ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δείχνει τον πραγματικό του χαρακτήρα!

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δείχνει τον πραγματικό του χαρακτήρα!

2.482 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2022)

Το κριτήριο που ονομάζεται σειρά εκκίνησης καθόρισε μαζί με την εμπειρία και την ανωτερότητα του Σεμπαστιάν Λεμπ την πρώτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το οποίο έδειξε το πραγματικό του πρόσωπο.

Στα τελευταία χρόνια ανάμεσα στα μέτρα που θέσπισε η Διεθνής Ομοσπονδία Αγώνων Αυτοκινήτου είναι και ο καθορισμός της σειράς εκκίνησης της πρώτης μέρας. Η οποία βασίζεται στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών τη στιγμή εκκίνησης κάθε αγώνα. Έτσι ο πρώτος στη βαθμολογία ξεκινάει πρώτος κοκ. Και στους μεν ασφάλτινους αγώνες αυτό δεν παίζει ρόλο, στους χωμάτινους όμως έχει να κάνει με το θέμα «καθαρισμός της επιφάνειας από γλιστερές πέτρες, γαρμπίλι κλπ.». Έτσι δημιουργούνται άνισοι όροι παιγνιδιού που βέβαια είναι αποδεκτοί από όλους. Αλλιώς βρίσκει το οδόστρωμα ο πρώτος που ξεκινάει τον αγώνα και αλλιώς ο δεύτερος και ο τρίτος και φυσικά εντελώς καθαρό τον βρίσκει ο δέκατος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του φετινού πρωταθλήματος, ο Κάλε Ροβάνπερα και ο Οτ Τάνακ ήξεραν πολύ καλά τις τους περίμενε την πρώτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Είχαν υπολογίσει την «χασούρα» ίσως όχι στην τόση έκταση που τελικά αντιμετώπισαν. Διότι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε με το «καλημέρα» της πρώτης του κύριας ημέρας, Παρασκευής 9ης Σεπτεμβρίου, το πραγματικό του πρόσωπο. Ξερό, γεμάτο πέτρα, σκόνη που κάθονταν πολλές φορές στις πρωϊνές διαδρομές στα Γεράνεια πάνω από το Λουτράκι και φυσικά χωρίς service park παρά μόνο Ζώνες Τεχνικής Υποστήριξης σε δύο σημεία όλα και όλα μέχρι το μεγάλο service park στο τέλος της ημέρας στη Λαμία.

Αγώνας με τα όλα του, λοιπόν με όλη τη σημασία της λέξεως. Και φυσικά ανταμοίβει κατάλληλα αυτόν που θα αποδειχθεί και μεθοδικός και άξιος και τυχερός συνάμα.

Και αυτός δεν ήταν, για την πρώτη μέρα, άλλος από τον μέγα Σεμπαστιάν Λέμπ. Στα 48 του χρόνια πήρε το στημένο από τον ίδιο για τις σκληρές ακροπολικές συνθήκες Ford Puma Rally Car -1 και εντυπωσίασε τους πάντες στο πέρασμά του. Αποδεικνύοντας, με την ταχύτητά του και το άψογο στυλ, ότι για να κερδίσει κάποιος 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Οδηγών πρέπει να είναι πραγματικά ΆΞΙΟΣ!
Ένα άλλο Puma εντυπωσίασε όχι μόνο με την εμφάνισή του αλλά και με τα αποτελέσματα (2ος γενικής στο τέλος της ημέρας) ήταν αυτό του νεαρού Γάλλου Πιέρ Λουί Λουμπέ!, γιού του πολύ γνωστού ταχύτατου οδηγού στις δεκαετίες ’80 και ’90 Ύβ Λουμπέ.

Αυτό που επίσης εντυπωσίασε ήταν και οι μάχες στις δευτερεύουσες κατηγορίες του αγώνα (με τα Rally Cars -2) με τον Σούνινεν που σήκωσε όρθιους τους θεατές του ΟΑΚΑ να πιστοποιεί την αξία του αντιμετωπίζοντας έναν υπέροχο Γκρυαζίν, με τον Μίκελσεν να μάχεται για να κερδίσει το χαμένο (στο ΟΑΚΑ) έδαφος και με έναν άλλο «απόγονο μεγάλου ονόματος», τον Εμίλ Λίντχολμ που με το Skoda Fabia προηγείται στην κατηγορία.

Ακρόπολις «με τα όλα του», λοιπόν το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που αύριο, Σάββατο μπαίνει στην πλέον δύσκολη ημέρα με τον Ταρζάν και τον Πύργο να επαναλαμβάνονται, ως Ειδικές Διαδρομές δύο φορές συνοδευόμενες από το Περιβόλι, όλες στην ευρύτερη περιοχή της Φθιώτιδας άνωθεν και κάτωθι του Σπερχειού ποταμού!

Σταύρος Τσοκανής

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL