Παρόλα αυτά στο συγκεκριμένο video θα δούμε τα Honda Civic Type R, VW Golf GTI Clubsport και SEAT Leon Cupra 290, μετά από μία σύντομη παρουσίασή τους, να αναμετρόνται στο 400άρι. Και εκεί το Honda Civic Type R αναδείχτηκε το ταχύτερο όλων.
Δείτε στο video την κόντρα ανάμεσα στα τρία μοντέλα, η οποία ξεκινά από το 2:20 δλ. του video.
Κερασε τσαγακι και τα δυο το Type-r κουνωντας το μαντηλι....ο γιαπωνεζος γελασε με την καρδια του!!
Πλακα εχει οτι το φτηνιαρικο και κατωτερο leon αφηνει και αυτο πισω την golfo....απολυτη ξεφτιλα για το σουπερ ντουπερ και παρουσιαζομενο σαν πρωτοκλασατο groupamaxo που μοιαζει σαν γρια με μπαστουνακι.
Τι να πεις....λαδιερες!!
@dimitris αναρωτιέμαι αν ειδες το βίντεο και αν το ειδες αν κατάλαβες το παραμικρό απο αυτα που έλεγε ο τύπος. Το golf δεν ειναι 230 αλλα 265 και κανει σε κάθε τέρμα γκάζι αλλαγή over boost που το πηγαίνει στα 290 άλογα. Επίσης εξηγεί οτι δεν μπορεις να ξεκινήσεις τέρμα με τα 2 γερμανικά γιατί τα κόβει ο εγκέφαλος. Και κατι ακομα. Το civic δεν κοστίζει πλέον 60000 στην Ελλάδα αλλα 48.
Aπαντηση σε Δημήτρη: Ο ανθρωπος λεει πως το Golf Εχει 41Κ το Civic 30K ενω το Leon 28Κ.
Στην Ελλαδα παραυτα ισχυει η τιμη που ειπες αλλα δεν γνωριζω γιατι.
Και που το περιεργο ρε μαγκες το civic κανει 60.000 και εχει 310 αλογα και το Golf κανει 32.000 και εχει 230. Αμα το Golf ειχε αλλες 10.000 ευρω παραπανω θα ειχε και αυτο 350 αλογα και θα ετρωγε το Civic τη σκονη του, απλα τα πραγματα.
@loukia Και γαμώ τα παραληρήματα... Τα παράπονα σου όμως στη Ford και τα σχεδόν 1600 κιλά του Ecoboost... Μ'αρέσει που το οδήγησες κιόλας, και "η τετρακίνηση εκανε θαύματα" καημένη... Το θαύμα που έκανε ήταν ότι αυτοκίνητο με ονομαστική δύναμη 345ps έχει χειρότερες ρεπρίζ από 290, συμφώνω οτι αυτό είναι κατόρθωμα. Θα'ναι σκληρό να σε περνάνε SEAT αλλά θα το ξεπεράσεις που θα πάει. Καλά για το RS500 σου γράψε ό,τι γουστάρεις, δε δίνει σημασία κανείς.
Όταν σταματήσεις την ατελείωτη μπουρδολογία και δεις κανέναν επίσημο χρόνο θα καταλάβεις. Από την τελευταία δοκιμή του EVO λοιπόν:
Ρεπριζ 50-180:
Focus RS: 21" (ναι ναι δυστυχώς)
Clubsport S: 19,1"
Cupra: 19,5"
Για την A45 με τα 360 βαράμε παλαμάκια όταν κάνει 60-160 κάτω από 10". Κάτι πήγανε να σώσουνε με το update στα 381 αλλά και πάλι ιδρώτας πέφτει. Τι δεν καταλαβαίνεις;
Τα παραπάνω δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, το 1 είναι μικρότερο του 2 κ.ο.κ. Τύπωσε τα κ κόλλα τα στο ψυγείο όταν ετοιμάζεις πρωινό μπας και συνέλθεις.
@Νίκος Κατανοητό το θέμα της προτίμησης. Έχω τη ευτυχία να οδηγώ το Clubsport εδώ και ένα μήνα ενώ είχα κάνει εντατικά test-drives πιο πριν κ στο Leon. Και τα δύο φτάνουν πολύ εύκολα στο όριο τους ακόμα και από απλούς enthusiasts όπως εγώ (κ εσύ υποθέτω), σε βαθμό που σχεδόν ξενίζει (το στρίψιμο κ το στήσιμο του είναι κλάσεις παραπάνω από οτιδήποτε είχα βελτιώσει ή οδηγήσει μέχρι τώρα) ενώ στο Type-R απο αυτά που διαβάζω τουλάχιστον απαιτείται περισσότερη προσπάθεια. Σίγουρα και τα τρία σε στριψιμο και ευχαρίστηση είναι ανώτερα από οτιδήποτε αντίστοιχο 4κίνητο (δοκίμασα επίσης Golf R και Audi S3 - το Audi τρομερή απογοήτευση) με εξαίρεση μάλλον το Focus (χωρίς να το εχω οδηγησει) κ σε ενα βαθμό είναι λίγο ανούσιο να προσπαθούμε σώνει κ ντε να βγάλουμε καθολικό νικητή, πολύ απλά γιατί αυτός μάλλον δεν υπάρχει. Στο θέμα του χαρακτήρα (αισθητικά), σίγουρα το Honda εξωτερικά τουλάχιστον κάνει πιο αισθητη την παρουσία του (αν κ για μένα παρα-είναι δραματικό...) ωστόσο από την μεχρι τώρα συμβίωση μου, τα bucket του Clubsport, το τιμονι με την αλκανταρα και οι μικρές πινελιές στο εσωτερικό δίνουν αίσθηση GT3 χωρίς υπερβολη με αποτέλεσμα να θέλω να κάθομαι στη θέση του οδηγού ακόμα και σβηστός... Και σε πιο "καθημερινές" συνθήκες, εκεί που απλά θα βυθίσεις το γκάζι στον αυτοκινητόδρομο (ανεξαρτήτως φάσματος) οι επιδόσεις του (όπως κ του Leon) κάνουν εργοστασιακά των 350+ πραγματικά να ιδρώσουν (σε ρεπριζ ειναι ελάχιστα μπροστά από Focus RS και μαζί με Α45 AMG), γιαυτό έγραψα πως έχουν πιθανότατα το κορυφαίο power delivery της κατηγορίας.
ΥΓ. Το Clubsport έρχεται με Potenza S001, απαράδεκτο λάστιχο για τέτοιο αυτοκίνητο - ήδη τα MPSS ειναι σε παραγγελία κ από οσο εχω μιλήσει με άτομα στη Γερμανία που κάνανε την αλλαγή είναι η μέρα με τη νύχτα στο στεγνό.
ΥΓ2. Ναι το απλό ήταν στο AutoExpress αλλά το απλό ήταν και στις άλλες πιστες και δοκιμές που εμφανίζεται σε κάποιες να είναι κάτω απο δευτερόλεπτο πισω απο το CTR ενω σε άλλες να ειναι ακόμα κ μπροστά γιαυτό λέω ότι κάτι δεν κολλάει με τίποτα εκει. Anyway...
