Την επίσημη επιστροφή του Camry στην ευρωπαϊκή αγορά ανακοίνωσε και επίσημα η Toyota, παρουσιάζοντας παράλληλα το μοντέλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Ο αντικαταστάτης του Toyota Avensis βρέθηκε και δεν είναι κάποιο νέο μοντέλο αλλά το best seller των παγκόσμιων πωλήσεων της μάρκας, Camry. Το μοντέλο το οποίο επιστρέφει στην αγορά της Ευρώπης μετά από απουσία 14 ετών, όπως δήλωσε η φίρμα θα είναι διαθέσιμο μόνο σε υβριδική έκδοση (Camry Hybrid), η οποία εξοπλίζεται από ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο ταχυτήτων προσφέροντας 218 ίππους.
Όπως υποστηρίζει η φίρμα η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4,2 λτρ/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) φτάνουν τα 98 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Το μοντέλο το οποίο βρίσκεται πλέον στην 8η γενιά του έρχεται με ένα συμβατικό σχεδιασμό σεντάν αυτοκινήτου. Στο εμπρόσθιο μέρος την προσοχή τραβά η ευρεία εμφάνιση του προφυλακτήρα, ενώ παράλληλα το μοντέλο χαρακτηρίζεται από μακρόστενα φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με μία οθόνη αφής οκτώ ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ διαθέσιμο είναι επίσης και το Head-Up Display.
Παράλληλα το Camry έρχεται με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδηγού μέρος των οποίων είναι το Pre-Collision System, το ενεργό cruise control, ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι και το Blind Spot Monitor. Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η διάθεση του υβριδικού Camry στην Ευρώπη θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019.
...δεν παύει το toyota carmy να ανήκει σε πιο μεγάλη κατηγορία απ'ότι το toyota avensis... επίσης στα των κυβικών θα υπάρξουν "λιγοστά" για την χώρα μας, όπως και άλλες παρόμοιου στυλ χώρες;
I katandia tis TOYOTA.Nikithike kata kratos sti mesea katigoria apo tou germanous.
...δεν παύει το toyota carmy να ανήκει σε πιο μεγάλη κατηγορία απ'ότι το toyota avensis... επίσης στα των κυβικών θα υπάρξουν "λιγοστά" για την χώρα μας, όπως και άλλες παρόμοιου στυλ χώρες;