Το νέο VW Polo πατάει τους τροχούς του στην εγχώρια αγορά και η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε επίσημα τις τιμές, αλλά και τις εκδόσεις στις οποίες θα διατίθεται.
Η νέα έκτη γενιά του VW Polo αφίχθη στην ελληνική αγορά και παράλληλα ήρθαν στο φως της δημοσιότητας οι τιμές του μοντέλου, αλλά και οι εκδόσεις στις οποίες θα διατίθεται. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Polo έχει στη φαρέτρα του τέσσερις κινητήρες, που συνδυάζονται με τέσσερα εξοπλιστικά πακέτα, τα Trendline, Comfortline, Highline και Beats.
Βάση της γκάμας αποτελεί ο ατμοσφαιρικός 1.000άρης MPI κινητήρας του Group με απόδοση 75 ίππων με τιμή που ξεκινά από τις 13.400 ευρώ αποκλειστικά στην έκδοση Trendline. Έπειτα, συναντούμε τον 1.000άρη TSI κινητήρα με ισχύ 95 ίππων, του οποίου το κόστος κτήσης στην έκδοση Trendline ανέρχεται στις 14.050 ευρώ, ενώ ένα βήμα ψηλότερα στην έκδοση Comfortline η τιμή ανεβαίνει στις 14.700 ευρώ. Κορυφαία έκδοση με αυτό το μοτέρ είναι η Beats με κόστος που αγγίζει τις 15.350 ευρώ.
Ένα σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκεται ο ισχυρότερος 1.000άρης TSI με 115 άλογα και τιμή που ξεκινά από τις 16.300 ευρώ στη πλούσια εξοπλιστική έκδοση Highline, με την τιμή να σκαρφαλώνει στις 17.450 ευρώ με το DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τέλος, στα diesel, μοναδική λύση αποτελεί ο TDI κινητήρας χωρητικότητας 1,6 λτ. με 95 ίππους και τιμή που ξεκινά από τις 16.600 ευρώ στην έκδοση Trendline, με το κόστος κτήσης του δεύτερου εξοπλιστικού πακέτου (Comfortline) να ανέρχεται στις 17.250 ευρώ. Με DSG οι τιμές ξεκινούν από τις 19.400 ευρώ στην έκδοση Comfortline.
Κόντεψα να πνιγώ.....αυτοκίνητο του λαού και χαζομάρες...με τέτοιες τιμές -και με δεδομένη την αναξιοπιστία- πρέπει να έχεις σοβαρά θέματα για να το πάρεις. Το γνωστό λογισμικό περιλαμβάνεται στην τιμή? :)
Πρεπει να καταλαβετε οτι δεν εχουμε ολοι τα ιδια γουστα αν και ιαπωνας στην αξιοπιστια δεν μου αρεσουν τα φουτουριστικα και διαστημικα σχεδια των σημερινων αυτοκινητων .Μου αρεσουν τα κλασικα (τετραγωνα) αυτοκινητα με μερικες διακριτικες πινελιες .θα ηθελα σχεδιαστικα εντος και εκτος το πολο ,και σε οτι αλλο δεν φαινετα σε ενα αυτοκινητο κινητηρας ηλεκτρικα κ.λ.π ιαπωνα.
Τιμες φυσιολογικες οπως και οι κινητηρες του.
Σχεδιο γερικο χωρις καμια ιδιαιτεροτητα,απροσωπο και βαρετο.
Nissan micra για μενα σε αυτη την κατηγορια που ειναι ετη φωτος μακρυα σε εικονα τοσο εξωτερικα οσο και στο σαλονι του σε σημειο που διπλα του το polo μοιαζει να εχει ερθει με χρονοκαψουλα στο σημερα 30 χρονια πισω!
Οι τιμές είναι πολύ καλύτερες από όσο περίμενα.Το Polo παραδοσιακά ήταν ένα από τα καλύτερα μικρά και έτσι περιμένω να είναι και τώρα.Τα έχουν κάνει βέβαια μαντάρα σε σχεδίαση αυτή τη φορά και ελπίζω να μην του κοστίσει.
Το Micra καλό και ωραίο αλλά το κεφάλι του πίσω επιβάτη κάνει..τραμπολίνο με την οροφή και δεν θυμάμαι να το έχει βγάλει η Nissan ως...κουπέ!
Κόντεψα να πνιγώ.....αυτοκίνητο του λαού και χαζομάρες...με τέτοιες τιμές -και με δεδομένη την αναξιοπιστία- πρέπει να έχεις σοβαρά θέματα για να το πάρεις. Το γνωστό λογισμικό περιλαμβάνεται στην τιμή? :)
Με τα ιδια λεφτα παιρνεις Ibiza με επιπελον 20 τουρμπατα αλογα και καλυτερο εξοπλισμο. Που προσωπικα το βρισκω και πιο ομορφο.
Polu apla to kalutero mikro kai to shmeio anaforas sthn kathgorias opws panta.
Πρεπει να καταλαβετε οτι δεν εχουμε ολοι τα ιδια γουστα αν και ιαπωνας στην αξιοπιστια δεν μου αρεσουν τα φουτουριστικα και διαστημικα σχεδια των σημερινων αυτοκινητων .Μου αρεσουν τα κλασικα (τετραγωνα) αυτοκινητα με μερικες διακριτικες πινελιες .θα ηθελα σχεδιαστικα εντος και εκτος το πολο ,και σε οτι αλλο δεν φαινετα σε ενα αυτοκινητο κινητηρας ηλεκτρικα κ.λ.π ιαπωνα.
Τιμες φυσιολογικες οπως και οι κινητηρες του. Σχεδιο γερικο χωρις καμια ιδιαιτεροτητα,απροσωπο και βαρετο. Nissan micra για μενα σε αυτη την κατηγορια που ειναι ετη φωτος μακρυα σε εικονα τοσο εξωτερικα οσο και στο σαλονι του σε σημειο που διπλα του το polo μοιαζει να εχει ερθει με χρονοκαψουλα στο σημερα 30 χρονια πισω!
Οι τιμές είναι πολύ καλύτερες από όσο περίμενα.Το Polo παραδοσιακά ήταν ένα από τα καλύτερα μικρά και έτσι περιμένω να είναι και τώρα.Τα έχουν κάνει βέβαια μαντάρα σε σχεδίαση αυτή τη φορά και ελπίζω να μην του κοστίσει. Το Micra καλό και ωραίο αλλά το κεφάλι του πίσω επιβάτη κάνει..τραμπολίνο με την οροφή και δεν θυμάμαι να το έχει βγάλει η Nissan ως...κουπέ!
Χάνω κάτι ή είναι σαφώς φθηνότερο του φιέστα;
Καλησπέρα , ο κινητήρας 1.5 evo tsi 150 hp από τι τιμή θα ξεκινά??