Γιαπωνεζόφιλοι και γιαπωνεζόφιλες, πολύ καλά τα πάει το Civic Type R με ανταγωνισμό αυτοκίνητα που κάνουν 10-15χιλιάδες ευρώ φθηνότερα. Αν θέλετε να το δείτε όμως απέναντι σε κάτι που είναι μόλις 2000 ευρώ πιο ακριβό δείτε το παρακάτω... Focus RS το λένε: https://www.youtube.com/watch?v=D82QJlj-ruo. Υ.Γ. Από τον ίδιο δοκιμαστή, για να μην υπάρχουν αμφιβολίες.
Απορώ πως το βάλατε το άρθρο εσείς εκεί στο περιοδικό και δεν το κάνατε γαργάρα,φυσικά φαντάζομαι αν έβγαινε το golf πρώτο θα είχαμε τους κλασσικούς διθυράμβους.
...καλά πόση διαφορά περίμενες να έχουν, 1 χιλιόμετρο; Στα σοβαρά τώρα, εμένα εντύπωση μου κάνει που δεν "λάδωσαν" οι να-ζει τους παραγωγούς του video, για να μην καταλήξουν σε αυτό το απεχθές και επονείδιστο συμπέρασμα...αίσχος πραγματικά!
@Νικός Ευχαριστώ. Προφανώς κ δε γίνεται να χάσεις. Διαφορές υπάρχουν φυσικά αλλά στο σημερινό επίπεδο που έχουν φτάσει οι κατασκευαστές πολύ δύσκολα βρίσκεις "κακό" αυτοκίνητο, ειδικά στην κατηγορία των επιδόσεων. Για τον καθένα, κάποιο κάνει κάτι καλύτερα από τα άλλα, είτε είναι το πως ξεκινάει απο στάση, είτε οι ρεπρίζ, είτε η εμφάνιση και ο χαρακτήρας.
Το Focus στην ευθεία δεν δείχνει να εντυπωσιάζει με βάση τις μετρήσεις καθώς εκκίνησης εξαιρουμένης είναι πισω σε ρεπριζ από όλα τα κορυφαία μπροστοκίνητα hatch σε όποιο τεστ έχει μετρηθεί ως τώρα. Νούμερα σε πιστα δεν υπάρχουν πολλά αλλα στο Bedfordshire ήταν 0,5" πίσω απο το Clubsport το οποίο μου έκανε εντύπωση μετά από απο όσα έχουν γραφτεί για αυτό. Σίγουρα πρέπει να είναι το πιο διασκεδαστικό 4κίνητο με βάση τις δοκιμές.
ΥΓ. Φίλος έχει το MK3 ΜΧ-5 και παρότι αναιμικό στην έκδοση με τα 126ps το πάτημα του ήταν απόλαυση.
Κύριε ringo ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΙΣΙΩΣΕ και το πάρεις πάρα πολύ στραβά...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΧΑΠΑΤΑ!!!
Α δεν είμαι κάποιου συγκεκριμένου οχήματος οπαδός, δεν έχω honda τώρα πια, όπως και νέο golf...όμως ΜΑΣ ΛΕΣ / Και σε πιο "καθημερινές" συνθήκες, εκεί που απλά θα βυθίσεις το γκάζι στον αυτοκινητόδρομο (ανεξαρτήτως φάσματος) οι επιδόσεις του (όπως κ του Leon) κάνουν εργοστασιακά των 350+ πραγματικά να ιδρώσουν (σε ρεπριζ ειναι ελάχιστα μπροστά από Focus RS και μαζί με Α45 AMG), γιαυτό έγραψα πως έχουν πιθανότατα το κορυφαίο power delivery της κατηγορίας.
Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Civic-Type-R-glentaei-Golf-kai-Leon_138116.asp#ixzz4Mmi5voTs
/
ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ, ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ Η ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;
Επίσης ΜΑΣ ΛΕΣ / Έχω τη ευτυχία να οδηγώ το Clubsport εδώ και ένα μήνα ενώ είχα κάνει εντατικά test-drives πιο πριν κ στο Leon. Και τα δύο φτάνουν πολύ εύκολα στο όριο τους ακόμα και από απλούς enthusiasts όπως εγώ (κ εσύ υποθέτω), σε βαθμό που σχεδόν ξενίζει (το στρίψιμο κ το στήσιμο του είναι κλάσεις παραπάνω από οτιδήποτε είχα βελτιώσει ή οδηγήσει μέχρι τώρα) ενώ στο Type-R απο αυτά που διαβάζω τουλάχιστον απαιτείται περισσότερη προσπάθεια.
Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Civic-Type-R-glentaei-Golf-kai-Leon_138116.asp#ixzz4MmiiQCeM
/
Γκούχου, γκούχου, γκούχου...ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΤΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Κ.Τ.Λ.
Από την αρχή...
Καταρχάς προσωπικά έχω ford rs500 του 2010 μπροσθιοκίνητο, τώρα πια βελτιωμένο, οπότε δεν τίθεται θέμα κόντρας με κάποιο εργοστασιακό...όμως και εργοστασιακό μοτέρ ξανά να του τοποθετήσω ΣΕ ΕΧΩ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ...μην ξεχνάς ότι και το honda προσθιοκίνητο είναι...
Με το νέο focus που το οδήγησα λόγω τετρακίνησης ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...και πάλι για ΠΛΑΚΑ ΣΕ ΕΧΩ...για την a45amg ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΠΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΣΕ ΕΧΩ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ...
Και επειδή έτσι όπως τα γράφεις είσαι και μικρότερος από εμένα, όπως το delivery power που μας λες, σε πληροφορώ, μιας και όπως μας γράφεις στο δεύτερο κομμάτι είσαι ενθουσιασμένος απλά, η a45amg ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.-Δεν χρειάζεται γνώσεις, ακόμα λιγότερες και από το golf σου, πατάς το γκάζι και βάζεις ένα πρόγραμμα και το όχημα πάει μόνο του απλά.-
Στο ford ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, οπότε ίσως δεν σου ταιριάζει...
Μην τολμήσεις να τρέξεις ούτε σε φανάρι, ούτε σε ρεπρίζ merceda και ford ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΣΟ ΙΔΡΩΤΑ ΘΑ ΡΙΞΕΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ.-Μπορείς βέβαια να δοκιμάσεις, η ΔΟΚΙΜΗ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΝΑΙ.-
Και μην μου πεις έχω κάποιο φίλο, κ.τ.λ. με πάνω από 1000 άλογα όχημα, ξέρω τους κεχαγιάδες με την lmbo με τα 1500 άλογα βόλτας και τον Ρώσο στην Θεσσαλονίκη με το gtr35 με τα 2000 άλογα βόλτας, κ.τ.λ. ΕΧΩ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΝΤΕΨΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ, ΔΕΝ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΝ ΑΛΛΟΙ.Τούμπανο το εργαλείο μου...τρέχω και με μηχανές r1,bmw, kawasaki, suzuki, κ.τ.λ. όχι από στάση από τα 70 χιλιόμετρα και οι δύο, μετά τα 300 έχω καλύτερη αεροδυναμική...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΠΙΑΝΩ ΜΕ 6η ΤΑ 360ΧΛΜ. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ!!!
