ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι κερδίζεις και τι χάνεις αγοράζοντας All season ελαστικά; Ξέρεις;

 Σχολιάστε 
71.354 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2024)
Τι κερδίζεις και τι χάνεις αγοράζοντας All season ελαστικά; Ξέρεις;
3 Φωτογραφίες »

- Αν έχουν στο πλάι ένδειξη M+S και τη χιονονιφάδα, πάνε και σε χιόνι ως 10 εκ., χωρίς αλυσίδες
- Έχουν 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα από τα θερινά, στο βρεγμένο, με βάση το μέσο όρο
- Αντέχουν στο κρύο κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου (που τα θερινά υποφέρουν)
- Ανά 4άδα, είναι ακριβότερα 30 ευρώ στα 16" και 60 ευρώ στα 17"

Αν έχουν στο πλάι ένδειξη M+S και τη χιονονιφάδα, πάνε και σε χιόνι ως 10 εκ., χωρίς αλυσίδες

Σχεδόν τo 90% των οδηγών στην Ελλάδα προτιμούν τα κανονικά λάστιχα (τα λεγόμενα θερινά) αφού αυτά καλύπτουν τις ανάγκες τους. Υπάρχει όμως και μία άλλη κατηγορία προϊόντων που αυξάνει τα μερίδια της, τα All Season ή αλλιώς 4 εποχών.

Τα All Season ελαστικά ξεχωρίζουν από τα κανονικά λόγω της ιδιαίτερης χάραξης που έχουν στο πέλμα τους. Χάρη σε αυτή μπορούν να «πατήσουν» σε χιόνι, ακόμη και χωρίς αντιολισθητικές αλυσίδες. Βέβαια υπάρχουν δύο προϋποθέσεις:

  • Να έχουν ειδική σήμανση M+S (Mud and Snow) με την αντίστοιχη χιονονιφάδα (αλπικό σύμβολο) στο πλάι του ελαστικού
  • Να οδηγείς σε χιονισμένο δρόμο που έχει μέχρι 10 εκ. χιονιού. Σε μεγαλύτερο ύψος χιονιού έχουμε δει σε προηγούμενα test να δυσκολεύονται.

Έχουν 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα από τα θερινά, στο βρεγμένο, με βάση το μέσο όρο

«Είναι λάστιχο 4 εποχών, άρα στη βροχή είναι καλύτερο από ένα θερινό, σωστά;»

ΛΑΘΟΣ, απαντάμε εμείς ή, μάλλον καλύτερα, «λένε» οι μετρήσεις σε περισσότερα από 50 ελαστικά που έκανε το AutoΤρίτη Test Center. Η χάραξη που λέγαμε νωρίτερα μειώνει την επιφάνεια του ελαστικού με το δρόμο, περιορίζει την πρόσφυση, για αυτό και ο μέσος όρος των μετρήσεων βγάζει 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο. Αντίστοιχα και στο κράτημα σε βρεγμένο (Elk Test), τα All Season ελαστικά δεν είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερινά τους. Αξίζει να σημειώσουμε πως τα περισσότερα All Season ελαστικά δεν έχουν δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο Wet Α (συνήθως έχουν Β).


Τι κερδίζεις και τι χάνεις αγοράζοντας All season Ελαστικά; Ξέρεις;
3 Φωτογραφίες »

Τι κερδίζεις και τι χάνεις αγοράζοντας All season Ελαστικά; Ξέρεις;

Αντέχουν στο κρύο κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου (που τα θερινά υποφέρουν)

Τα κανονικά ελαστικά είναι κατασκευασμένα με καουτσούκ του οποίου η σύνθεση δεν τα διατηρεί εύκαμπτα σε ψυχρότερες θερμοκρασίες. Υπάρχει ο άτυπος κανόνας των 7 βαθμών Κελσίου, θερμοκρασία κάτω από την οποία συνίσταται να οδηγείς All Season λάστιχα (π.χ. πάγος).
 
Επιπλέον, τα All Season ελαστικά στις μεγαλύτερες διαστάσεις (17 και πάνω) έχουν XL - Extra Load ενισχυμένα πλαϊνά. Συνήθως πρόκειται για ένα πολυεστερικό ύφασμα, το οποίο εμποδίζει το καουτσούκ από το να σχίζεται. Έτσι μπορείς να πηγαίνεις πιο άνετα εκτός δρόμου, χωρίς να φοβάσαι, αλλά την ίδια στιγμή στην άσφαλτο είναι περισσότερο «σκληρά» στην οδήγηση.

Ανά 4άδα, είναι ακριβότερα 30 ευρώ στα 16

Στην έρευνα αγοράς που το Autotriti κάνει κάθε μήνα, τα All Season ελαστικά είναι ακριβότερα σε σχέση με τα κανονικά. Σε 16άρα διάσταση βρίσκεις All Season λάστιχο γύρω στα 340 ευρώ ανά 4άδα, όταν τα θερινά κάνουν 310 ευρώ. Αντίστοιχα, μία 4άδα με 17άρια All Season ελαστικά έχει τιμή κοντά στα 570 ευρώ, ενώ τα θερινά κυμαίνονται γύρω στα 510 ευρώ.

Σελίδα 2Στην Ευρώπη έχουν μεγαλύτερη ζήτηση, στην Ελλάδα έχουν 10-11% μερίδια
Σελίδα 3Social media Gallop: 50% λέει πως καλύτερα θερινό - Οι υπόλοιποι διχάζονται
Σελίδα 4Ό,τι πρέπει να ξέρετε για να αγοράζετε λάστιχα που σας καλύπτουν
Autotriti.gr
Fiat