Το 2026 μπορεί να δούμε το τέταρτο supercar της Porsche
- H απόφαση για την Mission X θα παρθεί εντός 2024
- Λέγεται ότι θα έχει μήκος περίπου 4,5 μέτρα
- Με αναλογία 1 άλογο ανά κιλό
- Αναμένεται ότι θα πατήσει την Rimac Nevera στο Ring
H απόφαση για την Mission X θα παρθεί εντός 2024
Η Porsche γιόρτασε τα 75α γενέθλια της το 2023 με την παρουσίαση της Mission X, ένα ηλεκτρικό supercar του μέλλοντος. Έκτοτε ελάχιστες πληροφορίες έχουν αναφερθεί στην πορεία του concept, ο CEO της εταιρίας όμως έσπασε την σιωπή. O Oliver Blume ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η απόφαση για το αν το μοντέλο θα μπει εν τέλη στην παραγωγή θα παρθεί μέχρι το τέλος του 2024, αλλά πολλοί ποντάρουν ότι το πόρισμα θα είναι θετικό. ¶λλωστε το κοινό φάνηκε ενθουσιασμένο με την Mission X στην περσινή της παρουσίαση. Αν το μοντέλο μπει τελικά στην παραγωγή θα είναι το τέταρτο supercar της εταιρίας, μετά την 959, την Carrera GT και την 918 Spyder.
Λέγεται ότι θα έχει μήκος περίπου 4,5 μέτρα
H Porsche, όπως είπαμε, έχει κρατήσει σιγή ιχθύος σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του concept. Γνωρίζουμε ότι η Mission X θα έχει μήκος περίπου 4,5 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και ύψος λιγότερο από 1,2 μέτρα με μεταξόνιο 2,73 μέτρα. Θα έχει κλιμακωτούς τροχούς, 20 ίντσες μπροστά, 21 ίντσες πίσω και το πακέτο μπαταριών της τοποθετημένο πίσω από τα καθίσματα.
Με αναλογία 1 άλογο ανά κιλό
Όταν η Porsche παρουσίασε το concept είπε ότι το supercar θα έρχεται με αναλογία ισχύος προς βάρος, τουλάχιστον 1 ίππο ανά 1 κιλό. Πολλαπλές αναφορές, λοιπόν, υποστηρίζουν ότι το νέο μοντέλο της Porsche θα έχει περίπου 1.500 άλογα, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι η ιπποδύναμη του μπορεί και να αγγίζει τα 1.700 άλογα. Λέγεται, επίσης, ότι η Model X θα έχει αρχιτεκτονική 900V, παρόμοια με αυτήν της Rimac Nevera και η οποία θα είναι σχεδιασμένη για να υποστηρίζει ταχύτητες φόρτισης έως και 500 kW.
Αναμένεται ότι θα πατήσει την Rimac Nevera στο Ring
Αναμένεται ότι η Mission X θα έχει και έκδοση για τους δρόμους της πόλης και πολλοί λένε ότι το μοντέλο-δρόμου θα καταγράψει τους καλύτερους χρόνους στο Nürburgring, καταρρίπτοντας το ρεκόρ της Rimac Nevera (7:00:928). Εάν το μοντέλο καταλήξει να μπαίνει στην παραγωγή, αναμένεται ότι οι πρώτες παραδόσεις του δεν θα γίνουν πριν τον ερχομό του 2026. Είναι αρκετά νωρίς για να υποθέσουμε πόσες μονάδες θα κατασκευάσει η Porsche, αλλά θυμίζουμε ότι η 918 Spyder είδες μόλις 918 μονάδες, ενώ η Carrera GT λίγες παραπάνω, 1.270. Σπανιότερη όλων ήταν η 959 με μόλις 292 μονάδες της να βγαίνουν από τα εργοστάσια της εταιρίας.