Γειά σου απλέ enthusiasts, με το delivery car!!!
Δεν τρέχει τίποτα, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!Χαίρομαι που μπαίνουν και οι γρήγοροι, φτιαγμένοι, κοντράδες, driftαδες, dragsterαδες, κ.τ.λ. στο autotriti!!!
Α και που 'σαι, ΕΞΗΓΗΣΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ 240+/- ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟ COMPUTER ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, Κ.Τ.Λ. ΝΑ ΣΟΥ "ΠΕΙ" ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΙΣ 15000ΧΛΜ. Ή 30000ΧΛΜ. Ή ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ;
Κατ' αρχάς καλοτάξιδο και προπάντως αγρατζούνιστο! Θα συμφωνήσω ότι το CTR είναι πολύ έντονο στο design και με ξενίζει και εμένα. Νομίζω και τα δύο είναι εξαιρετικά και οποιοδήποτε από τα δύο πάρεις δεν θα χάσεις (περί ορέξεως κολοκυθόπιττα...). Θα ήθελα να ξέρω πως πάει το Focus (ιδιαίτερα στο drift mode). Το βύθισμα του γκαζιού που έχεις στην εθνική χωρίς κατέβασμα φαντάζομαι ότι θα είναι εντυπωσιακό... είχα πρόσφατη εμπειρία με οδηγώντας ένα Golf GT (με τα 160PS) που όντως με εντυπωσίασε με το άνοιγμα που είχε στα πολλά... Φαντάζομαι το Clubsport... Προσωπικά οδηγώ ένα MX-5 Mk2.5 1.8 που με καλύπτει απόλυτα οδηγικά μιας και μου δίνει τον συνδυασμό ελαφρύ (1045kg)- δυνατό για το βάρος (146PS) - πισωκίνητο με μηχανικό μπλοκέ.... Το οικογενειακό (για τις 3 γυναίκες μου) το οδηγεί η γυναίκα...
@ringo
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα φανάρια, ούτε και εγώ ήμουν ποτέ fan του συγκεκριμένου. Άρα το να συζητάμε για το ποιό λάστιχο κάνει την διαφορά στο ξεκίνημα μάλλον αφήνει και τους δυο μας αδιάφορους. Όπως καταλαβαίνω μας ενδιαφέρει περισσότερο το θέμα των B-roads... Εκεί λοιπόν προτιμώ να οδηγώ κρατώντας τον εκάστοτε κινητήρα στο "sweet spot" χρησιμοποιώντας το κιβώτιο (που στην περίπτωση του CTR είναι ένα από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο) και όχι να κουμπώνω μια 3η και να στρίβω τα πάντα. Ίσως να είμαι της παλιάς σχολής αλλά ίσως αυτό να μου αρέσει... Νομίζω πως αν δεις και το video θα εκτιμήσεις τα σχόλια του δοκιμαστή. Κατά την προσωπική μου άποψη πάντα ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι πολύ περισσότερο σημαντικός και νομίζω ότι το CTR έχει ένα πολύ πιο έντονο χαρακτήρα που θα σε κρατήσει για πολύ περισσότερο engaged (όπως λένε και οι Άγγλοι). Μερικές φορές τείνω να το παρομοιάζω με τις γυναίκες: προτιμάς μια άχρωμη που να τα κάνει όλα καλά ή μια που να σε έχει (με την καλή έννοια) στην τσίτα...
@Σχετικά με την απόδοση σε πίστα: η συγκεκριμένη δοκιμή του AutoExpress ειναι από ύποπτη εως για γέλια. To 2,5" δεν υπάρχει πουθενά όταν σε άλλες πιστές όπως Hockenheim το Clubsport ειναι 1,6" μπροστα (1,14,20 vs 1,15,80) ενώ κ στο γύρο του Nurburgring (όχι τον επίσημο) το CS έκανε 8:08 έναντι 8:14. Ακόμα και σε δοκιμή στην Ιαπωνία, το Type-R ήταν μόλις 1" γρηγορότερο από σε γύρο 1:10, αλλά και εκεί το CS έτρεχε με τις βαριές Brescia σε Bridgestone... Αν έχεις τρέξει σε πίστα καταλαβαίνεις τι διαφορά είναι αυτή μεταξύ ενός μέτριου στην καλύτερη και ενός πολύ καλού ελαστικού.
Αν ίσχυε το 2,5" μπροστα σε 50" γύρο θα επρεπε να μην υπάρχει επαφή πουθενά σε καμία άλλη πίστα αλλά έλα που αυτό δεν έχει επαληθευτεί πουθενά ξανά όπου έχουν τρέξει...
@Νίκος Φυσικά και το SC6 δεν είναι στο επίπεδο του PSC2 και θεωρητικά είναι ανταγωνιστής των RΕ050 και S001 αλλά σε απόδοση είναι έτη φωτός μπροστά απο τα Bridgestone τα οποία πρέπει χαλαρά να είναι το χειρότερο UHP λάστιχο που έχω οδηγήσει, χάνοντας πρόσφυση σχεδόν παντού απο 3η κ κάτω με απότομο γκάζι σε μπροστοκίνητα αμάξια. Η διαφορά ακόμα κ με MPSS (πολύ κοντά σε SC6) ειναι τεράστια. Για να μην αναφέρω ότι έχουν το Clubsport με τις εξτρά ζάντες Brescia που εκτός από άσχημες ζυγίζουν και 4κιλά παραπανω η καθε μία από τις στάνταρ σφυρήλατες με τις οποίες έρχεται. Σχεδόν είναι λες κ διαλέξανε τη χειρότερη επιλογή εξοπλισμού επίτηδες.
Ακόμα και με τα ίδια λάστιχα όμως που η διαφορά θα ήταν μικρότερη δεν έχω θέμα να δεχτώ ότι το Type-R φέυγει καλύτερα από στάση γιατί ειναι τσεκαρισμένο κ σε άλλα τεστ. Πάμε παρακάτω. Η σημασία που δίνω σε μια τέτοια διαφορά σε εκκίνηση είναι ελάχιστη (για να μην πω μηδενική) γιατί κόντρες σε φανάρια δεν έκανα ποτέ. Από την εμπειρία μου όλες οι "κόντρες" έγιναν εν κινήσει, με 50,100 ή και 150 χλμ καμια φορά και εκέι με ενδιαφέρει πως βγάζει τη δύναμη του το αυτοκίνητο στο δρόμο. Πολύ απλά λοιπόν, σε οποιαδήποτε ρεπρίζ από τα 40-50 χλμ και πάνω κ το Leon κ το Clubsport είναι μπροστά (επίσης τσεκαρισμένο και από δικές μου μετρήσεις που ήταν σχεδόν καρμπόν με αυτές του περιδικού). Αν για σένα "δουλεύει καλύτερα" σημαίνει είναι πιο αργό πάω πάσο...
