Αν μια Alfa Romeo πρέπει να ξεχωρίζει, τότε το νέο μικρό SUV της μάρκας πρέπει να το κάνει καλά. Τι είναι όμως αυτό που πρέπει να έχει για να ξεχωρίζει πολύ;
Δεν είναι εύκολη η ζωή ενός μοντέλου της Alfa Romeo. Σε αντίθεση με οτιδήποτε άλλο αυτοκίνητο, μια Alfa Romeo δεν μπορεί να χαθεί ανάμεσα στους άλλους. Δεν μπορεί να είναι ακόμη ένα μικρό SUV. Πρέπει να κάνει «μπαμ» από χιλιόμετρα ότι είναι διαφορετική. Τι είναι όμως αυτό που πρέπει να έχει για να ξεχωρίζει;
Την Alfa Romeo Tonale τη γνωρίσαμε πρώτη φορά το 2019 ως πρωτότυπο και πριν το τέλος του χρόνου την είδαμε και ως μοντέλο έτοιμο για παραγωγή. Η Tonale είχε τη σωστή σχεδίαση που θα περίμενε κανείς από μία Alfa Romeo. Πιο σημαντικά είχε διαφορετική σχεδίαση από την Stelvio που είχε παρουσιαστεί το 2016, και δεν ήταν απλά μια μικρότερη εκδοχή του μεσαίου SUV.
Και αυτό ήταν το πρώτο βήμα. Γιατί μία Alfa Romeo πρέπει να ξεχωρίζει. Σε αντίθεση με την Stelvio που πατάει στην ρομαντική, γεμάτη καμπύλες σχεδιαστική εποχή της Alfa Romeo, η Tonale είναι γωνιώδης, με έντονες αναφορές σε μοντέλα όπως η SZ. Και έτσι έχει το δικό της χαρακτήρα, το δικό της στυλ. Μοναδική, όπως πρέπει.
Πάνω όμως που την περιμέναμε στην παραγωγή φέτος, η Tonale πήρε παράταση για το 2022. Όχι, δεν υπάρχει κίνδυνος, απλά το νέο αφεντικό της μάρκας, ο ίδιος ο Ιμπαρατό, ο άνθρωπος που έχτισε την Peugeot τα τελευταία χρόνια, και ανέλαβε αυτοπροσώπως την Alfa, δείχνοντας τη σημασία που δίνει η Stellantis στην ιταλική φίρμα, ζήτησε περισσότερα.
Περισσότερα σε αποδοτικότητα. Περισσότερα σε απόδοση. Η Tonale μοιράζεται τα μηχανικά της με το πολύ ικανό Jeep Renegade, όμως η Tonale δεν είναι Jeep, είναι Alfa Romeo. Και μία Alfa δεν αρκείται ούτε στις ίδιες επιδόσεις, ούτε στις ίδιες αποδόσεις. Ο Ιμπαρατό φαίνεται πως ζήτησε η Tonale να ξεχωρίζει σημαντικά από το Renegade, σε κάθε εκδοχή, συμβατική, υβριδική και ηλεκτρική, ώστε να έχει επίκεντρο τον οδηγό, τις επιδόσεις, την τεχνολογία και την οδηγική εμπειρία.
Αν και δεν είναι γνωστό ούτε σε τι επίπεδα βρισκόταν ή Tonale έτοιμη για το επικείμενο λανσάρισμα, ούτε και σε τι επίπεδα θα βρεθεί όταν λανσαριστεί το 2022, το σίγουρο είναι πως θα είναι «περισσότερη», «καλύτερη», πιο ξεχωριστή.
