2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις τιμές του νέου Toyota Yaris στην Ελλάδα, καθώς και πότε θα κάνει το εμπορικό του ντεμπούτο στη χώρα μας.
Τιμές νέου Toyota Yaris
17.552 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2017)
Ανακοινώθηκαν και επίσημα οι τιμές του νέου Toyota Yaris το οποίο οδηγούμε σήμερα στην Ολλανδία. Μείνετε συντονισμένοι για να μάθετε τα πάντα για την πρώτη μας επαφή με το ιαπωνικό μοντέλο.
Το νέο Toyota Yaris θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας τον προσεχή Μάιο και θα διατίθεται ανάλογα με τον κινητήρα στις εξοπλιστικές εκδόσεις Cool, Live, Live Plus, Active, Active Plus, Style, Bi-Tone και Chic.
Το ιωπανικό μικρό έχει στην παλέτα των μηχανικών συνόλων του, τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,0 λτ. με απόδοση 70 ίππων, τον ολοκαίνουργιο 1.500άρη ισχύος 111 ίππων με 136 Nm ροπής και τον γνωστό πετρελαιοκινητήρα των 1,4 λτ. με απόδοση 90 ίππων. Πέραν αυτών, στις επιλογές υπάρχει και ένα υβριδικό σύνολο με τον προαναφερθέντα κινητήρα 1,5 λτ. συνολικής απόδοσης 100 ίππων.
Το πίσω μέρος έχει δεχτεί πλήθος σχεδιαστικών αλλαγών μετά την ανανέωση, με κύριο στοιχείο τα νέα φωτιστικά σώματα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το ιωπανικό μικρό έχει στην παλέτα των μηχανικών συνόλων του, τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,0 λτ. με απόδοση 70 ίππων, τον ολοκαίνουργιο 1.500άρη ισχύος 111 ίππων με 136 Nm ροπής και τον γνωστό πετρελαιοκινητήρα των 1,4 λτ. με απόδοση 90 ίππων. Πέραν αυτών, στις επιλογές υπάρχει και ένα υβριδικό σύνολο με τον προαναφερθέντα κινητήρα 1,5 λτ. συνολικής απόδοσης 100 ίππων.
Όσον αφορά τις εξοπλιστικές του εκδόσεις οι πιθανές επιλογές που μπορούν να γίνουν είναι αρκετές. Η Cool εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον 1.000άρη κινητήρα, ενώ ένα σκαλοπάτι παραπάνω στη Live προστίθενται και οι επιλογές του βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. και του 1.400άρη D-4D. Η έκδοση Active εφοδιάζεται και με το νέο υβριδικό σύνολο, πέραν των υπόλοιπων επιλογών.
Στα του εξοπλισμού η Live έχει στη φαρέτρα της επτά αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ESP, κλιματισμό, ράδιο CD, Σύστημα Ενεργητικής Ασφάλειας Toyota Safety Sense κ.λπ. Η αμέσως πιο πλούσια Active περιλαμβάνει επιπλέον το σύστημα Toyota Touch με οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, δερμάτινο τιμόνι κ.λπ.
Εκδόσεις | Τιμή (ευρώ) |
---|---|
1,0 VVT-i | από 12.000 |
1,5 DUAL VVT-i | από 13.100 |
1,4 D-4D | από 16.200 |
1,5 VVT-i HSD | από 16.690 |
Με εσωτερικό από αγροτικό για να μην πω ότι τα αγροτικά έχουν πιο ωραίο. .. με μέτριο εξοπλισμό με οδική συμπεριφορά μόνο για το κέντρο της πόλης με επιδόσεις για κλάματα με μέτρια ποιότητα εσωτερικού με φουλ θόρυβο σε ταξίδι με κατανάλωση 7,8/100km για το νέο 1,5κβ και με τιμή ίδια με το νέο fiesta 1,0 100 ίππων που είναι σε όλα τα επίπεδα καλύτερο και με εγγύηση στα 8 χρόνια! Η Ford είναι μονόδρομος! Η Toyota εδώ και χρόνια έχει μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό και το μόνο που την σώζει είναι η αξιοπιστία που όμως τελικά την έχουν φτάσει και εκεί πολλές μάρκες οπότε καιρός να ξυπνήσει και ο Έλληνας που έχει "κολλήσει" και να δει ότι μόνο στην Ελλάδα είναι πρώτο σε πωλήσεις το yaris... στην υπόλοιπη Ευρώπη ακόμα σαρώνει το 9 ετών fiesta και τώρα με το νέο μοντέλο της θα πιάσει πάλι ταβάνι!
Απλα πιστευω οτι ειναι ακριβο για Ελλαδα,γυμνο στις χαμηλες εκδοσεις και υπαρχει κενο στα 1000 κυβικα και στα 1500cc.αν γινει λιγο πιο φθηνο ισως ή περιοριστουν οι εκδοσεις πιστευω θα πουλησει καλα.