Στο τελευταίο τεύχος του EVO μαλιστα μεταξυ Clubsport S, Cupra, Focus RS κ Type-R το Honda κατετάγη τελευταίο. Αναφορα στις 5000-7000 δε βλέπω (το εχω μπροστά μου) αλλά δύσκολα μπορείς να αντιστρέψεις την ερμηνεία των αριθμών. 30-180 ειναι 2" πίσω το θεωρητικά ισχυρότερο Type-R, αυτό κάτι λέει για τους κινητήρες και το πραγματικό power delivery...
Τέλος, τα αυτοκίνητα αυτά μπορεί μεν να έχουν αγωνιστικό προσανατολισμό αλλά είναι σαφώς καθημερινά, γιαυτό και προσφέρονται και με 5 πόρτες και όλες τις κλασσικές πολυτέλειες (εκτός του CTR). Και εννοείται ότι με ενδιαφέρει να έχω δύναμη από χαμηλά γιατί πολύ απλά δεν έχω όρεξη να κρατάω σαν παλαβός τις στροφές στο Θεό για να καταλάβω ροπή, αυτές οι εποχές ευτυχώς έχουν τελειώσει από χρόνια.
@ringo
Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις όταν συγκρίνεις τα SportContact6 με τα Michelin PSC2. Κατ' αρχάς το Continental είναι ένα καθαρό Ultra High Performance ελαστικό, ενώ το PSC2 ένα ελαστικό για track days. Κατά δεύτερον, το Bridgestone που λες ότι φοράει το Golf είναι το RE050A (Αν όντως είναι έτσι γιατί φοράνε και PZero από το εργοστάσιο), το οποίο είναι άμεσα συγκρίσιμο με το Continental και σίγουρα δεν θα έδινε τέτοιο προβάδισμα στο CTR. Τώρα όσο αφορά τις μετρήσεις του Evo σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις, είναι απόλυτα κατανοητές μιας - το ίδιο περιοδικό - στο άρθρο του αναφέρει ρητά ότι το CTR δουλεύει καλύτερα στις 5000-7000 σαλ, εκεί που οι άλλοι συνήθως ψοφάνε... Και επειδή δεν τεστάρουμε ένα οικογενειακό hatchback που όντως θέλουμε να δουλεύει καλά στις μεσαίες στροφές δεν χρειάζεται να σχολιάσω άλλο επ' αυτού. Και ας μην ξεχνάμε ότι το ρεκόρ στο ring έγινε από ένα Golf με Michelin PSC2 στην έκδοση S (χωρίς ούτε πίσω καθίσματα). Υπάρχει και ένα συγκριτικό video του AutoExpress το οποίο σε μικρή και σχετικά αργή πίστα (όπου τα άλογα δεν έχουν ιδαίτερη σημασία), το CTR απλά διαλύει το Golf με 46,9s σε αντίθεση με τα 49,4s του Golf...
@ringo
Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις όταν συγκρίνεις τα SportContact6 με τα Michelin PSC2. Κατ' αρχάς το Continental είναι ένα καθαρό Ultra High Performance ελαστικό, ενώ το PSC2 ένα ελαστικό για track days. Κατά δεύτερον, το Bridgestone που λες ότι φοράει το Golf είναι το RE050A (Αν όντως είναι έτσι γιατί φοράνε και PZero από το εργοστάσιο), το οποίο είναι άμεσα συκρίσιμο με το Continental και σίγουρα δεν θα έδινε τέτοιο προβάδισμα στο CTR. Τώρα όσο αφορά τις μετρήσεις του Evo σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις, είναι απόλυτα κατανοητές μιας - το ίδιο περιοδικό - στο άρθρο του αναφέρει ρητά ότι το CTR δουλεύει καλύτερα στις 5000-7000 σαλ, εκεί που οι άλλοι συνήθως ψοφάνε... Και επειδή δεν τεστάρουμε ένα οικογενειακό hatchback που όντως θέλουμε να δουλεύει καλά στις μεσαίες στροφές δεν χρειάζεται να σχολιάσω άλλο επ' αυτού. Και ας μην ξεχνάμε ότι το ρεκόρ στο ring έγινε από ένα Golf με Michelin PSC2 στην έκδοση S (χωρίς ούτε πίσω καθίσματα). Υπάρχει και ένα συγκριτικό video του AutoExpress το οποίο σε μικρή και σχετικά αργή πίστα (όπου τα άλογα δεν έχουν ιδαίτερη σημασία), το CTR απλά διαλύει το Golf με 46,9s σε αντίθεση με τα 49,4s του Golf... https://www.youtube.com/watch?v=1hxNcvhvL5o
Καλά χαλαρώστε με τα γλέντια και τα τσάγια γιατί έχετε μεσάνυχτα. Το Type-R φεύγει λίγο καλύτερα από στάση αλλά εδώ η διαφορά είναι σε μεγάλο βαθμό λόγω ελαστικών. Leon και Golf φοράνε τα απλά Bridgestone και οχι τα Pilot Sport Cup 2 που προσφέρονται σαν έξτρα ενώ το Type-R ειναι με τα SportContact6 που φόραγε κ στο γύρο του 'Ring. Με σαφώς ανώτερα λάστιχα και 20/45 αλόγα πάνω μάλλον δεν πρόκειται ακριβώς για θαύμα...
Η πλάκα βέβαια είναι ότι παρά τα παραπάνω άλογα και ροπή, σε μετρήσεις στο δρόμο 50-180 το Type-R ειναι πίσω και απο τα δύο άλλα κ ακόμα πιο πίσω οσο ανεβαίνουν τα χλμ. Μετρημένο από το Αγγλικό EVO σε πίστα. Αυτό έτσι ενημερωτικά για το τι απόδοση βγάζει στο δρόμο ο κάθε κινητήρας... Κάποτε θα μάθουν κ οι Ιάπωνες το turbo. Μέχρι τότε, ξερόγκαζα σε φανάρι για να είμαστε σίγουροι...
@Πειραιωτης:1)Φτηνιαρικο το Leon αλλα το τουοτα σου δεν ειναι φτηνιαρικο να υποθεσω εε;;
2)Για τη λαδιερα το κορολα λες εε;;
3)VW group with love:https://m.youtube.com/watch?v=WoNAt9bQZtY
Κερασε τσαγακι και τα δυο το Type-r κουνωντας το μαντηλι....ο γιαπωνεζος γελασε με την καρδια του!! Πλακα εχει οτι το φτηνιαρικο και κατωτερο leon αφηνει και αυτο πισω την golfo....απολυτη ξεφτιλα για το σουπερ ντουπερ και παρουσιαζομενο σαν πρωτοκλασατο groupamaxo που μοιαζει σαν γρια με μπαστουνακι. Τι να πεις....λαδιερες!!
