Τι θα γίνει τελικά με την VW; Λουκέτο σε εργοστάσια ή περικοπές;
- Επιβεβαιωμένες βλέψεις από τη VW για κλείσιμο 3 εργοστασίων
- Εναλλακτικά η μάρκα πρότεινε στους εργάτες περικοπές μισθών κατά 10%
- Οι διαπραγματεύσεις θα γίνουν στις 21 Νοεμβρίου
- 42% κάτω σε τζίρο για το τρίτο τρίμηνο του 2024
Επιβεβαιωμένες βλέψεις από τη VW για κλείσιμο 3 εργοστασίων
Έχουν ακουστεί πολλά για την VW τους τελευταίους μήνες, αφού δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ακούστηκε, ότι σχεδιάζει να βάλει λουκέτο σε 3 εργοστάσια της στη Γερμανία (συμβαίνει για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της μάρκας από το Wolfsburg), με τον CEO της εταιρείας Thomas Schafer να τονίζει, ότι δεν είναι αρκετά αποδοτικά. Βέβαια, η μάρκα σχεδιάζει να ακολουθήσει έναν διαφορετικό τρόπο μείωσης εξόδων και να προτείνει στους εργάτες της περικοπές ύψους 10%, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει, οτι τα λουκέτα δεν είναι ακόμα στο τραπέζι.
Εναλλακτικά η μάρκα πρότεινε στους εργάτες περικοπές μισθών κατά 10%
Οι περικοπές μισθών κατά 10% είναι μέρος ενός πακέτου της VW, που στοχεύει στη μείωση του κόστους λειτουργίας της. Επίσης, η γερμανική μάρκα θέλει να αναδιαμορφώσει τα προγράμματα bonus, και να κόψει τα μηνιαία και τα ετήσια πριμ. Βέβαια αυτό θα είνα δύσκολο, αφού το συνδικάτο εργατών της IG Metall έχει ήδη ζητήσει αύξηση στους μισθούς των εργαζομένων κατά 7%. Ακόμα όλα παραμένουν αβέβαια, με την μάρκα από τη Γερμανία να προσπαθεί να αποφύγει το κλείσμο των εργοστασίων της.
Οι διαπραγματεύσεις θα γίνουν στις 21 Νοεμβρίου
Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ VW Group και του IG Metall ( το μεγαλύτερο συνδικάτο εργατών στην Γερμανία) έχουν προγραμματιστεί για τις 21 Νοεμβρίου. Αυτές, αναμφίβολα θα κρίνουν πολλά για τις αποφάσεις που θα χρειαστεί να πάρει στο μέλλον η γερμανική μάρκα, αφού αν δεν αποφέρουν καρπούς υπάρχει πιθανότητα η τελευταία να βρει άλλους τρόπους να κόψει τα έξοδα της.
42% κάτω σε τζίρο για το τρίτο τρίμηνο του 2024
Όλα αυτά υπό την σκιά ενός ακόμα τριμήνου με «χαμηλές πτήσεις», σε τζίρο με βάση τα δεδομένα της, για την VW. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα κέρδη της γερμανικής μάρκας έπεσαν κατά 42% το τρίτο τετράμηνο του 2024, ενώ τον Σεπτέμβρη είχε τζίρο μόλις 2%. Σύμφωνα με τον Οικονομικό Διευθυντή του Ομίλου VW Arno Antiltz, η φίρμα έχει ανάγκη από περικοπές στα κόστη λειτουργίας και άνοδο στην αποδοτικότητα.