Η Kia εμπλούτισε τη γκάμα των κινητήρων και των εξοπλιστικών εκδόσεων του XCeed, προσθέτοντας στις επιλογές και δύο ήπια υβριδικές diesel εκδόσεις. Πλέον έρχεται με 5 κινητήρες και 3 εξοπλιστικά επίπεδα.
Toν περασμένο Οκτώβριο η Kia έκανε γνωστές τις πρώτες τιμές για το νέο XCeed στην Ελλάδα κάτω στα πλαίσια της επίσημης παρουσίασής του στην χώρα μας. Τώρα, η επίσημη αντιπροσωπείας της φίρμας εμπλουτίζει την γκάμα του μοντέλου με νέες επιλογές στην γκάμα των κινητήριων συνόλων και το κάνει διαθέσιμο σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα Οptimum, Premium και Platinum.
Στην βενζίνη, στην βάση των επιλογών βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1.000άρης των 120 ίππων με τιμή από 20.590 ευρώ στην έκδοση Optimum και 24.090 ευρώ στo κορυφαίο εξοπλιστικό επίπεδο Platinum. To επόμενο βήμα στους κινητήρες γίνεται με τον 1.400άρη turbo των 140 ίππων με τιμή από 25.190 ευρώ στην Premium, ωστόσο στην κορυφαία έκδοση Platinum σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο DCT κιβώτιο η τιμή μπορεί να φτάσει ακόμα και τις 27.590 ευρώ. Για όσους επιθυμούν 204 άλογα κάτω από το καπό, διατίθεται και ο 1.600άρης turbo με τιμή από 26.990 ευρώ με χειροκίνητη μετάδοση, με την κορυφαία Platinum έκδοση σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο να τιμάται από τις 31.590 ευρώ.
Η Kia, σε όσους δεν ενδιαφέρονται για μοτέρ βενζίνης, κάνει διαθέσιμες δύο ήπια υβριδικές-πετρελαιοκίνητες επιλογές που αποτελούνται από τον 1.600άρη turbodiesel κινητήρα και ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V με ιπποδύναμη 115 ή 136 ίππων με μηχανικό ή 7άρι DCT αυτόματο κιβώτιο. Οι τιμές ξεκινούν από 24.790 ευρώ στην έκδοση με τους 115 ίππους στο εξοπλιστικό επίπεδο Optimum και φτάνουν ακόμη και τις 30.090 ευρώ στην έκδοση των 136 ίππων στο κορυφαίο εξοπλιστικό επίπεδο Platinum με το 7άρι DCT αυτόματο κιβώτιο.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως, το νέο μικρομεσαίο crossover της Kia συνοδεύεται με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χλμ.. Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις τιμές του μοντέλου στην ελληνική αγορά.
Ωραίο,αλλά πολύ ακριβό γιατί δεν είναι αυτοκίνητο λόγω λογότυπου με υψηλή μεταπώληση.Υπαρχουν αντίστοιχα
Αυτοκινητα με πολύ λιγότερα χρήματα ευρωπαϊκά όπως τα vw troc & tcross Peugeot 2008 .και πολλά άλλα,αυτό θεωρώ ότι είναι πολύ ακριβό για αυτό που ειναι
To c5 δεν έχει Ύδρο...το xceed στο τεστ αποφυγής ταράνδου,...πάρτε πετσέτες και κλάψτε.....η Γαλλία εκεί υπερτερει.
Ωραίο,αλλά πολύ ακριβό γιατί δεν είναι αυτοκίνητο λόγω λογότυπου με υψηλή μεταπώληση.Υπαρχουν αντίστοιχα Αυτοκινητα με πολύ λιγότερα χρήματα ευρωπαϊκά όπως τα vw troc & tcross Peugeot 2008 .και πολλά άλλα,αυτό θεωρώ ότι είναι πολύ ακριβό για αυτό που ειναι
Δηλ.σχεδόν όσο έχει το C5 aircross με οκτάρι σασμάν και υδραυλική υποβοήση ανάρτησης...μάλλον είναι ακριβό.