Οι άνθρωποι της Ford σκοπεύουν να καταστήσουν πιο αθόρυβα τα μοντέλα τους και να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την ησυχία εντός της καμπίνας. Για αυτό ακριβώς το λόγο η μάρκα έχει ξεκινήσει μία συγκεκριμένη στρατηγική, που έχει ως αιχμή του δόρατος το νέο Kuga.
Η στρατηγική αυτή ονομάζεται «Whisper Strategy» και σύμφωνα με τη μάρκα πετυχαίνει πολλές βελτιώσεις σε διάφορους «μικροθορύβους» γύρω από το όχημα που όμως κάνουν τη διαφορά, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του ταξιδιού για οδηγούς και επιβάτες.
Το νέο Kuga ήταν το όχημα στο οποίο εφαρμόστηκε η στρατηγική αυτή, με τους μηχανικούς της φίρμας να μελετούν ενδελεχώς κάθε τι που παράγει θόρυβο, από την ανάρτηση μέχρι τις τσιμούχες των θυρών, αλλά και να προχωρούν σε διάφορες λύσεις, στοχεύοντας πάντα στη καλύτερη ηχομόνωση και τη μείωση των θορύβων. Έτσι προσθέτοντας αεροδυναμικά βελτιωμένες ποδιές, καθιστώντας διάτρητα τα δερμάτινα καθίσματα και βρίσκοντας το κατάλληλο σετ ελαστικών, κατάφεραν αρχικά να μειώσουν τους θορύβους. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν και οι δίοδοι και τα «κανάλια» πίσω από τα εξωτερικά πάνελ του νέου Kuga, τα οποία είναι μικρότερα και στενότερα, ώστε να περιορίζεται η ροή αέρα μέσα στο αμάξωμα.
Η μάρκα επισημαίνει πως το επίπεδο θορύβου μειώθηκε ακόμα περισσότερο όταν στην εξίσωση μπήκε η ηλεκτροκίνηση μέσω του Kuga Plug-In Hybrid. Επιλέγοντας το προφίλ οδήγησης EV Now ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και το όχημα κινείται μόνο μέσω της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα. Ως αποτέλεσμα τα επίπεδα θορύβων στο εσωτερικό να φτάνουν μόλις τα 52 dB σε ελεγχόμενες δοκιμαστικές συνθήκες, επίδοση που αντιστοιχεί στον ήχο ήπιας βροχόπτωσης. Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο ήσυχα μέσω της τεχνολογίας Active Noise Cancellation η οποία ανιχνεύει τους ανεπιθύμητους ήχους χαμηλής συχνότητας στην καμπίνα μέσω στρατηγικά τοποθετημένων μικροφώνων και αντισταθμίζοντάς τους με ηχητικά κύματα αντίθετης φάσης από το ηχοσύστημα της B&O.
Σε μία δοκιμή που πραγματοποίησε η Ford, έδειξε ότι οι επιβάτες του νέου Ford Kuga Plug-In Hybrid βιώνουν επίπεδα εσωτερικού θορύβου που αντιστοιχούν στο 25% εκείνων που βίωναν οι παππούδες τους σε ένα Ford Anglia του 1966. Τα επίπεδα θορύβου του τελευταίου με περίπου 50 χλμ./ώρα ταχύτητα και με 3η σχέση στο κιβώτιο είχαν μετρηθεί στα 89,4 ντεσιμπέλ, ενώ το Kuga στις ίδιες συνθήκες μετρήθηκε στα 69,3 ντεσιμπέλ.
Οι μετρήσεις της μάρκας αναφέρουν
Όχημα Θόρυβος dB(A)
1966 Ford Anglia 89 (89.4)
1970 Ford Cortina 81 (80.9)
1977 Ford Granada 83 (82.5)
1982 Ford Cortina 79 (78.5)
2000 Ford Mondeo 77 (77.3)
2020 Ford Kuga Plug-In Hybrid 69 (69.3)