ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Honda Civic: Με 184 άλογα & καλύτερη κατανάλωση από diesel
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Honda Civic: Με 184 άλογα & καλύτερη κατανάλωση από diesel

42.448 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2022)

Μισό αιώνα και 27,5 εκατ. πωλήσεις μετά το λανσάρισμά του Honda Civic, η 11η γενιά του θρυλικού ιαπωνικού μοντέλου έρχεται πιο ολοκληρωμένη και αποδοτική από ποτέ.

Ο Ιάπωνας επιστρέφει με γκάζια & ρεύμα!

Το πρώτο Honda Civic παρουσιάστηκε το 1972 και ακριβώς 50 χρόνια μετά η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε την ευρωπαϊκή εκδοχή του δημοφιλούς μοντέλου που έχει καταφέρει μέχρι σήμερα πάνω από 27,5 εκατ. πωλήσεις σε όλον τον κόσμο. Ας δούμε τι νέο φέρνει η 11η γενιά του Honda Civic, που έρχεται με υβριδική τεχνολογία και πολλά καινούργια χαρακτηριστικά για να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στο σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του.


Το 2λίτρο υβριδικό σύνολο του νέου Honda Civic έχει απόδοση 184 ίππων και 315 Nm ροπής με κατανάλωση μόλις 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές 108 γρ./χλμ.

Το 2λίτρο υβριδικό σύνολο του νέου Honda Civic έχει απόδοση 184 ίππων και 315 Nm ροπής με κατανάλωση μόλις 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές 108 γρ./χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έρχεται ως ηλεκτρικό που φορτίζει μόνο του

To νέο Civic θα είναι διαθέσιμο με το υβριδικό σύστημα e:HEV, το οποίο έχουμε δει στα Jazz & H-RV και που σύμφωνα με τη Honda συντελεί ώστε το όχημα που το χρησιμοποιεί να λειτουργεί ως ηλεκτρικό που φορτίζει μόνο του. Στην περίπτωση του Civic θα συνδυάζει έναν νέο κινητήρα 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική ισχύς θα ανέρχεται στα 184 άλογα και 315 Nm ροπής. Το υβριδικό Civic θα φέρει επίσης τη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 72 κυψελών της εταιρείας. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει επίσης μια νέα μονάδα ελέγχου ισχύος που βρίσκεται κάτω από το καπό και αποτελεί την τελευταία έκδοση της Intelligent Power Unit της μάρκας. Ως αποτέλεσμα αυτών των τεχνολογικών εξελίξεων, οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνουν τα μόλις 108 γρ./χλμ. (WLTP), ενώ εξίσου εντυπωσιακή είναι η κατανάλωση των 4,7 λτ./100 χλμ.. Το Civic e:HEV τελευταία επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόσει τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σύμφωνα με τα γούστα του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL