Χωρίς μεγάλες αλλαγές σε εμφάνιση αλλά με μια επιπλέον crossover έκδοση και ήπια υβριδικούς κινητήρες αναμένεται να κάνει σύντομα ντεμπούτο το ανανεωμένο Τipo.
Έτοιμη να προσφέρει ένα γερό φρεσκάρισμα στο Τipo είναι η Fiat για να μπορέσει να ανταποκριθεί στον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό. Το ανανεωμένο Tipo αναμενόταν να παρουσιαστεί μέσα μέχρι το καλοκαίρι, ωστόσο οι τελευταίες εξελίξεις στην Ιταλία και ολόκληρο τον κόσμο γενικότερα θα καθυστερήσουν την άφιξή του.
Εν αναμονή λοιπόν του φρεσκαρίσματος, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Benedict Darius παρουσίασε την δική του πρόταση για τις αλλαγές που θα έπρεπε να λάβει το μοντέλο. Συγκεκριμένα, αναθεωρημένος θα είναι ο πρόβολος αφού θα εξοπλίζεται με δύο ελαφρώς διαφορετικά σώματα με την τεχνολογία LED να προσφέρεται ως στάνταρ ενώ στο πίσω μέρος, τα φώτα θα έχουν πιο γραμμικό σχεδιασμό και ο προφυλακτήρας θα είναι καινούριος. Επίσης, συνολικά, θα προσφερθούν περισσότερα χρώματα στην παλέτα του μοντέλου και νέα σετ από ζάντες.
Το φρεσκάρισμα θα αφορά τις γνωστές μας hatchback, σεντάν και wagon εκδόσεις του μοντέλου, ωστόσο αναφορές κάνουν λόγο πως θα δούμε και μια Cross έκδοση που θα υιοθετεί crossover χαρακτηριστικά με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και περισσότερα πλαστικά στο αμάξωμα.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα αποτελείται πιθανότατα από ήπια υβριδικά κινητήρα σύνολα βενζίνης σε από 100 έως 150 άλογα που θα μειώνουν τις εκπομπές και την κατανάλωση κατά μέσο όρο 20-25%. Οι πετρελαιοκινητήρες θα γίνουν πιο αποτελεσματικοί και καθαρότεροι, αλλά δεν θα αλλάξουν σημαντικά.
Οι τιμές του ανανεωμένου Tipo θα είναι, σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης, πολύ κοντά στις σημερινές.
Τίμια τα fiat. Απορία γιατί δεν έχουνε την αποδοχή σήμερα (στην μεσαία κατηγορία) όπως παλιότερα. Και κινητήρες και χώροι και απτή ποιότητα για το κόστος απόκτησης. Το μόνο σοβαρό φάουλ, η επιμονή στην κοινή για όλα τα μοντέλα ηλεκτρική κρεμαγιέρα που κουβαλά το βάρος της ξαφνικής ζημιάς σε κάποιο απροσδιόριστο όριο χλμ.
ακομα δεν τα πηρε η πεζω?
Τίμια τα fiat. Απορία γιατί δεν έχουνε την αποδοχή σήμερα (στην μεσαία κατηγορία) όπως παλιότερα. Και κινητήρες και χώροι και απτή ποιότητα για το κόστος απόκτησης. Το μόνο σοβαρό φάουλ, η επιμονή στην κοινή για όλα τα μοντέλα ηλεκτρική κρεμαγιέρα που κουβαλά το βάρος της ξαφνικής ζημιάς σε κάποιο απροσδιόριστο όριο χλμ.