές αναφορές.
Καλύτερες μάρκες αυτές που έχουν πολύ μικρό ποσοστό σε αρνητικές αναφορές. Στον πάτο αυτές που έχουν μεγάλο ποσοστό αρνητικές αναφορές.
Με βάση τις αναφορές αυτές κατατάσονται στην έρευνα οι μάρκες (ενώ μία φορά τον μήνα -αφού έχουν ελεγχθεί εξονυχιστικά ΟΛΑ τα νέα σχόλια – εμφανίζονται τα ΝΕΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ανά μάρκα.
Ορίζουμε ως πράσινες εκείνες που συγκέντρωσαν πάνω από 80% θετικές αναφορές, κίτρινες αυτές που έλαβαν πάνω από 50% και κόκκινες από εκεί και κάτω.