Καταρχάς το civic στην γερμανια έχει 33500,οσο για την τιμή στην χώρα μας δεν φταίει ή honda αλλά κάποιος άλλος λέω εγώ τώρα....
Τα γλέντησε τα Γερμανό τσολιαδάκια .....
@dimitris αναρωτιέμαι αν ειδες το βίντεο και αν το ειδες αν κατάλαβες το παραμικρό απο αυτα που έλεγε ο τύπος. Το golf δεν ειναι 230 αλλα 265 και κανει σε κάθε τέρμα γκάζι αλλαγή over boost που το πηγαίνει στα 290 άλογα. Επίσης εξηγεί οτι δεν μπορεις να ξεκινήσεις τέρμα με τα 2 γερμανικά γιατί τα κόβει ο εγκέφαλος. Και κατι ακομα. Το civic δεν κοστίζει πλέον 60000 στην Ελλάδα αλλα 48.
Αξιοπιστια, επιδοσεις, σχεδιασμος και ποιοτητα κατασκευης και ανεξαρτητος κατασκευαστης VS αναξιοπιστια, μη επιδοσεις, παρωχημενος σχεδιασμος, καμμια ποιοτητα κατασκευης, γκρουπαρισμενος κατασκευαστης σημειωσατε 1! HONDA TYPE - RRR! Οπως λεμε XXX!
Aπαντηση σε Δημήτρη: Ο ανθρωπος λεει πως το Golf Εχει 41Κ το Civic 30K ενω το Leon 28Κ. Στην Ελλαδα παραυτα ισχυει η τιμη που ειπες αλλα δεν γνωριζω γιατι.
Και που το περιεργο ρε μαγκες το civic κανει 60.000 και εχει 310 αλογα και το Golf κανει 32.000 και εχει 230. Αμα το Golf ειχε αλλες 10.000 ευρω παραπανω θα ειχε και αυτο 350 αλογα και θα ετρωγε το Civic τη σκονη του, απλα τα πραγματα.
Μικρή η διαφορά και ας μη σχολιάσουμε την αργή εκκίνηση του Leon...
@loukia Και γαμώ τα παραληρήματα... Τα παράπονα σου όμως στη Ford και τα σχεδόν 1600 κιλά του Ecoboost... Μ'αρέσει που το οδήγησες κιόλας, και "η τετρακίνηση εκανε θαύματα" καημένη... Το θαύμα που έκανε ήταν ότι αυτοκίνητο με ονομαστική δύναμη 345ps έχει χειρότερες ρεπρίζ από 290, συμφώνω οτι αυτό είναι κατόρθωμα. Θα'ναι σκληρό να σε περνάνε SEAT αλλά θα το ξεπεράσεις που θα πάει. Καλά για το RS500 σου γράψε ό,τι γουστάρεις, δε δίνει σημασία κανείς. Όταν σταματήσεις την ατελείωτη μπουρδολογία και δεις κανέναν επίσημο χρόνο θα καταλάβεις. Από την τελευταία δοκιμή του EVO λοιπόν: Ρεπριζ 50-180: Focus RS: 21" (ναι ναι δυστυχώς) Clubsport S: 19,1" Cupra: 19,5" Για την A45 με τα 360 βαράμε παλαμάκια όταν κάνει 60-160 κάτω από 10". Κάτι πήγανε να σώσουνε με το update στα 381 αλλά και πάλι ιδρώτας πέφτει. Τι δεν καταλαβαίνεις; Τα παραπάνω δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, το 1 είναι μικρότερο του 2 κ.ο.κ. Τύπωσε τα κ κόλλα τα στο ψυγείο όταν ετοιμάζεις πρωινό μπας και συνέλθεις.
@Νίκος Κατανοητό το θέμα της προτίμησης. Έχω τη ευτυχία να οδηγώ το Clubsport εδώ και ένα μήνα ενώ είχα κάνει εντατικά test-drives πιο πριν κ στο Leon. Και τα δύο φτάνουν πολύ εύκολα στο όριο τους ακόμα και από απλούς enthusiasts όπως εγώ (κ εσύ υποθέτω), σε βαθμό που σχεδόν ξενίζει (το στρίψιμο κ το στήσιμο του είναι κλάσεις παραπάνω από οτιδήποτε είχα βελτιώσει ή οδηγήσει μέχρι τώρα) ενώ στο Type-R απο αυτά που διαβάζω τουλάχιστον απαιτείται περισσότερη προσπάθεια. Σίγουρα και τα τρία σε στριψιμο και ευχαρίστηση είναι ανώτερα από οτιδήποτε αντίστοιχο 4κίνητο (δοκίμασα επίσης Golf R και Audi S3 - το Audi τρομερή απογοήτευση) με εξαίρεση μάλλον το Focus (χωρίς να το εχω οδηγησει) κ σε ενα βαθμό είναι λίγο ανούσιο να προσπαθούμε σώνει κ ντε να βγάλουμε καθολικό νικητή, πολύ απλά γιατί αυτός μάλλον δεν υπάρχει. Στο θέμα του χαρακτήρα (αισθητικά), σίγουρα το Honda εξωτερικά τουλάχιστον κάνει πιο αισθητη την παρουσία του (αν κ για μένα παρα-είναι δραματικό...) ωστόσο από την μεχρι τώρα συμβίωση μου, τα bucket του Clubsport, το τιμονι με την αλκανταρα και οι μικρές πινελιές στο εσωτερικό δίνουν αίσθηση GT3 χωρίς υπερβολη με αποτέλεσμα να θέλω να κάθομαι στη θέση του οδηγού ακόμα και σβηστός... Και σε πιο "καθημερινές" συνθήκες, εκεί που απλά θα βυθίσεις το γκάζι στον αυτοκινητόδρομο (ανεξαρτήτως φάσματος) οι επιδόσεις του (όπως κ του Leon) κάνουν εργοστασιακά των 350+ πραγματικά να ιδρώσουν (σε ρεπριζ ειναι ελάχιστα μπροστά από Focus RS και μαζί με Α45 AMG), γιαυτό έγραψα πως έχουν πιθανότατα το κορυφαίο power delivery της κατηγορίας. ΥΓ. Το Clubsport έρχεται με Potenza S001, απαράδεκτο λάστιχο για τέτοιο αυτοκίνητο - ήδη τα MPSS ειναι σε παραγγελία κ από οσο εχω μιλήσει με άτομα στη Γερμανία που κάνανε την αλλαγή είναι η μέρα με τη νύχτα στο στεγνό. ΥΓ2. Ναι το απλό ήταν στο AutoExpress αλλά το απλό ήταν και στις άλλες πιστες και δοκιμές που εμφανίζεται σε κάποιες να είναι κάτω απο δευτερόλεπτο πισω απο το CTR ενω σε άλλες να ειναι ακόμα κ μπροστά γιαυτό λέω ότι κάτι δεν κολλάει με τίποτα εκει. Anyway...
