Πως έγινε η δοκιμή
97.597 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2018)
Τα μοντέλα της δοκιμής έχουν τη δυνατότητα να επιλέξει ο οδηγός, οδηγικό mode. Έχουν όλα το «Comfort» mode, όπου η ανάρτηση και το τιμόνι βρίσκονται στην πιο μαλακή τους ρύθμιση, επιτρέποντας άνεση στη διαδρομή σε βάρος των επιδόσεων. Έχουν όμως και sport mode! Η ανάρτηση και το τιμόνι σκληραίνουν και πάμε για γκάζια! Η δοκιμή θα γίνει λοιπόν σε 2 φάσεις. Πρώτα θα περάσουν τη δοκιμασία με επιλεμένο το Comfort mode μέχρι να βρούμε την ταχύτητα που περνάνε με επιτυχία. Στη συνέχεια θα επιλέξουμε τα
- +R στο Honda Civic Type R
- N για το Hyundai i30 N
- Dynamic στο Audi S3
- Race στο VW Golf R
- CUPRA στο SEAT Leon CUPRA
- Sport στο Peugeot 308 GT
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
και θα περάσουν τη δοκιμασία ξανά. Κι εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα! Με πόσα παραπάνω χλμ./ώρα θα στρίψουν;
Τι βλέπουμε στο LIVE
Ολες τις προσπάθειες, από την 2η και μετά, Live στο Facebook, μέσα από το αυτοκίνητο.
Σε κάθε προσπάθεια, ο οδηγός, αλλά και οι επιβάτες του πίσω καθίσματος, σχολιάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και του ESP, ενώ βλέπουμε στην ειδική οθόνη την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Όλα τα σχόλια του οδηγού και των επιβατών θα γράφονται κανονικά και στην ροή του LIVE στο autotriti.gr, όπου θα ανεβαίνουν videos και φωτογραφίες κάθε μοντέλου.
Διαβάστε ακόμη
Τι βλέπουμε στο LIVE
Ολες τις προσπάθειες, από την 2η και μετά, Live στο Facebook, μέσα από το αυτοκίνητο.
Σε κάθε προσπάθεια, ο οδηγός, αλλά και οι επιβάτες του πίσω καθίσματος, σχολιάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και του ESP, ενώ βλέπουμε στην ειδική οθόνη την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Όλα τα σχόλια του οδηγού και των επιβατών θα γράφονται κανονικά και στην ροή του LIVE στο autotriti.gr, όπου θα ανεβαίνουν videos και φωτογραφίες κάθε μοντέλου.
Διαβάστε ακόμη
- Elk Test σε 12 μικρά (+videos)
- Μικρά SUV: Ποιο στρίβει μόνο του; (+videos)
- Οικογενειακά SUV: Και τα «θηρία» στρίβουν! (+videos)
Το Type-R είναι γύρω στα 78-79 km/h με comfort mode. Ό,τι sport mode και αν έχουν τα τρία αυτοκίνητα κανένα δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 85 km/h που αποτελεί το ρεκόρ της Citroen Xantia Activa V6 (από το 1994) και δύσκολα να δούμε ταχύτητες άνω των 82 km/h. Επιτέλους βλέπουμε και τέτοια τεστ και θα μπορούμε όλοι να συνειδητοποιήσουμε τα όρια των αυτοκινήτων ανεξαρτήτως σπορ προδιαγραφών. Πολύ θα ήθελα να δω μία σύγκριση Jazz 1.5 (το οποίο φαίνεται να έχει εξαιρετική επίδοση για την κατηγορία) και Swift Sport. Είναι και αρκετά μικρομεσαία με ενδιαφέρον. Renault Megane RS, Alfa Romeo Giulietta, Ford Focus, Nissan Pulsar κλπ. Οψόμεθα
Θεωρώ καλά αυτοκίνητα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα αλλά ποτέ δε μου άρεσαν ιδιαίτερα, ούτε τα θαύμαζα, και αναφέρομαι σε όλες τις κατηγορίες πλην υπεραυτοκινητων τύπου gtr, και επαγγελματικών 4x4. Αυτό που κάνει το σιβικ type R είναι ...κάτσε καλά. Κακάσχημο μεν αλλά τρομερά στημένο. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΡΑΒΟΙ! Τα χιλιόμετρα εισόδου σε VW & AUDI ΔΕΝ είναι αυτά που λέτε. Τη στιγμή εισόδου τα χιλιόμετρα είναι ΛΙΓΟΤΕΡΑ και στις δυο περιπτώσεις. Στην περίπτωση του Hyundai, είστε υπέρ αυστηροί.... Για να λέμε τα πράγματα όπως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είναι. Όχι ότι δεν είναι υπέρ οχήματα τα του group οχήματα, απλά στο συγκεκριμένο τεστ υστερούν. :)
Μία είναι η εταιρία...μπράβο Honda!