Εσείς τι περιμένετε; Που θέλετε να είναι καλύτερη η Tonale; Σε ποιόν τομέα πρέπει να είναι ξεχωριστή μια Alfa Romeo για να είναι αυτό που της αξίζει; Τι λέτε;
Ωραίο να είμαστε ρομαντικοί, να αποφεύγουμε την σκληρή (πολύ) κ παγερή πραγματικότητα. Δεκαετίες τώρα η Alfa (και γενικά οι Ιταλοί), είναι στη ΜΕΘ κ κρατιέται στη ζωή, με χρηματοοικονομικές συγχωνεύσεις, εταιρικές εξαγορές, και γενναίες κρατικές υπερενισχύσεις κάθε μορφής. Με απλά λόγια φαλίρισε με όλη τη σημασία της λέξης, απέτυχε παταγωδώς, και όχι μια μόνο φορά. Οι λόγοι αρκετοί, με κύρια την Ιταλομεσογιακη ΛΟΒΙΤΟΥΡΑ. Ως εταιρεία / προσφερόμενα προϊόντα, δεν μπόρεσε να σταθεί απέναντι ούτε στους Γερμανούς, ούτε στους Ιάπωνες, ούτε καν στους Κορεάτες. Είναι η εταιρεία, που 2 φορές έφυγε κακήν-κακώς από την αγορά των ΗΠΑ. Μόνο ξύλο που δεν έφαγαν οι αντιπρόσωποι, με τα μοτέρ των Alfa να καίγονται να σπάνε στα 50 κ 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τελείως διαφορετικό πράγμα να έχεις μηχανική γνώση, κληρονομιά, ικανότητα να δημιουργείς όμορφα κ σβέλτα μοντέλα κ άλλο πράγμα να μπορείς να παράγεις ολοκληρωμένο, ποιοτικό αυτοκίνητο σε όλα του, με συνέπεια, σε εύρος και βάθος γκάμας. Δεν είμαστε στην ένδοξη για την Άλφα, δεκαετία του 70, που αρκεί να στρίβει τέλεια το αυτοκίνητο, και σε 7 χρόνια να έχει σκουριάσει εσωτερικά το πάτωμα.
Δεν παίζει κ πολύ σημασία πόσο καλή είναι ή δεν είναι η Julia. Γέμισαν οι Ευρωπαϊκοί δρόμοι, εε....?
Καλό το συναίσθημα και το ταμπεραμέντο, αλλά καλά θα κάνει στο επόμενο λανσάρισμα, να έχει ΑΛΛΑΞΕΙ. Όπως άλλαξε η Peugeot και κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα σε αρκετές κατηγορίες, όπως άλλαξε η Skoda και προσφέρει εξαιρετικά αυτοκίνητα με επιλογές σε μοτέρ κ εκδόσεις, όπως άλλαξαν οι Κορεάτες και έχουν κάνει τη «ζωή» Ιαπώνων & Ευρωπαίων κατασκευαστών κόλαση, μέχρι κ η Dacia άλλαξε.
Κανείς μας δε θα δώσει 20, 30, 40 ή 50 χιλιάρικα, για φούμαρα και για «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε».
Και εξού ο λόγος που το αφεντικό της Peugeot, φρέναρε το λανσάρισμα της νέας Alfa. Ξανά, θα είχαμε κάτι χλιαρό, ξανά αποτυχία. Και η Alfa Romeo αυτή τη φορά, ευτυχώς! όχι με Ιταλό αφεντικό, αλλά με αυτό της Stellantis, παίζει το τελευταίο της χαρτί, και μάλλον θα το παίξει σωστά. Για να δούμε.......
Να συνεχισουν να παραγουν με θερμικους κινητηρες ετσι οπως ηταν ντην Τζιουλεττα, να φροντισουν να μειωσουν τα καυσαερια για να μπορει να κυκλοφορεί, εν ανάγκη κ με τρικιλυνδρους ! Αν μπορουσαν να την παραγουν κ σε σενταν , να ειναι μια προσιτη Τζιουλια....Τι τα θελουν τα SUV και αυτες τις παπαριες...που μας δειχουν !! Τονάλε, παπαράλε....και δε συμμαζευεται..!
..μάλλον υπερβολες πως τα σπασμενα μοτερ των άλφα ηταν η αθτία που δεν πουλησαν στις ΗΠΑ Εκεί ήταν και ειναι όλα διαφορετικά σε σχεση με τα αυτοκινητα, ειναι γνωστα δεν θα τα πούμε τώρα! Άλλωστε καμια Ευρωπαική εταιρία δεν τα πηγε ποτε καλά στις ΗΠΑ, αν εξαιρεσεις τον σκαραβαιο στα χρονια του 1970, ακόμη και η Μερσεντες ή η Βολβο που ειχαν μεγαλα αμαξώματα και περνουσαν τις προδιαγραφες δεν εκαναν ποτε πωλησεις. ΔΕ φταινε τα ..μοτερ των Αλφα σε καμια περιπτωση.. λες και των άλλων εταιριων τα μοτερ ειναι καλύτερα....!
