H Fabia θα μπορούσε να λάβει μια RS έκδοση υψηλών επιδόσεων για να έρθει αντιμέτωπη με άλλα hot-hatch της κατηγορίας όπως το i20 N και το Polo GTI. Πώς θα σας φαινόταν αυτό το ενδεχόμενο;
Πριν από μια εβδομάδα περίπου, η Skoda παρουσίασε τη νέα τέταρτης γενιάς Fabia, 22 χρόνια μετά το πρώτο ντεμπούτο του μοντέλου. Με περισσότερες από 4,5 εκατομμύρια μονάδες, η Fabia είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο μοντέλο της μάρκας μετά την Octavia και ένα από τα best-sellers στην κατηγορία του.
H νέας γενιάς Fabia.
Από την πλευρά τους, οι σχεδιαστές του οίκου X-Tomi Design δεν έμειναν εκεί και αποφάσισαν να παρουσιάσουν πως θα μπορούσε μια έκδοση RS για το τσέχικο μικρό της Skoda. Στο σχέδιό τους, η Fabia RS δεν έχουν πολλές διαφορές από το απλό μοντέλο, εκτός από την μαύρη γρίλια, τις νέες μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου και τον ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα. Αυτό είναι δικαιολογημένο, εάν σκεφτεί κανείς πως η νέας γενιάς Fabia είναι πολύ πιο επιθετική σχεδιαστικά σε σχέση με τον προκάτοχό της.
Μια Skoda Fabia RS θα μπορούσε να λάβει στο μηχανοστάσιό της τον 2λιτρο κινητήρα του Polo GTI με απόδοση 200 άλογα και 320 Nm ροπής ενώ θα μπορούσε να εξοπλιστεί με πιο σφικτή ανάρτηση και ισχυρότερα φρένα.
Σκοπεύει όμως να κατασκευάσει μια τέτοια έκδοση υψηλών επιδόσεων; Mέχρι αυτή την στιγμή, οι πιθανότητες είναι λιγοστές. Πηγές από το στρατόπεδο της εταιρείας αναφέρουν πως το σενάριο αυτό συγκεντρώνει ελάχιστες πιθανότητες, κάνοντας λόγο μάλιστα πως ο 1.500άρης ΤSI κινητήρας των 150 ίππων είναι αρκετός για να προσφέρει καλές επιδόσεις σε όποιον επιλέξει το μοντέλο σε αυτή την έκδοση. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το VW Group δεν έχει λόγο να δώσει το πράσινο φως για την κατασκευή μιας Fabia RS, αφού ένα τέτοιο μοντέλο θα μπορούσε να «κλέψει» πωλήσεις από το Polo GTI.
Εσείς τι λέτε; Θα θέλατε να δείτε μια έκδοση RS για τη καινούρια Fabia; Θα την επιλέγατε ή θα προτιμούσατε το Polo GTI ή κάποιο άλλο μικρό hot-hatch;