Λίγο μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου Kia Stonic η Ελληνική αντιπροσωπεία της Kia δημοσίευσε τις τιμές της ανανεωμένης έκδοσης, που είναι διαθέσιμη με 4 επιλογές κινητήρων και σε 3 εξοπλιστικές εκδόσεις.
Λίγες ώρες μετά την επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Kia Stonic, η ελληνική αντιπροσωπία γνωστοποίησε τις τιμές για το νέο μοντέλο, που ξεκινά από 14.190 ευρώ και είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικά εξοπλιστικά επίπεδα.
Το ανανεωμένο Stonic είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού, GL Inmotion, GL Optimum και GLS Platinum.
Πιο συγκεκριμένα, η βασική έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.400άρη κινητήρα και απόδοση 84 ίππους είναι διαθέσιμη στα 2 πρώτα εξοπλιστικά επίπεδα GL Inmotion και GL Optimum με τιμή 14.190 και 15.390 ευρώ αντίστοιχα. Ο 1.000άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με απόδοση 100 ίππων και χωρίς το ήπια υβριδικό σύστημα είναι διαθέσιμος και στα 3 εξοπλιστικά επίπεδα (15.990, 17.190 και 18.690 ευρώ αντίστοιχα), ενώ είναι διαθέσιμος και με το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τιμή από 17.390 ευρώ.
Τα διαθέσιμα ήπια υβριδικά σύνολα με τον 1.000άρη κινητήρα τούρμπο και σύστημα 48V, προσφέρονται σε 2 εκδόσεις ιπποδύναμης (100 & 120 PS) με αυτή των 120 ίππων να είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο 7DCT, ενώ σε αυτή την περίπτωση θα βρούμε μόνο τις 2 κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις, GL Optimum & GLS Platinum. Τα ήπια υβριδικά σύνολα ξεκινούν από 17.890 ευρώ (100hp 48V Hybrid GL Optimum) και φτάνουν τις 21.590 ευρώ (120hp 7DCT GLS Platinum 48V Hybrid).
Οι διαφορές στα 3 επίπεδα εξοπλισμού είναι αρκετά ισορροπημένες, καθιστώντας αρκετά πλήρες το αρχικό επίπεδο GL Inmotion. Πιο συγκεκριμένα στον τομέα ασφάλειας ο υποψήφιος ιδιοκτήτης θα βρει στάνταρ και στις 3 εκδόσεις όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας (6 αερόσακους, ABS, Hill assist, Cornering brake control, Torque vectoring και σύστημα ελέγχου ελαστικών), ενώ η κορυφαία έκδοση GLS Platinum, είναι εφοδιασμένη με την πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού ADAS, όπου μεταξύ άλλων προσφέρονται: Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση σύγκρουσης (μετωπικής, τυφλού σημείου), προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού, αυτόματη εναλλαγή προβολέων κλπ.
Στον τομέα της άνεσης οι διαφορές είναι μικρότερες, με κύρια το στάνταρ Air Condition στις 2 αρχικές εκδόσεις και την προσθήκη αυτόματου κλιματισμού στην GLS Platinum, αλλά και τους αισθητήρες παρκαρίσματος περιμετρικά του αυτοκινήτου, μαζί με κάμερα οπισθοπορείας, που είναι διαθέσιμα στις 2 ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού (GL Optimum & GLS Platinum), ενώ το ίδιο ισχύει και με τα φώτα ημέρας LED και τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους πλαϊνούς καθρέπτες. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι το νέο σύστημα infotainment με την οθόνη 8 ιντσών είναι στάνταρ και στις 3 εκδόσεις, με 5 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι.
Όσο για την εμφάνιση, οι βασικές διαφορές ανάμεσα στις εκδόσεις βρίσκονται στις ζάντες αλουμινίου, που είναι στάνταρ στις 2 ανώτερες εξοπλιστικές εκδόσεις (15 και 16 ιντσών στην GL Optimum και 17 ιντσών στην GLS Platinum, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα φώτα ημέρας LED. Στο εσωτερικό, όποιος θέλει δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και υποβραχιόνιο οδηγού-συνοδηγού, τότε θα πρέπει να πάει στις 2 ανώτερες εξοπλιστικές εκδόσεις, ενώ στην κορυφαία θα βρει και επένδυση «Piano Black» & «Satin Chrome» στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.
Οι τιμές είναι με το νέο νόμο για τα τέλη ταξινόμησης η με τον παλιό;