Η ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen στη χώρα μας, η Kosmocar, ανακοίνωσε τη διάθεση και τις τιμές του VW Polo με τον κινητήρα diesel των 105 ίππων, ο οποίος απαλλάσσει το γερμανικό μοντέλο από τέλη.
Το VW Polo είναι πλέον διαθέσιμο με νέο πετρελαιοκινητήρα 1.4 λτ. ο οποίος αποδίδει 105 ίππους και εκπέμπει μόλις 90 γρ./χλμ. CO2 απαλλάσσοντας το γερμανικό μοντέλο από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.
Αξίζει να σημειώσουμε πως με το συγκεκριμένο μοτέρ το Polo έχει μέση κατανάλωση 3,4 λτ./100 χλμ. 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. και τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα.
Ο νέος κινητήρας 1.4 TDI 105PS BlueMotion Technology προσφέρεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα και θα διατίθεται στις εκδόσεις Advance και Exclusive.
VW Polo 1.4 TDI 105PS BlueMotion Technology 3θυρο 15.980 ευρώ (Advance) και 16.530 ευρώ (Exclusive)
VW Polo 1.4 TDI 105PS BlueMotion Technology 5θυρο 16.540 ευρώ (Advance) και 17.090 ευρώ (Exclusive)
Ο 1,4 λτ. TDI εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.
Λαλήσει τίποτα στον τροπο οδήγησης για να μην σβήνει;έχουμε κάποια ενημέρωση από την μαμά vw γιατί σύμφωνα με αυτήν δεν ξέρουμε να οδηγούμε,ασχέτως αν έχουμε δίπλωμα Γ κατηγορίας.
μα τι κακό με αυτά τα γερμανικά αυτοκίνητά να θελεις να έχεις οπωσδήποτε φίλο μηχανικό και ηλεκτρολόγο αλλά και τσέπη φαρδιά για να τα κάνεις καλά!!!βέβαια το οξύμωρο είναι οτι ο κόσμος είναι γεμάτος απο τέτοια ......πως το εξηγείται αυτό??
ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ! ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ? ΧΑΧΑΧΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ? ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ? ΕΛΕΟΣ!!!!
Τώρα δηλαδή το φτιάξανε δεν θα σβήνει;
Δώρο να μου το έκαναν και με δωρεάν σέρβις εφ' όρου ζωής, πάλι δεν θα το έπαιρνα.
Αν δεν εχει λογισμικο παραποιησης δεν την θελω την λαδιερα. Θελω να μπω στην λιστα με τα θυματα του dieselgate!!
Λαλήσει τίποτα στον τροπο οδήγησης για να μην σβήνει;έχουμε κάποια ενημέρωση από την μαμά vw γιατί σύμφωνα με αυτήν δεν ξέρουμε να οδηγούμε,ασχέτως αν έχουμε δίπλωμα Γ κατηγορίας.
μα τι κακό με αυτά τα γερμανικά αυτοκίνητά να θελεις να έχεις οπωσδήποτε φίλο μηχανικό και ηλεκτρολόγο αλλά και τσέπη φαρδιά για να τα κάνεις καλά!!!βέβαια το οξύμωρο είναι οτι ο κόσμος είναι γεμάτος απο τέτοια ......πως το εξηγείται αυτό??
ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ! ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ? ΧΑΧΑΧΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ? ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ? ΕΛΕΟΣ!!!!
Γιατι δεν βαλανε τον 110 TDI που φοραει το GOLF,αλλος κινητηρας ειναι ο 110 και φτιαξανε για 5 αλογα διαφορα αλλον για το Polo,ποιον δουλευουνε?
Με τα ίδια χρήματα αγοράζετε κορεάτικο diesel 1.6 κατηγορίας C κι όχι B όπως το Polo.
Μαπα τα diesel του vag,για αυτο αλλωστε δεν υπαρχει κανενα Octavia ταξι,αλλα μονο κορολα...Τι;;;
@Αστοχια μυαλου:Και εμενα δωρο να μου κανανε το κουβ-αρις με το συστημα απενεργοποιησης φρενων και το NO BRAKE ASSIST δε θα το επαιρνα...Χο χο χο!