ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Vision S 02 είναι το επταθέσιο SUV που θέλει να κατασκευάσει η Sony.

To Vision S 02 είναι το επταθέσιο SUV που θέλει να κατασκευάσει η Sony.

Το 2026 το πρώτο αυτοκίνητο της Sony Honda Mobility

1.660 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2022)

Sony και Honda ενώνουν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας τη Sony Honda Mobiity Inc. Η νέα εταιρεία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και στην πώληση ηλεκτρικών οχημάτων, με τα πρώτα αυτοκίνητα από τη συνεργασία να βγαίνουν στην αγορά το 2026.

Ένωση δύο ιαπωνικών κολοσσών

Η επίσημη ίδρυση της Sony Honda Mobiity Inc. θα γίνει μέχρι το τέλος του έτους, ενώ το πρώτο της όχημα θα παρουσιαστεί στο Λας Βέγκας στις 4 Ιανουαρίου 2023, πριν από το Consumer Electronic Show στις 5 Ιανουαρίου. Ο ρόλος της Honda στην κοινοπραξία θα είναι να έχει την ευθύνη για την κατασκευή οχημάτων, ενώ από την πλευρά της η Sony θα αναλάβει την ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών για μια μελλοντική πλατφόρμα κινητικότητας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μία πρώτη γεύση του νέου μοντέλου

Σε ένα teaser βίντεο, η εταιρεία δίνει μία πρώτη εικόνα για το πώς θα φαίνεται το πρώτο της αυτοκίνητο, τονίζοντας το καπό και την άκρη της πόρτας. Οι προπαραγγελίες θα αρχίσουν από τις αρχές του 2025 και οι πωλήσεις πριν από το τέλος του ίδιου έτους. Η κατασκευή θα γίνει στο εργοστάσιο της Honda στη Βόρεια Αμερική και οι ΗΠΑ θα είναι η πρώτη χώρα στην οποία θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2026.
 

Τα πρώτα βήματα της Sony στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας

Η πρώτη προσπάθεια της Sony για την κατασκευή ενός ηλεκτιρκού αυτοκινήτου έγινε με την αποκάλυψη του πρωτότυπου αυτοκινήτου Vision S 02 στην CES 
Πρόκειται για ένα επταθέσιο SUV μήκους 4,85 μέτρων, το οποίο τροφοδοτείται από ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων με συνολική ισχύ 563 ίππων, κάνοντας το 0-100 χλμ /ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.  

Όσον αφορά το εσωτερικό του, έχει παρόμοια σχεδιαστικά στοιχεία με το αρχικό concept Vision-S της μάρκας, με οθόνη υψηλής ευκρίνειας και οθόνες προσκέφαλου για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς. Υπάρχει επίσης ένας περιστροφικός επιλογέας στη μέση της τρίτης σειράς, οι οποίες ενδεχομένως επιτρέπουν σε όσους βρίσκονται στην έκτη και έβδομη θέση να ελέγχουν τις λειτουργίες ήχου ή πολυμέσων.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
DOBLO VS COURIER