Το Hyundai i20 περνά στην τρίτη του γενιά, έχοντας ήδη διαγράψει μία πολύ καλή πορεία στις πωλήσεις τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη. Αισθητικά, το νέο i20 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της κορεατικής φίρμας, ενώ τα νέα χαρακτηριστικά στο ντιζάιν έχουν διαφοροποιήσει ελαφρά και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου που πλέον είναι πιο φαρδύ και μεγαλύτερο σε μήκος, σε σχέση με το απερχόμενο. Παράλληλα, έχει μία αύξηση 10 χλστ. και στο μεταξόνιο, που μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο στην καμπίνα, ενώ μεγαλύτερος κατά 25 λτ. είναι και ο χώρος αποσκευών, φτάνοντας πλέον τα 351 λίτρα, νούμερο που παραπέμπει σε πορτ-μπαγκάζ μικρομεσαίου χάτσαμπακ.
Επιπλέον, το νέο i20 έχει πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, καθώς προσφέρει έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών που συνδυάζεται με μια άλλη κεντρική οθόνη αφής έως 10,25 ιντσών για μια πλήρη ψηφιακή εμπειρία μέσω τους συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Χαρακτηριστικά όπως η ασύρματη φόρτιση των κινητών τηλεφώνων, οι εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto και ένα ηχοσύστημα Bose με οκτώ ηχεία είναι μέρος των επιλογών που προσφέρουν στους πελάτες τους οι Κορεάτες. Διαθέσιμο είναι και το σύστημα Bluelink Connected Car Services, για υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο.
Η τεχνολογική επανάσταση του i20 συνεχίζεται με το πακέτο ασφάλειας SmartSense της Hyundai. Το πακέτο συνδυάζει πλήθος συστημάτων μεταξύ των οποίων βρίσκεται και το έξυπνο cruise control βασισμένο στο σύστημα πλοήγησης το οποίο μπορεί να παρακολουθεί τη θέση του οχήματος και να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα. Από εκεί και πέρα προσθέστε τα συστήματα διατήρησης λωρίδας, παρακολούθησης τυφλών σημείων και προειδοποίησης σύγκρουσης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών.
Κλείνοντας, στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων το i20 προσφέρεται με τον 1,2 λίτρων τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων στην τιμή των 12.990 ευρώ στην έκδοση Fresh. Έπειτα, στην κορυφή των εκδόσεων υπάρχει ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 αλόγων, ο οποίος για πρώτη φορά μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, που στην πρώτη έκδοση είναι προαιρετικό, ενώ στη δεύτερη στάνταρ. Το 100άρι i20 τιμάται από 13.990 ευρώ στην εισαγωγή έκδοση Fresh (το αυτόματο 7DCT κοστίζει 16.190 ευρώ στην έκδοση Exclusive), ενώ το ήπια υβριδικό με τους 120 ίππους από 16.490 ευρώ στην Exclusive. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν είτε με ένα το νέο εξάρι μηχανικό κιβώτιο τεχνολογίας iMT (αποσυμπλέκει το κιβώτιο σε ελεύθερη κύλιση) ή με 7άρι αυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη.
Πώς το έκαναν τόσο ασχημομούρικο; Χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να πάρεις ένα από τα πιο ωραία αυτοκίνητα της κατηγορίας του και να το μετατρέψεις σε θυμωμένο κινεζάκι. Τα φώτα μπρος και πίσω δεν βλέπονται. Δεν έχουν την αίσθηση του ωραίου; Μοντέρνο ναι, κομψό και ωραίο όχι. Κρίμα.
Μήπως πρέπει να σταματήσουμε να έχουμε συνώνυμο του φθηνού αυτοκινήτου τη Hyundai; Τα χρόνια πέρασαν και η Hyundai έχει αποδείξει την αξιοπιστία των κινητήρων της και προχωράει στην αναβάθμιση εσωτερικών σε ποιοτικότερη κατηγορία κοιτάζοντας τον ανταγωνισμό στα ίσια. Εκτός από το i20 η παρουσίαση των Santa Fe αλλά και ειδικότερα του Tucson για την Ελλάδα θεωρώ ότι αναβαθμίζει όλη την εικόνα της Hyundai στα μάτια των αγοραστών.
Ξεφεύγει από τη συντηρητική σχεδίαση του προηγούμενου, παραφωνία το τιμόνι. Οι τιμές για ότι προσφέρει (κινητήρες, εξοπλισμός, εγγύηση) αναμενόμενες. Αν έχει ανέβει και κάνα κλικ ποιοτικά στο εσωτερικό, θα χτυπήσει άνετα κορυφή.
Πολλά λεφτά για hyundai.. Σε κάθε περίπτωση είτε 12.000 είτε 15.000 είτε 20.000 με αυτά τα λεφτά αγοράζεις άλλες μάρκες..
Πώς το έκαναν τόσο ασχημομούρικο; Χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να πάρεις ένα από τα πιο ωραία αυτοκίνητα της κατηγορίας του και να το μετατρέψεις σε θυμωμένο κινεζάκι. Τα φώτα μπρος και πίσω δεν βλέπονται. Δεν έχουν την αίσθηση του ωραίου; Μοντέρνο ναι, κομψό και ωραίο όχι. Κρίμα.
Αναμενόμενες οι τιμές. Πολύ καλή περίπτωση για όσους θέλουν απροβλημάτιστη συμβίωση και όχι κολλητηλίκια με μαστόρους και συνεργεία.
Μήπως πρέπει να σταματήσουμε να έχουμε συνώνυμο του φθηνού αυτοκινήτου τη Hyundai; Τα χρόνια πέρασαν και η Hyundai έχει αποδείξει την αξιοπιστία των κινητήρων της και προχωράει στην αναβάθμιση εσωτερικών σε ποιοτικότερη κατηγορία κοιτάζοντας τον ανταγωνισμό στα ίσια. Εκτός από το i20 η παρουσίαση των Santa Fe αλλά και ειδικότερα του Tucson για την Ελλάδα θεωρώ ότι αναβαθμίζει όλη την εικόνα της Hyundai στα μάτια των αγοραστών.
Ξεφεύγει από τη συντηρητική σχεδίαση του προηγούμενου, παραφωνία το τιμόνι. Οι τιμές για ότι προσφέρει (κινητήρες, εξοπλισμός, εγγύηση) αναμενόμενες. Αν έχει ανέβει και κάνα κλικ ποιοτικά στο εσωτερικό, θα χτυπήσει άνετα κορυφή.