Η ανανεωμένη Mercedes GLA είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, έχοντας για πρώτη φορά στην ιστορία της ήπια υβριδικά μοτέρ και αρκετά ακόμα νέα στοιχεία που κάνουν ντεμπούτο στο premium γερμανικό best seller SUV.
Η Mercedes GLA είναι το νούμερο 1 μοντέλο σε πωλήσεις της ομώνυμης φίρμας για το 2023, η οποία ωστόσο για να διασφαλίσει τη συνέχεια αυτής της πετυχημένης πορείας, λάνσαρε το πολυτελές SUV στην ανανεωμένη του εκδοχή (δείτε εδώ τις τιμές) με πιο φρέσκια εμφάνιση, μεγαλύτερο τεχνολογικό εξοπλισμό και πιο αποδοτικούς κινητήρες, χωρίς φυσικά να κάνει συμβιβασμούς στους τομείς που διακρινόταν το αυτοκίνητο προηγουμένως, όπως για παράδειγμα, στην κατασκευαστική στιβαρότητα και την πολυτέλεια που δύσκολα θα συναντήσεις σε άλλα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με την προ-ανανέωσης GLA είναι μείζονες, έχοντας μικρές διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση της γρίλιας, ώστε αυτή να αποπνέει μεγαλύτερο δυναμισμό, ενώ βλέπουμε επίσης πως ανασχεδιασμένος είναι ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας, ο οποίος τονίζει τις off-road δυνατότητες του μοντέλου. Το μεγαλύτερο highlight της ανανεωμένης GLA πάντως φαίνεται να είναι τα νέα γραφικά στα φωτιστικά σώματα που λαμβάνουν τεχνολογία LED High Performance από τη βασική έκδοση.
Το πιο σημαντικό στοιχείο της ανανεωμένης GLA είναι πως πλέον εφοδιάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt σε όλες τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Το πιο σημαντικό στοιχείο της ανανεωμένης GLA είναι πως πλέον εφοδιάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt στις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Στη βάση γκάμας θα συναντήσουμε την GLA 180 με τον 1,33 λίτρων κινητήρα με ισχύ 136 άλογα, που, όπως είπαμε, συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt που προσφέρει 14 άλογα ως boost. Η GLA 200 έχει ως βάση το ίδιο μοτέρ αλλά αποδίδει 163 άλογα (+14 από το υβριδικό boost), ενώ οι GLA 220 4Matic και GLA 250 4Matic τροφοδοτούνται από έναν τετρακύλινδρο 2λιτρο μοτέρ βενζίνης με ισχύ 190 και 224 άλογα αντίστοιχα.
Ίδια από την άλλη παραμένουν τα diesel σύνολα, με μόνη επιλογή ένα 2λιτρο μοτέρ, το οποίο στην έκδοση GLA 180 d αποδίδει 116 άλογα και στην GLA 200 d αποδίδει 150 άλογα (με ή χωρίς τετρακίνηση). Στην κορυφή βρίσκεται η GLA 220 d 4Matic με ισχύ 190 άλογα και 400 Nm ροπής. Όλες οι παραπάνω επιλογές βενζίνης ή diesel συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο DCT 7 ή 8 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Αντίστοιχα χωρίς αλλαγές συνεχίζει και η plug-in υβριδική έκδοση GLA 250 e, με συνολική ιπποδύναμη 218 άλογα με 450 Nm ροπής και ηλεκτρική αυτονομία σε 62 με 70 χιλιόμετρα.