Το οτι απλό αυτοκίνητο σαν to fiesta τα βάζει σε κρατηματα με αυτοκίνητα 300 αλόγων,με ξεπερνα,άμα ειχατε και το focus rs θα ήταν ιδανικο το τεστ,παρολα αυτα πολλα συγχαρητήρια..
Περιμένουμε το τεστ... Πολύ φοβάμαι ότι ο Ιάπωνας θα κάνει την έκπληξη...
Honda is best.Fuck the rest.
Μπράβο Honda! Για το Focus είναι νομίζω λίγο δύσκολο να επιλέξεις ποιο θα έπρεπε ενδεχομένως να πάρει μέρος σε μία τέτοια συγκριση RS 350 ίππων (συγκρίνεται άμεσα με Mercedes A45 και Audi RS3) ή ST των 250 (όπως και η Giulietta Veloce) που θεωρητικά υπολείπεται? Τα Seat Leon Cupra (αν και δεν πιστεύω σε θεαματικά καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με S3 ή Golf R) και τα Peugeot 308 GTI και Renault Megane RS (όταν είναι διαθέσιμο) είναι μάλλον πιο άμεσα συγκρίσημα. Όντως το Fiesta και πιθανόν κάποια άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουμε δει ακόμη δείχνουν ότι κρατήματα έχουν πλέον και αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης ή πιο εύκολης κτήσης. Καλά νέα για όλους μας νομίζω! Σημασία έχει και ότι τα sport modes δίνουν μόνο 2-3 km/h! Type R wins this one!
Το ford focus rs που είναι;
Το peugeot 2008 που είναι ένα απλό καθημερινό μικρό SUV έχει 76χλμ στο συγκεκριμένο τέστ !!Σιγά τα gti με 3χλμ διαφορά παραπάνω !!!Βάλτε το peugeot 308 GT με τα 270 ps να τρίβουν τα μάτια τους όλοι !!!!
Το S3 με διάφορα από το Honda. Το άλλο σαν να μην συμμετάσχει!
Audi S3 84χλμ/ωρα Honda Civic Type R 81χλμ/ωρα Hyundai i30 N Performance 78χλμ/ωρα
Συγχαρητήρια για την ενδιαφερουσα δοκιμη. Στην αντιστοιχη των SUV που δημοσιεύσατε πρόσφατα είχατε ποινή -2,5 χιλιόμετρα για ζάντες 18 ιντζων ή για τετρακίνηση. Στο συγκεκριμενο τεστ των GTI δεν αναφερεστε σε αυτη την παράμετρο. Επομένως ενα σπορτιφ SUV πχ Mitsubishi Eclipse Cross ή BMW X1 που πιάνουν χωρίς την ποινή τα 75χλμ/ωρα ( δηλ εχουν αντιστοιχες ζαντες με τα Gti) ειναι ουσιαστικά στο μέσο όρο των Gti που δοκιμασατε στο elk τεστ πχ Volkswagen Golf R - 74 χλμ./ώρα στο Comfort, 77 χλμ./ώρα στο Race??
Audi S3 Comfort:84χλμ/ώρα Dynamic:94χλμ/ώρα Honda Civic Type R Comfort:80χλμ/ώρα +R:92χλμ/ώρα Hyundai i30 N Performance Comfort:80χλμ/ώρα Ν:88χλμ/ώρα
audi s3 :comfort 72χαω. sport. 82χαω honda civic :comfort 71χαω sport 80χαω hyundai: comfort 70χαω sport 79χαω
Αναμένουμε!
Τελικα σας πειραζει μερικους εδω μεσα που το καλύτερο ειναι το type r που ειναι και προαθιοκινητο και ουτε τα γερμανικά τετρακίνητα και τα καλα γαλλικα προσθιοκινητα δεν το φτάνουν δεν πειράζει τπυ χρόνου η του παρα χρόνου η οταν βαρεθουν οι Ιάπωνες να σπανε πλακα με τους ευρωπαίους γενικα. Γιατί μονο τους αμερικανούς υπολογιζουν.γιατι Όταν οι Ιάπωνες φτιάχνουν αυτοκίνητο και το κάνουν σοβαρα δεν έχουν ανταγωνισμό
Giati den einai mazi me t'alla to koryfeo gia mena Seat Leon Cupra?