ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Tesla έμειναν στο κρύο & δε φόρτιζαν! Μήπως δεν κάνουν για χειμώνα;

Tesla έμειναν στο κρύο & δε φόρτιζαν! Μήπως δεν κάνουν για χειμώνα;

3.330 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2024)

- Χιλιάδες Tesla «κόλλησαν» και δεν φόρτιζαν λόγω κρύου στους -30 βαθμούς
- Πρόβλημα πολλών ηλεκτρικών που οι κατασκευαστές υπόσχονται πως θα λυθεί στο μέλλον
- Αν ζεις επαρχία και μείνεις από ρεύμα δεν θα έχεις ούτε αυτοκίνητο
- Αν εξαρτώνται όλα από έναν παράγοντα (πχ. ηλεκτρισμός) και αυτός κλατάρει, καταρρέουν όλα

Χιλιάδες Tesla «κόλλησαν» και δεν φόρτιζαν λόγω κρύου στους -30 βαθμούς

Κρύο, χωρίς ρεύμα, χωρίς ζέστη και τώρα και χωρίς αυτοκίνητο. Η πλήρης εξάρτηση από μία πηγή ενέργειας, σημαίνει πως μία αστοχία σε καθηλώνει χωρίς καν μεταφορικό μέσο. Τι και πως το μάθαμε βλέποντας τα Tesla ακινητοποιημένα στο χιόνι;

Tesla αβοήθητα στους -30 βαθμούς στο βαρύ χειμώνα του Σικαγο μαζεύτηκαν σπρώχνοντας στους φορτιστές, μόνο και μόνο για να παραμείνουν αφόρτιστα αφού οι μπαταρίες τους είχαν «κολλήσει» και δεν φόρτιζαν με τίποτα. Το πρόβλημα του κρύου με τα ηλεκτρικά είναι γνωστό, όμως αυτή τη φορά το αποτέλεσμα ήταν μαζικό, και πρωτοφανές.
 

Πρόβλημα πολλών ηλεκτρικών που οι κατασκευαστές υπόσχονται πως θα λυθεί στο μέλλον

Οι κατασκευαστές υπόσχονται πως η επόμενη γενιά ηλεκτρικών δεν θα πάσχει από τέτοια προβλήματα. Εντάξει, είναι σίγουρο πως αυτές οι εικόνες, όσο λίγο και να κρατούν, κάνουν την εμπιστοσύνη να κλονίζεται, όταν μιλάμε για κάτι τόσο σημαντικό όσο το αυτοκίνητο. Οπότε η τεχνολογία είναι σίγουρο πως θα δώσει λύση και μάλιστα σύντομα.

Αν ζεις επαρχία και μείνεις από ρεύμα δεν θα έχεις ούτε αυτοκίνητο

Όμως το μάθημα αυτών των ημερών είναι μάλλον πιο ευρύ. Ανθρωποι που ζουν στην ύπαιθρο, μακριά από τα αστικά κέντρα, άνθρωποι που εξαρτώνται τόσο για τη δουλειά τους όσο και για την ίδια τους τη ζωή από το αυτοκίνητό τους, είχαν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου: Αν βάζεις όλα τα αβγά στο ίδιο καλάθι, αν το καλάθι πέσει, σπάνε όλα τα αβγά. Το ίδιο συμβαίνει με τα ηλεκτρικά. Μπορεί μια διακοπή ρεύματος να μην κρατάει τόσες ώρες ώστε να ξεμείνει και το αμάξι από ρεύμα, τι γίνεται όμως αν κρατήσει; Ούτε κινητό, ούτε αυτοκίνητο.

Αν εξαρτώνται όλα από έναν παράγοντα (πχ. ηλεκτρισμός) και αυτός κλατάρει, καταρρέουν όλα

Στα αγγλικά η έκφραση «single point of failure» σημαίνει πως ξεμένεις με ένα μόνο σημείο αστοχίας. Αν υπάρξει αστοχία σε αυτό το ένα σημείο, τότε δεν δουλεύει τίποτα. Όσο τα αυτοκίνητα είχαν την δική τους, διαφορετική πηγή ενέργειας, το πρόβλημα δεν υπήρχε. Κάτι σαν το τηλέφωνο. Όσο ήταν σταθερό, χωρίς ρεύμα, δούλευε πάντα. Αλλαξε τη συσκευή με μία ασύρματη, ή το σταθερό με VoIP ή με ένα κινητό, και όταν το ρεύμα τελειώσει, τελειώνει και το τηλέφωνο. Όμως το αυτοκίνητο είναι πιο σημαντικό. Χωρίς αυτό απλά δεν πας πουθενά. Δεν έχεις τρόπο να αποφύγεις το πρόβλημα που σε έχει καθηλώσει.

Είναι όμως τα εγκλωβισμένα από το κρύο ηλεκτρικά, το μάθημα πως δεν πρέπει να εξαρτώμαστε μόνο από μια μορφή ενέργειας; Ή με τον καιρό θα εξελιχθεί τόσο η τεχνολογία που δε θα φοβόμαστε το κρύο ή άλλους εξωτερικούς παράγοντες;

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON