Το ανανεωμένο ASX έφτασε στη χώρα μας, εγκαινιάζοντας την νέα οπτική ταυτότητα «Dynamic Shield» της Mitsubishi, και η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις εκδόσεις και τις τιμές με τις οποίες θα προσφέρεται.
Το ανανεωμένο ASX, που παρουσιάζει τη νέα οπτική ταυτότητα Dynamic Shield της Mitsubishi Motors Company, είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των εμπόρων του επίσημου εισαγωγέα-διανομέα της ιωπανικής φίρμας στην Ελλάδα. Η οπτική ταυτότητα Dynamic Shield που παρουσιάστηκε αρχικά στο εκθεσιακό όχημα 2014 Outlander PHEV Concept-S συμβολίζει τη λειτουργικότητα των SUV της Mitsubishi με τολμηρές χρωμιωμένες μπάρες εκατέρωθεν της μάσκας που προστατεύουν το έμβλημα 3 διαμαντιών για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης αίσθησης κίνησης.
Στην περίπτωση του ASX, ο εμπρός προφυλακτήρας τροποποιήθηκε για να φιλοξενεί τις χρωμιωμένες μπάρες, ενώ το κεντρικό τμήμα είναι μαύρο ώστε να παραπέμπει στο Νέο Outlander ή το eX-Concept. Η μάσκα αποτελείται τώρα από λεπτές οριζόντιες γρίλιες και συνδέεται με τους προβολείς πετυχαίνοντας μία ενιαία εμφάνιση.
Εκτός από τη νέα φυσιογνωμία, το ευρωπαϊκών προδιαγραφών ASX θα διαθέτει κεραία τύπου πτερυγίου καρχαρία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και νέο υλικό, καθώς επίσης και βελτιωμένη ηχομόνωση. Με βελτιωμένη ηχομόνωση έως και 10% καλύτερη από εξωτερικούς θορύβους και από τον κινητήρα (μέτρηση στις μπροστινές θέσεις οδηγού και συνοδηγού VS 1,6 Petrol MY15.5) και επιπρόσθετα +2% καλύτερη ηχομόνωση στο εσωτερικό του οχήματος όταν αυτό κινείται με σταθερή ταχύτητα (σύγκριση με το ΜΥ17).
Πέραν αυτών υπάρχουν καίριες αλλαγές που προστίθενται στις πρόσφατες βελτιώσεις για το ASX στην Ευρώπη. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, τα διαστήματα ανάμεσα στα σέρβις έχουν γίνει μεγαλύτερα φτάνοντας πλέον τις 20.000 χλμ., ενώ παράλληλα υπάρχουν νέα χαρακτηριστικά στο σύνολο της εμφάνισης όπως πολυακτινικές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ενθέσεις σε piano black στο τιμόνι, αυτόματος αντιθαμβωτικός μεσαίος καθρέπτης κ.ο.κ..
Τέλος, το ανανεωμένο ASX διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις με τον ατμοσφαιρικό MIVEC κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 117 ίππων, που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, στα εξοπλιστικά πακέτα Inform και Invite Plus στις παρακάτω τιμές:
Deixnei para polu palio mesa eksw. Einai fthno alla ap thn allh den exei kati pou na se kanei na to agoraseis. H elpida ths mitsubishi na or8odopodhsei einai h renault-nissan alliws 8a kleisei. Den einai oute stis 20 prwtes etaireies se pwlhseis kai auto leei polla gia mia etaireia me fthna autokinhta. Milame gia fthna autokinhta pou prepei na poulane para polu gia na bgaloun kerdos kai akomh kai h suzuki exei triplasies pwlhseis apo authn.
Καλό ήταν όταν βγήκε. Τώρα με τόσα χρόνια παρουσίας και από ανανέωση σε ανανέωση μπροστά το κάνανε και άσχημο και έχει παλιώσει. Ας τελειώσει επιτέλους η παραγωγή του μας κούρασε. Το Eclipse Cross που θα έρθει φαίνεται πιο μοντέρνο και πιο σύγχρονο αν και πίσω δε μου άρεσε τόσο.
Deixnei para polu palio mesa eksw. Einai fthno alla ap thn allh den exei kati pou na se kanei na to agoraseis. H elpida ths mitsubishi na or8odopodhsei einai h renault-nissan alliws 8a kleisei. Den einai oute stis 20 prwtes etaireies se pwlhseis kai auto leei polla gia mia etaireia me fthna autokinhta. Milame gia fthna autokinhta pou prepei na poulane para polu gia na bgaloun kerdos kai akomh kai h suzuki exei triplasies pwlhseis apo authn.
Καλό ήταν όταν βγήκε. Τώρα με τόσα χρόνια παρουσίας και από ανανέωση σε ανανέωση μπροστά το κάνανε και άσχημο και έχει παλιώσει. Ας τελειώσει επιτέλους η παραγωγή του μας κούρασε. Το Eclipse Cross που θα έρθει φαίνεται πιο μοντέρνο και πιο σύγχρονο αν και πίσω δε μου άρεσε τόσο.