"GEO" ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ, ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΑΛΑΚΑ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ. ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΕΙΧΑ TOYOTA STARLET ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣΘΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΑΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ (ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΙΔΙ Ε ΓΙΔΙ), ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ, ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΑΛΑΚΑ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΑΛΑΚΑ Η ΟΧΙ ΜΑΛΑΚΑ??????????????? ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΣΟΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ (Νο 1 ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ,,,,,,,). ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η Νο 1????????????? ΜΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ, ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ Η ΤΟΝΟΥΣ ΓΙΔΙ Ε ΓΙΔΙ???????????? ΜΠΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΕ ΤΑ TOYOTA. Υ.Γ ΜΑΛΑΚΑ. ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ Η ΟΧΙ ΓΙΔΙ Ε ΓΙΔΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ???????????? (ΠΑΛΙΑ ΦΤΙΑΧΝΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1992 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ)
@GEO Ενω οι του συναφιου σου που μπαινουν μονο και μονο για να κραξουν οτιδηποτε ερχεται απο γερμανια μερια και τις περισσοτερες φορες λενε μπουρδες, που δεν εχουν σχεση με το αμαξι του εκαστοτε αρθρου,ειναι φωστηρες και ευγενεστατοι.Παρτε το κι απ την αναποδη να δουμε αν σας αρεσει....
ΟΣΑ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΠΗΔΑΕΙ Κ ( ΔΕΝ ) ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ !!! ΚΑΤΟΧΟΣ ΥΑRIS DIESEL, ΑΠΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ !!!
Θυμαμαι οταν ειχατε κανει τεστ το renault clio 1.2tce 120hp τονιζατε την αυξημενη τιμη του που με 16000 και κατι εβγαινε στην φουλ εξτρα εκδοση-dynamic που δεν ξες τι εχει μεσα και τωρα για το yaris ουτε λογος για την τιμη του. Επειδη πριν απο δυο μηνες πηγα ρωτησα για το YARIS το πετρελαιο να ενημερωσω οτι στην εκδοση live ειναι απλα τερμα φτωχο καμια σχεση με τις εικονες στα συγκριτικα που εχετε, τασια, χωρις οθονη και με τα απολυτως απαραιτητα που τα εχει και ενα φιατ παντα του 2004 μοντελο που εχω και στην κατοχη μου. Mου δωσαν τελικη τιμη για την active και απλα επαθα σοκ. 18.200 για ενα yaris. και καπου εκει αρχισα να γελαω εκανα αναστροφη και εφυγα.... με λιγοτερα λεφτα παιρνεις το focus!!
Γωγώ το ντίζελ από 16200??? Τελική τιμή με έξοδα μεταλλικό κλπ το πολύ 17200!!! για το βασικό!!! Παιδιά σας αφήνω τρέχω να προλάβω έκθεση ανοιχτά για να παραγγείλω τον επιμηκυμένο aygoκουβά!!!😂😂😂
L IROC εισαι βλακας,ασχετος,και εμπαθης που θα μιλησεις για την νουμερο 1 εταιρεια παγκοσμιως....
Τα μικρα ολοενα και ακριβαινουν η ειναι δικη μου εντυπωση??12000 τιμη βασικης,θα γινει σφαγη στα μικρα.Για να παρεις το εικονιζομενο πχ,με το χρωματισμενο εσωτερικο,τη δχρωμια απ εξω κλπ,τι θα πρεπει να δωσεις??
Όμορφο το εσωτερικό. Για το εξωτερικό, αμφιλεγόμενα θα έλεγα, κάτι οι τόσες γωνίες, κάτι οι χρωματισμοί, για αλλαγές δε θα μπορούσα να ξεχωρίσω σε σχέση με το υπάρχον.
ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ, ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??????????????? ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ, ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟ ΤΗΣ TOYOTA, ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ, ΜΟΝΟ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΠΑΛΙΑ ΦΤΙΑΧΝΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1992 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ, ΜΕΤΑ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΞΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΤΟ ΜΑΖΙ. ΟΥΣΤ.............................. Υ.Γ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΕΧΕΙ, Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ TOYOTA, ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ.
Δεν το ειχε πει το Autotriti αυτο, η Toyota ειχε ανακοινωσει οτι δεν θα βγαλει αλλους καινουργιους κινητηρες Diesel ,και επισης μελετουσαν αν θα βαζαν κινητηρα πετρελαιου στο νεο Yaris ,η διαφορα ειναι οτι κανανε εξελιξη και οχι νεον κινητηρα, ο οποιος να καλυπτει τα νεα πρωτυπα Euro 6c και b.Η τιμη ειναι ληστρηκη για τον d4-d ο βενζινοκινητηρας ο 1.5 καιει με το ζορι 700 γραμμαρια παραπανω βενζινη,η φιαφορα ειναι στα 100 χιλιομετρα 2 ευρω και κατι.Αν και πλεον θα υπαρξουν και αλλες εκπληξεις οπως με την μαζντα να φερνει κινητηρα βενζινης χωρις μπουζι,το Diesel πεθανε και για εμενα.
Αν δεν κανω λαθος πριν λιγες μερες μας λεγατε οτι δεν θα εισαχθει ο diesel κινητηρας, τι αλλαξε?
Φυσιολογικες της βρισκω,οσο μπορεις σημερα βεβαια σε κατασταση οικονομικης δυσχερειας να το πεις,και σε επιπεδο εξοπλισμου προσφερει αρκετα.