Γιαπωνεζόφιλοι και γιαπωνεζόφιλες, πολύ καλά τα πάει το Civic Type R με ανταγωνισμό αυτοκίνητα που κάνουν 10-15χιλιάδες ευρώ φθηνότερα. Αν θέλετε να το δείτε όμως απέναντι σε κάτι που είναι μόλις 2000 ευρώ πιο ακριβό δείτε το παρακάτω... Focus RS το λένε: https://www.youtube.com/watch?v=D82QJlj-ruo. Υ.Γ. Από τον ίδιο δοκιμαστή, για να μην υπάρχουν αμφιβολίες.
https://www.youtube.com/watch?v=LU2w8NAun_8
Συμπερασμα λοιπον το civic ειναι αργο και ακριβο
Απορώ πως το βάλατε το άρθρο εσείς εκεί στο περιοδικό και δεν το κάνατε γαργάρα,φυσικά φαντάζομαι αν έβγαινε το golf πρώτο θα είχαμε τους κλασσικούς διθυράμβους.
...καλά πόση διαφορά περίμενες να έχουν, 1 χιλιόμετρο; Στα σοβαρά τώρα, εμένα εντύπωση μου κάνει που δεν "λάδωσαν" οι να-ζει τους παραγωγούς του video, για να μην καταλήξουν σε αυτό το απεχθές και επονείδιστο συμπέρασμα...αίσχος πραγματικά!
@Νικός Ευχαριστώ. Προφανώς κ δε γίνεται να χάσεις. Διαφορές υπάρχουν φυσικά αλλά στο σημερινό επίπεδο που έχουν φτάσει οι κατασκευαστές πολύ δύσκολα βρίσκεις "κακό" αυτοκίνητο, ειδικά στην κατηγορία των επιδόσεων. Για τον καθένα, κάποιο κάνει κάτι καλύτερα από τα άλλα, είτε είναι το πως ξεκινάει απο στάση, είτε οι ρεπρίζ, είτε η εμφάνιση και ο χαρακτήρας. Το Focus στην ευθεία δεν δείχνει να εντυπωσιάζει με βάση τις μετρήσεις καθώς εκκίνησης εξαιρουμένης είναι πισω σε ρεπριζ από όλα τα κορυφαία μπροστοκίνητα hatch σε όποιο τεστ έχει μετρηθεί ως τώρα. Νούμερα σε πιστα δεν υπάρχουν πολλά αλλα στο Bedfordshire ήταν 0,5" πίσω απο το Clubsport το οποίο μου έκανε εντύπωση μετά από απο όσα έχουν γραφτεί για αυτό. Σίγουρα πρέπει να είναι το πιο διασκεδαστικό 4κίνητο με βάση τις δοκιμές. ΥΓ. Φίλος έχει το MK3 ΜΧ-5 και παρότι αναιμικό στην έκδοση με τα 126ps το πάτημα του ήταν απόλαυση.
Κύριε ringo ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΙΣΙΩΣΕ και το πάρεις πάρα πολύ στραβά...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΧΑΠΑΤΑ!!! Α δεν είμαι κάποιου συγκεκριμένου οχήματος οπαδός, δεν έχω honda τώρα πια, όπως και νέο golf...όμως ΜΑΣ ΛΕΣ / Και σε πιο "καθημερινές" συνθήκες, εκεί που απλά θα βυθίσεις το γκάζι στον αυτοκινητόδρομο (ανεξαρτήτως φάσματος) οι επιδόσεις του (όπως κ του Leon) κάνουν εργοστασιακά των 350+ πραγματικά να ιδρώσουν (σε ρεπριζ ειναι ελάχιστα μπροστά από Focus RS και μαζί με Α45 AMG), γιαυτό έγραψα πως έχουν πιθανότατα το κορυφαίο power delivery της κατηγορίας. Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Civic-Type-R-glentaei-Golf-kai-Leon_138116.asp#ixzz4Mmi5voTs / ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ, ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ Η ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ; Επίσης ΜΑΣ ΛΕΣ / Έχω τη ευτυχία να οδηγώ το Clubsport εδώ και ένα μήνα ενώ είχα κάνει εντατικά test-drives πιο πριν κ στο Leon. Και τα δύο φτάνουν πολύ εύκολα στο όριο τους ακόμα και από απλούς enthusiasts όπως εγώ (κ εσύ υποθέτω), σε βαθμό που σχεδόν ξενίζει (το στρίψιμο κ το στήσιμο του είναι κλάσεις παραπάνω από οτιδήποτε είχα βελτιώσει ή οδηγήσει μέχρι τώρα) ενώ στο Type-R απο αυτά που διαβάζω τουλάχιστον απαιτείται περισσότερη προσπάθεια. Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Civic-Type-R-glentaei-Golf-kai-Leon_138116.asp#ixzz4MmiiQCeM / Γκούχου, γκούχου, γκούχου...ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΤΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Κ.Τ.Λ. Από την αρχή... Καταρχάς προσωπικά έχω ford rs500 του 2010 μπροσθιοκίνητο, τώρα πια βελτιωμένο, οπότε δεν τίθεται θέμα κόντρας με κάποιο εργοστασιακό...όμως και εργοστασιακό μοτέρ ξανά να του τοποθετήσω ΣΕ ΕΧΩ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ...μην ξεχνάς ότι και το honda προσθιοκίνητο είναι... Με το νέο focus που το οδήγησα λόγω τετρακίνησης ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...και πάλι για ΠΛΑΚΑ ΣΕ ΕΧΩ...για την a45amg ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΠΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΣΕ ΕΧΩ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ... Και επειδή έτσι όπως τα γράφεις είσαι και μικρότερος από εμένα, όπως το delivery power που μας λες, σε πληροφορώ, μιας και όπως μας γράφεις στο δεύτερο κομμάτι είσαι ενθουσιασμένος απλά, η a45amg ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.-Δεν χρειάζεται γνώσεις, ακόμα λιγότερες και από το golf σου, πατάς το γκάζι και βάζεις ένα πρόγραμμα και το όχημα πάει μόνο του απλά.- Στο ford ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, οπότε ίσως δεν σου ταιριάζει... Μην τολμήσεις να τρέξεις ούτε σε φανάρι, ούτε σε ρεπρίζ merceda και ford ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΣΟ ΙΔΡΩΤΑ ΘΑ ΡΙΞΕΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ.-Μπορείς βέβαια να δοκιμάσεις, η ΔΟΚΙΜΗ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΝΑΙ.- Και μην μου πεις έχω κάποιο φίλο, κ.τ.λ. με πάνω από 1000 άλογα όχημα, ξέρω τους κεχαγιάδες με την lmbo με τα 1500 άλογα βόλτας και τον Ρώσο στην Θεσσαλονίκη με το gtr35 με τα 2000 άλογα βόλτας, κ.τ.λ. ΕΧΩ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΝΤΕΨΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ, ΔΕΝ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΝ ΑΛΛΟΙ.Τούμπανο το εργαλείο μου...τρέχω και με μηχανές r1,bmw, kawasaki, suzuki, κ.τ.λ. όχι από στάση από τα 70 χιλιόμετρα και οι δύο, μετά τα 300 έχω καλύτερη αεροδυναμική...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΠΙΑΝΩ ΜΕ 6η ΤΑ 360ΧΛΜ. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ!!! Γειά σου απλέ enthusiasts, με το delivery car!!! Δεν τρέχει τίποτα, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!Χαίρομαι που μπαίνουν και οι γρήγοροι, φτιαγμένοι, κοντράδες, driftαδες, dragsterαδες, κ.τ.λ. στο autotriti!!! Α και που 'σαι, ΕΞΗΓΗΣΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ 240+/- ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟ COMPUTER ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, Κ.Τ.Λ. ΝΑ ΣΟΥ "ΠΕΙ" ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΙΣ 15000ΧΛΜ. Ή 30000ΧΛΜ. Ή ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ;
