ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι κάνεις αν η κινέζικη μάρκα που ψώνισες τα μαζέψει αύριο & φύγει;

 Σχολιάστε 
9.172 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2024)
Απόψεις Τι κάνεις αν η κινέζικη μάρκα που ψώνισες τα μαζέψει αύριο & φύγει;

Απόψεις Τι κάνεις αν η κινέζικη μάρκα που ψώνισες τα μαζέψει αύριο & φύγει;

- Τουλάχιστον 10 νέες κινέζικες μάρκες «μπήκαν» από το πουθενά στην Ευρώπη
- Η κινέζικη Great Wall έκανε «μεταβολή» και φεύγει από την Ευρώπη
- Αν μια μάρκα φύγει-κλείσει τότε η εγγύηση δεν ισχύει
- Το θέμα είναι, πόσο εύκολα θα εμπιστευτούν οι αγοραστές μάρκες που σήμερα είναι & αύριο εξαφανίζονται

Τουλάχιστον 10 νέες κινέζικες μάρκες «μπήκαν» από το πουθενά στην Ευρώπη

Μπορεί η «απόβαση» των Κινέζων να ήταν η είδηση του 2023, με την αρχή που έκανε το 2024 και την πτώση πωλήσεων στα ηλεκτρικά στην Ευρώπη, μήπως φέτος η είδηση της χρονιάς θα είναι η «μεταβολή» και πίσω στην Κίνα για τις νέες αυτές μάρκες;
 
Όσο τα ηλεκτρικά ήταν η πιο καυτή λέξη στην αυτοκίνηση το 2023, το να έρθει μια κινεζική μάρκα στην Ευρώπη, και να μπορεί να «παίξει» στα ίσια με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές ακουγόταν σχεδόν ρεαλιστικό. Εξάλλου στα ηλεκτρικά οι Κινέζοι έχουν την τεχνολογία, έχουν τις μπαταρίες, και με δεδομένο ότι μια καλή μπαταρία, ένα καλό λογισμικό, ένα εύπεπτο σχέδιο και μια ικανοποιητική ποιότητα είναι πλέον αρκετά για να γίνει η κάθε κινέζικη μάρκα το «ίδιο» με κατασκευαστές 100 και πλέον ετών, δεν θέλει πολύ. Τουλάχιστον για όσους το πιστέψουν, και έτσι πέρσι είδαμε τόσες μάρκες από το πουθενά να λανσάρονται στην Ευρώπη, κάποιες και στην Ελλάδα, και μάλιστα με τον «τσαμπουκά» ότι θα σαρώσουν.

Η κινέζικη Great Wall έκανε «μεταβολή» και φεύγει από την Ευρώπη

Τελικά όμως δεν «σάρωσαν». Η πολύ καλής φήμης κατά τα άλλα Great Wall, με παράδοση δεκαετιών στην Κίνα, πούλησε λιγότερα από 6.500 αυτοκίνητα το 2023. Και δεν είναι η μόνη, αλλά είναι η πρώτη που μάλλον κατάλαβε πως το πράμα δεν είναι τόσο απλό. Πως δηλαδή για να βγάλει ο άλλος από την τσέπη του και να σε στηρίξει, θέλει να τον πείσεις πως αξίζεις. Και αυτό χρειάζεται προϊόν όχι απλά καλό, αλλά με όραμα και μέλλον. Το ίδιο και το δίκτυο. Το ίδιο και η μάρκα. Κανείς δεν αγοράζει μόνο το αυτοκίνητο αυτό καθ`αυτό. Αγοράζει όλο το «πακέτο».

Αν μια μάρκα φύγει-κλείσει τότε η εγγύηση δεν ισχύει

Και το «πακέτο» αυτό περιλαμβάνει αυτό που κάνει τη μάρκα να είναι αυτό που ξέρουμε και εμπιστευόμαστε. Μπορεί η αναχώρηση της Great Wall να επηρεάζει άμεσα μόνο τους 6.500 αγοραστές και τους 100 υπαλλήλους που είχε στη Γερμανία, όμως το αντίκτυπο στην αγορά είναι σημαντικά μεγαλύτερο. Δείχνει πόση αξία δίνει στην εμπιστοσύνη αυτών των ανθρώπων που είτε επένδυσαν το μέλλον τους να δουλέψουν για αυτή, ή τα λεφτά τους για να την προτιμήσουν. Η ζημιά όμως της Great Wall δεν είναι μόνο σε αυτούς του ανθρώπους, αλλά σε όλες τις Κινέζικες μάρκες που είναι σήμερα στην Ευρώπη. Γιατί τώρα η εμπιστοσύνη κλονίστηκε.

Το θέμα είναι, πόσο εύκολα θα εμπιστευτούν οι αγοραστές μάρκες που σήμερα είναι & αύριο εξαφανίζονται

Γιατί πως μπορείς τώρα να είσαι σίγουρος πως όπως ξεφύτρωσε μια μάρκα ξαφνικά, δεν θα εξαφανιστεί το ίδιο ξαφνικά; Τι είναι αυτό που μπορεί κανείς να πει για τις άλλες μάρκες ώστε να πείσει τον κόσμο πως τώρα που τα ηλεκτρικά «έφαγαν πόρτα» δεν θα φύγουν και άλλες μάρκες, όπως η μάρκα που είσαι έτοιμος να εμπιστευτείς εσύ με τα λεφτά σου; 

Τι λες λοιπόν; Πόση ζημιά έκανε η «μεταβολή» της Great Wall σε όλες τις κινέζικες μάρκες που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη; Και πόσο κλονίστηκε η δική σου εμπιστοσύνη;

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH