Όσοι υποφέρουν από ίλιγγο ας στρέψουν αλλού το βλέμμα, καθώς η Ford σκαρφαλώνει σε νέα ύψη με ένα φιλόδοξο διαγωνισμό αναρρίχησης για τις ανάγκες του οποίου ένα Ford Explorer Plug-In Hybrid ανέβηκε στην κορυφή του ψηλότερου αυτοστήριχτου πύργου αναρρίχησης στον κόσμο.
Εμπνευσμένη από το μότο «οι εξερευνητές δεν σταματούν ποτέ» που ενσαρκώνει το εξηλεκτρισμένο, παντός εδάφους, επταθέσιο, περιπετειώδες SUV, η Ford προσκάλεσε αναρριχητές από τη Νορβηγία να ανέβουν στον πύργο αναρρίχησης OVER ύψους 47 μέτρων στις 31 Ιουλίου, και να πετύχουν τον ταχύτερο χρόνο ώστε να κερδίσουν μία δωρεάν, διετή σύμβαση μίσθωσης του αυτοκινήτου.
Για τον παράτολμο διαγωνισμό «Explore New Heights», που σχεδιάστηκε για να τιμήσει το πνεύμα περιπέτειας και την αποφασιστικότητα που εμπνέει τους πελάτες της Ford με δραστήριο και σπορτίφ lifestyle, η εταιρεία δημιούργησε μία ειδική εξέδρα ώστε να υποστηρίξει το Explorer Plug-In Hybrid στην απόκρημνη οροφή του πύργου.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Για την υλοποίηση του project χρειάστηκε προγραμματισμός έξι μηνών, με διεξοδική μελέτη από μηχανικούς και αρχιτέκτονες προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ο πύργος μπορεί να υποστηρίξει με ασφάλεια το πρόσθετο βάρος της εξέδρας και του SUV. Η Ford συνεργάστηκε επίσης με τον πρωταθλητή αναρρίχησης Martin Mobråten για το σχεδιασμό μιας απαιτητικής διαδρομής από το έδαφος μέχρι το όχημα που θα ενθαρρύνει τους αγωνιζόμενους να ξεπεράσουν τα όριά τους. Δύσκολα εμπόδια και θεαματικά άλματα σχεδιάστηκαν για να δοκιμάσουν ακόμα και τους πιο έμπειρους αναρριχητές.
Το Explorer Plug-In Hybrid θα παραμείνει στη θέση του στον πύργο OVER μέχρι τις 27 Αυγούστου και οι επισκέπτες μπορούν να αποκτήσουν ένα δωρεάν limited-edition T-shirtκαι να φωτογραφηθούν στο σκηνικό αυτό (ακόμα και αν ανέβουν με τις σκάλες).
Κλείνοντας, θυμίζουμε πως το Explorer είναι το ισχυρότερο υβριδικό της Ford στην Ευρώπη και συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα EcoBoost, μπαταρία 13,6 kWh και ηλεκτροκινητήρα παράγοντας συνολική ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm. Το αυτοκίνητο προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα, ικανότητα ρυμούλκησης 2.500 κιλών και αυτονομία 42 χλμ (WLTP) αμιγώς με ηλεκτροκίνηση.