Κατ' αρχάς καλοτάξιδο και προπάντως αγρατζούνιστο! Θα συμφωνήσω ότι το CTR είναι πολύ έντονο στο design και με ξενίζει και εμένα. Νομίζω και τα δύο είναι εξαιρετικά και οποιοδήποτε από τα δύο πάρεις δεν θα χάσεις (περί ορέξεως κολοκυθόπιττα...). Θα ήθελα να ξέρω πως πάει το Focus (ιδιαίτερα στο drift mode). Το βύθισμα του γκαζιού που έχεις στην εθνική χωρίς κατέβασμα φαντάζομαι ότι θα είναι εντυπωσιακό... είχα πρόσφατη εμπειρία με οδηγώντας ένα Golf GT (με τα 160PS) που όντως με εντυπωσίασε με το άνοιγμα που είχε στα πολλά... Φαντάζομαι το Clubsport... Προσωπικά οδηγώ ένα MX-5 Mk2.5 1.8 που με καλύπτει απόλυτα οδηγικά μιας και μου δίνει τον συνδυασμό ελαφρύ (1045kg)- δυνατό για το βάρος (146PS) - πισωκίνητο με μηχανικό μπλοκέ.... Το οικογενειακό (για τις 3 γυναίκες μου) το οδηγεί η γυναίκα...
Στο Autoexpress δοκίμαζε το απλό και όχι το "S". Έτσι μάλλον εξηγείται η διαφορά...
@ringo Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα φανάρια, ούτε και εγώ ήμουν ποτέ fan του συγκεκριμένου. Άρα το να συζητάμε για το ποιό λάστιχο κάνει την διαφορά στο ξεκίνημα μάλλον αφήνει και τους δυο μας αδιάφορους. Όπως καταλαβαίνω μας ενδιαφέρει περισσότερο το θέμα των B-roads... Εκεί λοιπόν προτιμώ να οδηγώ κρατώντας τον εκάστοτε κινητήρα στο "sweet spot" χρησιμοποιώντας το κιβώτιο (που στην περίπτωση του CTR είναι ένα από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο) και όχι να κουμπώνω μια 3η και να στρίβω τα πάντα. Ίσως να είμαι της παλιάς σχολής αλλά ίσως αυτό να μου αρέσει... Νομίζω πως αν δεις και το video θα εκτιμήσεις τα σχόλια του δοκιμαστή. Κατά την προσωπική μου άποψη πάντα ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι πολύ περισσότερο σημαντικός και νομίζω ότι το CTR έχει ένα πολύ πιο έντονο χαρακτήρα που θα σε κρατήσει για πολύ περισσότερο engaged (όπως λένε και οι Άγγλοι). Μερικές φορές τείνω να το παρομοιάζω με τις γυναίκες: προτιμάς μια άχρωμη που να τα κάνει όλα καλά ή μια που να σε έχει (με την καλή έννοια) στην τσίτα...
@Σχετικά με την απόδοση σε πίστα: η συγκεκριμένη δοκιμή του AutoExpress ειναι από ύποπτη εως για γέλια. To 2,5" δεν υπάρχει πουθενά όταν σε άλλες πιστές όπως Hockenheim το Clubsport ειναι 1,6" μπροστα (1,14,20 vs 1,15,80) ενώ κ στο γύρο του Nurburgring (όχι τον επίσημο) το CS έκανε 8:08 έναντι 8:14. Ακόμα και σε δοκιμή στην Ιαπωνία, το Type-R ήταν μόλις 1" γρηγορότερο από σε γύρο 1:10, αλλά και εκεί το CS έτρεχε με τις βαριές Brescia σε Bridgestone... Αν έχεις τρέξει σε πίστα καταλαβαίνεις τι διαφορά είναι αυτή μεταξύ ενός μέτριου στην καλύτερη και ενός πολύ καλού ελαστικού. Αν ίσχυε το 2,5" μπροστα σε 50" γύρο θα επρεπε να μην υπάρχει επαφή πουθενά σε καμία άλλη πίστα αλλά έλα που αυτό δεν έχει επαληθευτεί πουθενά ξανά όπου έχουν τρέξει...
@Νίκος Φυσικά και το SC6 δεν είναι στο επίπεδο του PSC2 και θεωρητικά είναι ανταγωνιστής των RΕ050 και S001 αλλά σε απόδοση είναι έτη φωτός μπροστά απο τα Bridgestone τα οποία πρέπει χαλαρά να είναι το χειρότερο UHP λάστιχο που έχω οδηγήσει, χάνοντας πρόσφυση σχεδόν παντού απο 3η κ κάτω με απότομο γκάζι σε μπροστοκίνητα αμάξια. Η διαφορά ακόμα κ με MPSS (πολύ κοντά σε SC6) ειναι τεράστια. Για να μην αναφέρω ότι έχουν το Clubsport με τις εξτρά ζάντες Brescia που εκτός από άσχημες ζυγίζουν και 4κιλά παραπανω η καθε μία από τις στάνταρ σφυρήλατες με τις οποίες έρχεται. Σχεδόν είναι λες κ διαλέξανε τη χειρότερη επιλογή εξοπλισμού επίτηδες. Ακόμα και με τα ίδια λάστιχα όμως που η διαφορά θα ήταν μικρότερη δεν έχω θέμα να δεχτώ ότι το Type-R φέυγει καλύτερα από στάση γιατί ειναι τσεκαρισμένο κ σε άλλα τεστ. Πάμε παρακάτω. Η σημασία που δίνω σε μια τέτοια διαφορά σε εκκίνηση είναι ελάχιστη (για να μην πω μηδενική) γιατί κόντρες σε φανάρια δεν έκανα ποτέ. Από την εμπειρία μου όλες οι "κόντρες" έγιναν εν κινήσει, με 50,100 ή και 150 χλμ καμια φορά και εκέι με ενδιαφέρει πως βγάζει τη δύναμη του το αυτοκίνητο στο δρόμο. Πολύ απλά λοιπόν, σε οποιαδήποτε ρεπρίζ από τα 40-50 χλμ και πάνω κ το Leon κ το Clubsport είναι μπροστά (επίσης τσεκαρισμένο και από δικές μου μετρήσεις που ήταν σχεδόν καρμπόν με αυτές του περιδικού). Αν για σένα "δουλεύει καλύτερα" σημαίνει είναι πιο αργό πάω πάσο... Στο τελευταίο τεύχος του EVO μαλιστα μεταξυ Clubsport S, Cupra, Focus RS κ Type-R το Honda κατετάγη τελευταίο. Αναφορα στις 5000-7000 δε βλέπω (το εχω μπροστά μου) αλλά δύσκολα μπορείς να αντιστρέψεις την ερμηνεία των αριθμών. 30-180 ειναι 2" πίσω το θεωρητικά ισχυρότερο Type-R, αυτό κάτι λέει για τους κινητήρες και το πραγματικό power delivery... Τέλος, τα αυτοκίνητα αυτά μπορεί μεν να έχουν αγωνιστικό προσανατολισμό αλλά είναι σαφώς καθημερινά, γιαυτό και προσφέρονται και με 5 πόρτες και όλες τις κλασσικές πολυτέλειες (εκτός του CTR). Και εννοείται ότι με ενδιαφέρει να έχω δύναμη από χαμηλά γιατί πολύ απλά δεν έχω όρεξη να κρατάω σαν παλαβός τις στροφές στο Θεό για να καταλάβω ροπή, αυτές οι εποχές ευτυχώς έχουν τελειώσει από χρόνια.
