Θα κατασκευαστούν μόνο 500 μοντέλα.
Ζυγίζει μόλις 800 κιλά.
Δύο επιλογές στους κινητήρες έως 300 ίππους.
Καμπίνα με Alcantara και bucket καθίσματα.
Θα κατασκευαστούν μόνο 500 μοντέλα
Η βρετανική εταιρεία Boreham Motorworks, έχοντας την υποστήριξη της Ford, υποσχέθηκε πως θα αναβιώσει το Escort πρώτης γενιάς, ως ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, που εστιάζει στην χαρά της οδήγησης! Έτσι και έκανε, αποκαλύπτοντας το δικό της Ford Escort MK1 RS, το οποίο θα μπει στην παραγωγή αλλά για μόλις 150 αυτοκίνητα!
Ζυγίζει μόλις 800 κιλά
Το νέο Escort της Boreham Motorworks χρησιμοποιεί ένα νέο ατσάλινο «σώμα» που δεν είναι απλώς ελαφρύτερο από το πρωτότυπο, αλλά παρέχει επίσης μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Το καπό, η πόρτα του χώρου αποσκευών και κάποια εσωτερικά πάνελ, είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα, στοιχεία που συμβάλουν στο να διατηρηθεί χαμηλά το συνολικό του βάρος, φτάνοντας συγκεκριμένα στα 800 κιλά. Η Boreham Motorworks λέει ότι το αυτοκίνητο έχει κατανομή βάρους 55:45, διαθέτει μπροστά ανάρτηση με γόνατα MacPherson και πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα σετ με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά με δισκόφρενα 260 χιλιοστών και διπίστονες δαγκάνες πίσω με δισκόφρενα 264 χιλιοστών.
Δύο επιλογές στους κινητήρες έως 300 ίππους
Το ανακατασκευασμένο Ford Escort MK1 RS μπορεί να εξοπλιστεί με δύο επιλογές κινητήρων. Η πρώτη είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του αυθεντικού Twin-Cam τετρακύλινδρου κινητήρα του Escort RS, ο οποίος ωστόσο έχει διευρύνει τον κυβισμό του από τα 1.558 κ.εκ σε 1.845 κ.εκ, ενώ διαθέτει και αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου. Αποδίδει 185 άλογα και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Όσοι θέλουν καλύτερες επιδόσεις, θα πρέπει να επιλέξουν τον ισχυρότερο 2,1 λίτρων κινητήρα που αποδίδει 300 ίππους, φτάνοντας τις 10.000 στροφές ανά λεπτό. Το εν λόγω μοτέρ ζυγίζει λιγότερο από 85 κιλά και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Καμπίνα με Alcantara και bucket καθίσματα
Εξωτερικά, το αυτοκίνητο φέρνει εκ νέου στην επιφάνεια τα χαρακτηριστικά του αρχικού, αλλά σε πιο σύγχρονη εκδοχή, διαθέτοντας μεταξύ άλλων LED προβολείς και ζάντες 15 ιντσών. Στο εσωτερικό μπορεί κάποιος να βρει ταμπλό από ανθρακονήματα επενδυμένο σε Alcantara με αναλογικούς μετρητές και σύστημα κλιματισμού. Υπάρχει επίσης τριάκτινο τιμόνι τυλιγμένο σε Alcantara, bucket καθίσματα, προαιρετικές ζώνες τεσσάρων σημείων, roll cage και χώρος αποθήκευσης για ένα σετ αγωνιστικών κρανών.
Συνέχεια του άρθρου >>>