Ωραίο να είμαστε ρομαντικοί, να αποφεύγουμε την σκληρή (πολύ) κ παγερή πραγματικότητα. Δεκαετίες τώρα η Alfa (και γενικά οι Ιταλοί), είναι στη ΜΕΘ κ κρατιέται στη ζωή, με χρηματοοικονομικές συγχωνεύσεις, εταιρικές εξαγορές, και γενναίες κρατικές υπερενισχύσεις κάθε μορφής. Με απλά λόγια φαλίρισε με όλη τη σημασία της λέξης, απέτυχε παταγωδώς, και όχι μια μόνο φορά. Οι λόγοι αρκετοί, με κύρια την Ιταλομεσογιακη ΛΟΒΙΤΟΥΡΑ. Ως εταιρεία / προσφερόμενα προϊόντα, δεν μπόρεσε να σταθεί απέναντι ούτε στους Γερμανούς, ούτε στους Ιάπωνες, ούτε καν στους Κορεάτες. Είναι η εταιρεία, που 2 φορές έφυγε κακήν-κακώς από την αγορά των ΗΠΑ. Μόνο ξύλο που δεν έφαγαν οι αντιπρόσωποι, με τα μοτέρ των Alfa να καίγονται να σπάνε στα 50 κ 80 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τελείως διαφορετικό πράγμα να έχεις μηχανική γνώση, κληρονομιά, ικανότητα να δημιουργείς όμορφα κ σβέλτα μοντέλα κ άλλο πράγμα να μπορείς να παράγεις ολοκληρωμένο, ποιοτικό αυτοκίνητο σε όλα του, με συνέπεια, σε εύρος και βάθος γκάμας. Δεν είμαστε στην ένδοξη για την Άλφα, δεκαετία του 70, που αρκεί να στρίβει τέλεια το αυτοκίνητο, και σε 7 χρόνια να έχει σκουριάσει εσωτερικά το πάτωμα. Δεν παίζει κ πολύ σημασία πόσο καλή είναι ή δεν είναι η Julia. Γέμισαν οι Ευρωπαϊκοί δρόμοι, εε....? Καλό το συναίσθημα και το ταμπεραμέντο, αλλά καλά θα κάνει στο επόμενο λανσάρισμα, να έχει ΑΛΛΑΞΕΙ. Όπως άλλαξε η Peugeot και κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα σε αρκετές κατηγορίες, όπως άλλαξε η Skoda και προσφέρει εξαιρετικά αυτοκίνητα με επιλογές σε μοτέρ κ εκδόσεις, όπως άλλαξαν οι Κορεάτες και έχουν κάνει τη «ζωή» Ιαπώνων & Ευρωπαίων κατασκευαστών κόλαση, μέχρι κ η Dacia άλλαξε. Κανείς μας δε θα δώσει 20, 30, 40 ή 50 χιλιάρικα, για φούμαρα και για «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε». Και εξού ο λόγος που το αφεντικό της Peugeot, φρέναρε το λανσάρισμα της νέας Alfa. Ξανά, θα είχαμε κάτι χλιαρό, ξανά αποτυχία. Και η Alfa Romeo αυτή τη φορά, ευτυχώς! όχι με Ιταλό αφεντικό, αλλά με αυτό της Stellantis, παίζει το τελευταίο της χαρτί, και μάλλον θα το παίξει σωστά. Για να δούμε.......
....Απλως να μεινει Αlfa!
Να συνεχισουν να παραγουν με θερμικους κινητηρες ετσι οπως ηταν ντην Τζιουλεττα, να φροντισουν να μειωσουν τα καυσαερια για να μπορει να κυκλοφορεί, εν ανάγκη κ με τρικιλυνδρους ! Αν μπορουσαν να την παραγουν κ σε σενταν , να ειναι μια προσιτη Τζιουλια....Τι τα θελουν τα SUV και αυτες τις παπαριες...που μας δειχουν !! Τονάλε, παπαράλε....και δε συμμαζευεται..!
..μάλλον υπερβολες πως τα σπασμενα μοτερ των άλφα ηταν η αθτία που δεν πουλησαν στις ΗΠΑ Εκεί ήταν και ειναι όλα διαφορετικά σε σχεση με τα αυτοκινητα, ειναι γνωστα δεν θα τα πούμε τώρα! Άλλωστε καμια Ευρωπαική εταιρία δεν τα πηγε ποτε καλά στις ΗΠΑ, αν εξαιρεσεις τον σκαραβαιο στα χρονια του 1970, ακόμη και η Μερσεντες ή η Βολβο που ειχαν μεγαλα αμαξώματα και περνουσαν τις προδιαγραφες δεν εκαναν ποτε πωλησεις. ΔΕ φταινε τα ..μοτερ των Αλφα σε καμια περιπτωση.. λες και των άλλων εταιριων τα μοτερ ειναι καλύτερα....!