@ringo Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις όταν συγκρίνεις τα SportContact6 με τα Michelin PSC2. Κατ' αρχάς το Continental είναι ένα καθαρό Ultra High Performance ελαστικό, ενώ το PSC2 ένα ελαστικό για track days. Κατά δεύτερον, το Bridgestone που λες ότι φοράει το Golf είναι το RE050A (Αν όντως είναι έτσι γιατί φοράνε και PZero από το εργοστάσιο), το οποίο είναι άμεσα συγκρίσιμο με το Continental και σίγουρα δεν θα έδινε τέτοιο προβάδισμα στο CTR. Τώρα όσο αφορά τις μετρήσεις του Evo σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις, είναι απόλυτα κατανοητές μιας - το ίδιο περιοδικό - στο άρθρο του αναφέρει ρητά ότι το CTR δουλεύει καλύτερα στις 5000-7000 σαλ, εκεί που οι άλλοι συνήθως ψοφάνε... Και επειδή δεν τεστάρουμε ένα οικογενειακό hatchback που όντως θέλουμε να δουλεύει καλά στις μεσαίες στροφές δεν χρειάζεται να σχολιάσω άλλο επ' αυτού. Και ας μην ξεχνάμε ότι το ρεκόρ στο ring έγινε από ένα Golf με Michelin PSC2 στην έκδοση S (χωρίς ούτε πίσω καθίσματα). Υπάρχει και ένα συγκριτικό video του AutoExpress το οποίο σε μικρή και σχετικά αργή πίστα (όπου τα άλογα δεν έχουν ιδαίτερη σημασία), το CTR απλά διαλύει το Golf με 46,9s σε αντίθεση με τα 49,4s του Golf...
@ringo Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις όταν συγκρίνεις τα SportContact6 με τα Michelin PSC2. Κατ' αρχάς το Continental είναι ένα καθαρό Ultra High Performance ελαστικό, ενώ το PSC2 ένα ελαστικό για track days. Κατά δεύτερον, το Bridgestone που λες ότι φοράει το Golf είναι το RE050A (Αν όντως είναι έτσι γιατί φοράνε και PZero από το εργοστάσιο), το οποίο είναι άμεσα συκρίσιμο με το Continental και σίγουρα δεν θα έδινε τέτοιο προβάδισμα στο CTR. Τώρα όσο αφορά τις μετρήσεις του Evo σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις, είναι απόλυτα κατανοητές μιας - το ίδιο περιοδικό - στο άρθρο του αναφέρει ρητά ότι το CTR δουλεύει καλύτερα στις 5000-7000 σαλ, εκεί που οι άλλοι συνήθως ψοφάνε... Και επειδή δεν τεστάρουμε ένα οικογενειακό hatchback που όντως θέλουμε να δουλεύει καλά στις μεσαίες στροφές δεν χρειάζεται να σχολιάσω άλλο επ' αυτού. Και ας μην ξεχνάμε ότι το ρεκόρ στο ring έγινε από ένα Golf με Michelin PSC2 στην έκδοση S (χωρίς ούτε πίσω καθίσματα). Υπάρχει και ένα συγκριτικό video του AutoExpress το οποίο σε μικρή και σχετικά αργή πίστα (όπου τα άλογα δεν έχουν ιδαίτερη σημασία), το CTR απλά διαλύει το Golf με 46,9s σε αντίθεση με τα 49,4s του Golf... https://www.youtube.com/watch?v=1hxNcvhvL5o
Καλά χαλαρώστε με τα γλέντια και τα τσάγια γιατί έχετε μεσάνυχτα. Το Type-R φεύγει λίγο καλύτερα από στάση αλλά εδώ η διαφορά είναι σε μεγάλο βαθμό λόγω ελαστικών. Leon και Golf φοράνε τα απλά Bridgestone και οχι τα Pilot Sport Cup 2 που προσφέρονται σαν έξτρα ενώ το Type-R ειναι με τα SportContact6 που φόραγε κ στο γύρο του 'Ring. Με σαφώς ανώτερα λάστιχα και 20/45 αλόγα πάνω μάλλον δεν πρόκειται ακριβώς για θαύμα... Η πλάκα βέβαια είναι ότι παρά τα παραπάνω άλογα και ροπή, σε μετρήσεις στο δρόμο 50-180 το Type-R ειναι πίσω και απο τα δύο άλλα κ ακόμα πιο πίσω οσο ανεβαίνουν τα χλμ. Μετρημένο από το Αγγλικό EVO σε πίστα. Αυτό έτσι ενημερωτικά για το τι απόδοση βγάζει στο δρόμο ο κάθε κινητήρας... Κάποτε θα μάθουν κ οι Ιάπωνες το turbo. Μέχρι τότε, ξερόγκαζα σε φανάρι για να είμαστε σίγουροι...
Δείτε το βίντεο "Ford Focus RS 2016 vs Honda Civic Type R 2016 - race" στο YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=LU2w8NAun_8
@Πειραιωτης:1)Φτηνιαρικο το Leon αλλα το τουοτα σου δεν ειναι φτηνιαρικο να υποθεσω εε;; 2)Για τη λαδιερα το κορολα λες εε;; 3)VW group with love:https://m.youtube.com/watch?v=WoNAt9bQZtY
Gp2 Engine Gp2 Engine αχαχαχαχαχαχαχα!