Μπορεί περίπου ένα χρόνο να είχαν διαρρεύσει κατασκοπευτικές φωτογραφίες γύρω από κάποιες δοκιμές ενός πρωτότυπου Τοyota Αvensis που ετοιμαζόταν να λανσαριστεί για την ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο αυτές τις μέρες φαίνεται πως σύντομα η παραγωγή του γνωστού μοντέλου θα σταματήσει, χωρίς μάλιστα να ετοιμάζεται κάποιος διάδοχος.
Εκπρόσωπος της Τοyota Ευρώπης φέρεται να είπε σε διεθνή μέσα: «Eξετάζουμε την κατηγορία των μεσαίων σεντάν καθώς αυτή συνεχώς μικραίνει». Το 2017 σύμφωνα με έρευνες, οι πωλήσεις Αvensis έφτασαν τις 25.319 αυτοκίνητα, 28% κάτω σε σχέση με το 2016. Μάλιστα, δεν είναι μόνο η μείωση αυτή που προβληματίζει την μάρκα αλλά και το γεγονός πως το σεντάν της δεν έχει καταφέρει να ανταγωνιστεί άλλα μοντέλα της κατηγορίας του, όπως το VW Passat και την Skoda Superb.
Aπό την πλευρά του, το αφεντικό της Τοyota στην Ευρώπη, κ.Johan van Zyl τόνισε πως τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμα: « Κοιτάμε προς την κατηγορία του και κάνουμε στους εαυτούς μας κάποιες ερωτήσεις. Είμαστε ικανοποιημένοι από την πορεία του Avensis αυτήν την στιγμή, πηγαίνει καλά. Αλλά σκεφτόμαστε αν το επόμενο βήμα είναι κάποιο άλλο μοντέλο για την κατηγορία ή κάτι άλλο».
Η τελευταία ανανέωση ήταν το 2015 και βασίστηκε πάνω στο τελευταίας γενιάς μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2009.
Δεν πειραζει ας παρουν το γαλλογερμανικο λαδοκουβα που την express service την εχουν δεύτερο σπιτι γιατι ολο mondeo passat c class a4 series 3 βλέπω μονο τυχαιο ουτε carina ούτε avensis εχω δει
Πρόκειται για ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο το οποίο δυστυχώς η ΤΟΥΟΤΑ το έχει εγκαταλείψει στην τύχη του. Κινητήρες που καίνε πολύ, με πολλούς ρύπους άρα υψηλά τέλη κυκλοφορίας. Μόνο η BMW στα πλαίσια συνεργασίας με την ΤΟΥΟΤΑ μπορεί να δώσει πνοή στο αυτοκίνητο κατεβάζοντας από το ράφι κάποιο μικρό turbo κινητήρα με αρκετή ισχύ και ροπή για να μπορέσει να σταθεί το αυτοκίνητο απέναντι στον ανταγωνισμό
Έχω το AVENSIS του 2005 που είχαν γεμίσει οι δρόμοι της Ελλάδας. Φωτογραφία από τη γειτονιά μου που μπέρδευα το δικό μου. Αξιόπιστο, άνετο, οικονομικό, ακόμα με κυκλοφορεί και είναι σαν καινούριο. Δυστυχώς από το επόμενο μοντέλο εκτός από το λανσάρισμα των SUV ήρθε και η κρίση!
Είναι από τα λίγα μη Ευρωπαϊκά sedan στην αγορά... οπότε ας δουν να το ανανεώσουν... είτε είναι καλό είτε όχι... αρκεί οι πολλοί να έχουν επιλογές και ας αγοράσουν ότι κρίνουν οι ίδιοι...
Η mazda δεν έχει πάρα πολλά μικρά μοτέρ/γκάμα, η nissan δεν έχει καν sedan, η mitsubishi τα ίδια, η suzuki τα ίδια, η honda έμεινε και η toyota!!!
Ας δει να βγάλει ένα πιο δυνατό diesel μοτέρ δικό της μπορεί... μικρό... στα 2λιτρα μπορεί το έχει... οπότε βγάζεις σασί καλύτερο από αυτό που έχεις... αν κρίνεις, κ.τ.λ. κάνεις τις όποιες/την όποια συνεργασίες/α...
Δεν πειραζει ας παρουν το γαλλογερμανικο λαδοκουβα που την express service την εχουν δεύτερο σπιτι γιατι ολο mondeo passat c class a4 series 3 βλέπω μονο τυχαιο ουτε carina ούτε avensis εχω δει
Πρόκειται για ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο το οποίο δυστυχώς η ΤΟΥΟΤΑ το έχει εγκαταλείψει στην τύχη του. Κινητήρες που καίνε πολύ, με πολλούς ρύπους άρα υψηλά τέλη κυκλοφορίας. Μόνο η BMW στα πλαίσια συνεργασίας με την ΤΟΥΟΤΑ μπορεί να δώσει πνοή στο αυτοκίνητο κατεβάζοντας από το ράφι κάποιο μικρό turbo κινητήρα με αρκετή ισχύ και ροπή για να μπορέσει να σταθεί το αυτοκίνητο απέναντι στον ανταγωνισμό
Το 2017: 25.319 Avensis, 183.288 Volkswagen Passat (1o), 81.410 Skoda Superb (2o). Ε που πας;
Έχω το AVENSIS του 2005 που είχαν γεμίσει οι δρόμοι της Ελλάδας. Φωτογραφία από τη γειτονιά μου που μπέρδευα το δικό μου. Αξιόπιστο, άνετο, οικονομικό, ακόμα με κυκλοφορεί και είναι σαν καινούριο. Δυστυχώς από το επόμενο μοντέλο εκτός από το λανσάρισμα των SUV ήρθε και η κρίση!
Καλά κάνουν, άργησαν κιόλας. Ποιός αγοράζει σεντάν σήμερα? Μόνο για ταξί....
Είναι από τα λίγα μη Ευρωπαϊκά sedan στην αγορά... οπότε ας δουν να το ανανεώσουν... είτε είναι καλό είτε όχι... αρκεί οι πολλοί να έχουν επιλογές και ας αγοράσουν ότι κρίνουν οι ίδιοι... Η mazda δεν έχει πάρα πολλά μικρά μοτέρ/γκάμα, η nissan δεν έχει καν sedan, η mitsubishi τα ίδια, η suzuki τα ίδια, η honda έμεινε και η toyota!!! Ας δει να βγάλει ένα πιο δυνατό diesel μοτέρ δικό της μπορεί... μικρό... στα 2λιτρα μπορεί το έχει... οπότε βγάζεις σασί καλύτερο από αυτό που έχεις... αν κρίνεις, κ.τ.λ. κάνεις τις όποιες/την όποια συνεργασίες/α...