Το ανανεωμένο Fiat 500Χ ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά με τρία μοτέρ βενζίνης και ένα ντίζελ, σε τρεις εκδόσεις. Στα ίδια λεφτά αυτόματο και χειροκίνητο ντίζελ.
Η Fiat προχώρησε πριν λίγο καιρό στην ανανέωση του 500X, ένα μοντέλο το οποίο θα δώσει το «παρών» και στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι. Εντούτοις, το φρεσκαρισμένο ιταλικό Crossover είναι διαθέσιμο για παραγγελία από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα πάτησαν τους τροχούς τους στις εκθέσεις της χώρας μας.
Με αφορμή την έλευση του ανανεωμένου 500X στην Ελλάδα η Fiat ανακοίνωσε τις τιμές των εκδόσεων με τις οποίες θα προσφέρεται στην εγχώρια αγορά. Κατ΄αρχάς σημειώνουμε πως διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξωμάτων (Urban & Cross) και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: Urban, City Cross και Cross.
Αναφορικά με τους κινητήρες στη βάση της γκάμας βρίσκουμε το ατμοσφαιρικό 1.600άρι μοτέρ E-Torq ισχύος 110 ίππων, που στο βασικό πακέτο Urban κοστίζει από 16.900 ευρώ. Έπειτα, περνάμε στα υπετροφοδοτούμενα σύνολα με τον τρικύλινδρο MultiAir III αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου (σ.σ. ζυγίζει μόλις 93 κιλά) που προσφέρει 120 ίππους και 190 Nm ροπής, αποστέλλοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, με το κόστος κτήσης έκδοση Urban να ξεκινά από τις 19.000 ευρώ. Ένα σκαλοπάτι ψηλότερα σε εξοπλιστικό επίπεδο με τον ίδιο κινητήρα, η έκδοση Cross τιμάται από 21.000 ευρώ. Έπειτα, μπορεί κανείς να επιλέξει τον νέο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρων με 150 άλογα και 270 Nm ροπής που συνεργάζεται με το αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων και προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση Cross από 22.000 ευρώ.
Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες το ανανεωμένο 500X προσφέρεται αποκλειστικά με τον Multijet II χωρητικότητος 1.600 κ.εκ. ισχύος 120 ίππων με τιμή που στο βασικό εξοπλιστικό επίπεδο Urban αρχίζει από 21.000 ευρώ. Από εκεί και πέρα συναντούμε τρεις εκδόσεις: City Cross με αυτόματο DCT, Cross με 6άρι μηχανικό και Cross με αυτόματο DCT των οποίων το κόστος κτήσης ορίζεται στις 22.000 ευρώ, κάτι που στην ουσία σημαίνει πως είτε ντίζελ με μηχανικό κιβώτιο επιλέξει κανείς, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη θα πληρώσει τα ίδια χρήματα.
Τέλος, σημειώνουμε πως το βασικό εξοπλιστικό πακέτο Urban περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, air condition, cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 5 ιντσών και U Connect (Bluetooth και USB), δερμάτινο τιμόνι, 6 αερόσακους, start-stop κ.α. Από την άλλη η έκδοση Cross εμφανίζεται πιο πλούσια έχοντας μεταξύ άλλων στη φαρέτρα της ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης: αναγνώριση πινακίδων (Traffic Sign Recognition), σύμβουλο ταχύτητας (Speed Advisor), σύστημα υποβοήθησης για αποφυγή ακούσιας αλλαγής λωρίδας (Lane Assist), σύστημα για διατήρηση απόστασης ασφαλείας (Safety Distance Manager), αυτόματη λειτουργία της μεγάλης σκάλας των φώτων, σύστημα τυφλού σημείου (Blind Spot Alert) και αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (Autonomous Emergency Brake). Όσον αφορά στα υπόλοιπα τμήματα του εξοπλισμού περιλαμβάνονται το σύστημα UConnet Navi με οθόνη 7 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, adaptive cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός κ.α.