Τα νούμερα που ανακοίνωσε η αστυνομία δείχνουν πως η οδήγηση με το τηλέφωνο στο χέρι δεν είναι απλά συχνή, είναι μάλλον συνήθεια. Πως δηλαδή για κάποιο λόγο, ενώ υπάρχουν ένα σωρό τρόποι να το αποφύγουμε, προτιμούμε να κρατάμε το τηλέφωνο στο χέρι.
Η συχνότερη εξήγηση, ή μάλλον δικαιολογία, είναι ότι κανείς δεν περιμένει να κάνει κλήση όσο οδηγεί. Δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά και έτσι δεν χρειάζεται να ετοιμάσει το αυτοκίνητό του για χρήση κινητού. Έλα όμως που το τηλέφωνο χτυπάει, και φυσικά από συνήθεια απλά το σηκώνει και μιλάει. Βοηθάει και η κίνηση, το μποτιλιάρισμα, που δημιουργεί την εντύπωση ότι «δεν οδηγείς» και έτσι μπορείς να μιλήσεις και λίγο στο τηλέφωνο, να δεις το Facebook ή να στείλεις ένα μήνυμα.
Όμως αυτός θα πρέπει να είναι ένας ακόμη λόγος να ξέρεις πως και πότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου στο αυτοκίνητο. Και με δεδομένες τις δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα για να το κάνεις αυτό, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην το κάνεις.
Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα, ακόμη και τα πιο φθηνά, έχουν τρόπο να συνδέσεις το κινητό σου και να κάνεις τηλεφωνήματα σε ανοιχτή ακρόαση. Για τα παλιότερα, υπάρχουν ένα σωρό προσθήκες που επιτρέπουν την ίδια συνδεσιμότητα.
Όμως αυτό που φαίνεται είναι πως η χρήση του κινητού ως τηλέφωνο, είναι μόνο μία χρήση του, αφού πλέον το κινητό είναι πλοηγός, ηχοσύστημα, και φυσικά η πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα. Και ενώ οι τεχνολογίες στα αυτοκίνητα προβλέπουν, και αποτρέπουν τη χρήση του κινητού ως τηλεφώνου, δεν μπορούν να κάνουν σχεδόν τίποτε ώστε να μην τα χρησιμοποιούμε για όλα τα υπόλοιπα.
Όταν λέμε λοιπόν ότι όλοι αυτοί οι οδηγοί πιάστηκαν με το τηλέφωνο στο χέρι, δε σημαίνει πως μιλούσαν και στο τηλέφωνο. Το πιθανότερο να «σκρόλαραν» στο facebook, να έστελναν και να διάβαζαν μηνύματα, ή ακόμη να έκαναν και τα ψώνια τους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »