ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι άλλο πρέπει να κάνει η Mazda για να γίνει premium;

Τι άλλο πρέπει να κάνει η Mazda για να γίνει premium;

4.224 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2022)

Πρόσφατα μεγαλοστέλεχος της Mazda παραδέχτηκε πως η Mazda θέλει να γίνει κανονική premium φίρμα. Τι όπλα έχει στη φαρέτρα της και τι άλλο χρειάζεται να κάνει για να τα καταφέρει;

Και τι χρειάζεται να αλλάξει στο πως τη βλέπουμε εμείς;

Η Mazda θέλει να είναι η premium μάρκα από την Ιαπωνία, όμως αυτό σημαίνει πως πρέπει να αλλάξει η ίδια, και πρέπει να αλλάξουμε και πως τη βλέπουμε εμείς. Πως θα το καταφέρει αυτό;

Η Mazda σίγουρα ξεχωρίζει από τις άλλες ιαπωνικές μάρκες, όχι μόνο γιατί είναι αυτόνομη σε μεγάλο βαθμό, αλλά και γιατί δεν ακολουθεί καμία πεπατημένη, παρότι η γκάμα των μοντέλων της παραμένει παραδοσιακή.
                                                    
Το να ξεχωρίζεις όμως δεν είναι αρκετό. Τουλάχιστον όχι για να είσαι premium. Η Mazda αυτή τη στιγμή έχει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες γκάμες, και παρότι δεν είναι (ακόμη) premium, οι πωλήσεις της, σε νούμερα, είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτές κατασκευαστών της premium κατηγορίας.

Αυτό φυσικά, αν μη τι άλλο, είναι το λιγότερο που μπορεί να θέλει μια μάρκα, και σίγουρα δεν είναι λόγος να προσεταιριστείς τον όρο premium. Και έτσι βρισκόμαστε στο πάγιο ερώτημα, του τι είναι αυτό που κάνει μια μάρκα premium.

Σίγουρα δεν είναι μόνο η ποιότητα. Τα σημερινά αυτοκίνητα από τη μικρομεσαία κατηγορία και πάνω έχουν ποιότητα premium. Το ίδιο και εξοπλισμό ή και τεχνολογία. Δύσκολα θα βρεις διαφορές ανάμεσα σε ένα Audi και ένα VW, για να μείνουμε στον ίδιο όμιλο. Κάποιες υπάρχουν φυσικά, λόγω της άνεσης της Audi να χρεώνει παραπάνω για υλικά και εξοπλισμό που δεν δίνει κάποιος για ένα VW. Όμως αυτό, ανά πάσα στιγμή αλλάζει. Είναι θέμα απόφασης μιας μάρκας το τι επιλογές με επιπλέον χρέωση θα προσφέρει, στον βασικό ή έξτρα εξοπλισμό.

Φυσικά μέρος της premium κουλτούρας είναι και η προσοχή στη σχεδίαση, και η Mazda αυτό το κάνει από την εποχή της γκάμας Xedos και για τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια. Τα μοντέλα της σήμερα, σε κάθε κατηγορία έχουν σχεδίαση που πολλές premium μάρκες θα ζήλευαν. Και το ίδιο ισχύει και για την τεχνολογία. Η Mazda έχει ακολουθήσει το δικό της δρόμο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, με μοναδικές και πρωτόγνωρες επιλογές, που αν δεν τις μείωνε σε αξία η επέλαση της ηλεκτροκίνησης, θα μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον.

Σίγουρα επίσης έχει με το μέρος της και την αξιοπιστία. Και αυτό είναι κάτι που αναγνωρίζει και το κοινό της μάρκας, αλλά και το εμπνέει το «made in Japan» που γράφουν τα μοντέλα της στην ούγια.

Αυτό που μένει είναι το pedigree, η παράδοση. Είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στις νέες premium μάρκες όπως η Lexus, ή η Genesis και η Infiniti. Έχουν όλα τα άλλα χαρακτηριστικά αλλά τους λείπει αυτή η παλιά ποστ καρντ από κάποιο Granx Prix των 60s που κέρδισαν. Και παρά τις επιτυχίες της Mazda στους αγώνες τις δεκαετίες που πέρασαν, αυτό το στοιχείο δεν είναι προβεβλημένο αρκετά.

Οπότε τι; Τι θέλετε εσείς να δείτε από τη Mazda για να την πείτε premium; Και τι είναι αυτό που ήδη έχει και δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω για να σας πείσει;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK