Το νέο Toyota Hilux διαθέτει νέο πλαίσιο και καινούργια ανάρτηση, με αναβαθμισμένα φύλλα σούστας και αμορτισέρ, η οποία θα διατίθεται σε τρεις προδιαγραφές: standard, heavy duty και comfort.
Το Hilux είναι γεγονός
16.676 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2015)
Με χαρακτηριστικά Ι.Χ. αυτοκινήτου και αναλλοίωτο τον «επαγγελματισμό» του, το νέο Hilux είναι πιο όμορφο, άνετο, σύγχρονο, πολυτελές και οικονομικό, ενώ εξοπλίζεται με νέο diesel σύνολο 2,7 λτ., που βγάζει 177 ίππους.
Η νέα εκδοχή ενός από τα πιο εμβληματικά οχήματα της Toyota, του Hilux των 16 εκ. πωλήσεων από το 1968, του pick-up που διατίθεται σε πάνω από 180 χώρες, είναι επιτέλους γεγονός. Η εταιρεία «υπόσχεται» πως βελτίωσε το αμάξι στην απόδοση, μείωσε την τραχύτητά του, ενώ εστίασε στην άνεση των επιβατών και στην ευκολία οδήγησης. Οι πωλήσεις του νέου Toyota Hilux θα αρχίσουν τους προσεχείς μήνες.Αναβαθμισμένη, λοιπόν, αναμένεται η ποιότητα κύλισης, αλλά και η ηχομόνωση, ενώ μεγαλύτερη θα είναι και η αυτονομία του, χάρη στους ποιο οικονομικούς κινητήρες του. Το νέο Toyota Hilux διαθέτει νέο πλαίσιο και καινούργια ανάρτηση, με αναβαθμισμένα φύλλα σούστας και αμορτισέρ, η οποία θα διατίθεται σε τρεις προδιαγραφές: standard, heavy duty και comfort.Με μήκος 5.335 χλστ., το νέο Hilux είναι 70 χλστ. μακρύτερο από το υπάρχον, ενώ είναι και φαρδύτερο κατά 20 χλστ., την ίδια στιγμή που έχει μειωθεί το ύψος του. Ανάλογα με την έκδοση, πατάει σε τροχούς 16, 17 ή 18 ιντσών. Η Toyota υπόσχεται μέγιστη ελκτική ικανότητα 3,5 τόνων και ωφέλιμο φορτίο μέχρι και 1.240 κιλά για το νέο Hilux.Κάτω από το καπό του νέου Hilux που παρουσιάστηκε σήμερα στη χώρα κατασκευής του, στην Ταϊλάνδη, βρίσκεται ένας νέος diesel κινητήρας 2.755 κ.εκ., ο οποίος έχει ισχύ 177 ίππων και ροπή 450Nm, διαθέσιμη στις 1.600 – 2.400 σ.α.λ. Το μοτέρ συνεργάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο και η Toyota υπόσχεται πως προσφέρει σημαντικά ψηλότερη ροπή στις χαμηλές ταχύτητες, είναι πιο αθόρυβο, ενώ καίει και λιγότερο.Ανάλογα με την αγορά, το νέο Toyota Hilux θα διατίθεται επιπλέον με έναν turbodiesel 2,4 λτ. (160 hp, 400 Nm). Θα υπάρχει και ένας ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 2,7 λτ. (164 hp), αλλά και ένας 6κύλινδρος με 4 λίτρα και 278 ίππους. Τα διαθέσιμα κιβώτια είναι μηχανικά και αυτόματα έξι σχέσεων.Τη σχεδίαση την αφήσαμε για το τέλος, καθώς χάρη στις τόσες «διαρροές» ήταν εδώ και καιρό λίγο ή πολύ γνωστή. Μιλάμε, λοιπόν, για φώτα LED, για νέους προφυλακτήρες και μάσκα, αλλά και για ένα έντονο πλευρικό νεύρο. Στο εσωτερικό που μοιάζει περισσότερο με το αντίστοιχο Ι.Χ. οχήματος, έχουμε νέο ταμπλό, με στιλάτο πίνακα οργάνων και μεταλλικές πινελιές. Στα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά της καμπίνας συμπεριλαμβάνονται το σύστημα infotainment με την οθόνη αφής, τα πολυτελή καθίσματα και ο διακόπτης της 4κίνησης.
Αναβαθμισμένη αναμένεται η ποιότητα κύλισης, αλλά και η ηχομόνωση, ενώ μεγαλύτερη θα είναι και η αυτονομία του νέου Hilux, χάρη στους ποιο οικονομικούς κινητήρες του.
MITSUBISHI... DEN EXOYN SHMASIA TA KYBIKA FILE ALA TO (MOTERI).KAI GIA TA KAPAKIA POY LES KAMIA TYXH GIA ESENA.DES TO SYSTHMA TETRADIEF8INSHS POY EXEI TO(L200)KAI META TA LEME TELOS .(L200 SAFARI).TA ALA APLOS AKOLOY8OYN OPOS EIPA KAI PRIN......
Ποιο ναβαρα ρε παιδιά? μόνο για βόλτες είναι.Οι περισσότεροι κάτοχοι θεωρώ πως το έχουν σκυλομετανιώσει.Το έχει και ο γαμπρός μου λίγο πολύ για όλα και όταν το φορτώνει το αμάξι δείχνει να μην μπορεί.Διαθέτει πολύ μακριά 1η σχέση στο κιβώτιο και δεν είναι για αυτές τις δουλειές.Ο γαμπρός μου έχει αλλάξει 3 φορές δίσκο με 160.000χλμ.Κεφαλάρια βαράνε αβέρτα από γνωστούς που το έχουν.
τι σχέση μπορεί να έχει ο ηγέτης της κατηγορίας, με το Navara? Δείτε πρώτα τις πωλήσεις και θα καταλάβετε τι είναι το Hilux & τι το Navara. Mπράβο στην Toyota!!!
Ρε μάγκες είδατε σε κανένα ντοκιμαντέρ στην Αφρική.να κυκλοφορεί κανένα 4*4 εκτός από το hilux......? και Το land rover......?ε.....όχι, γιατί εκεί μάγκες είναι ζούγκλα δεν είναι διαδρομη Αθήνα -θεσαλονικη....
gia autous poy lene kata tis Toyota....me alla 4x4...ena tha pw xera poy den mporeis na tin kopshs proskyna thn....akou L200 bgalte kanena 3.0 kai metta na arxisete na milate...pros to paron phgainete na allaksete kanena kapaki...
Είναι όλα πολύ καλά με μικροδιαφορές άλλο στο τράβηγμα άλλο στα ακριβά ανταλλακτικά άλλο σε χώρους. Περιπου ισάξια όλα εκτός απο την μεγαλύτερη σαβουρα το v
Navara με τα δεκάδες διάφορα προβλήματα,δουλεύω σε οδική και είναι κάθε μέρα στην καρότσα, το χειμωνα με τις παγωνιες είναι το μόνο που μένει γιατί έχει μεταλικά σωληνάρια πετρελαίου και παγώνουν, χτυπάει κεφάλαρια και πολλά αλλά.
Μ
ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΥΤΑ!!! ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ!!!ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ HILUX KAΙ LAND ROVER ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΖΟΥΓΚΛΕΣ!!!ΠΙΟ NAVARA KAΙ L200 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟ HILUX ΕΙΝΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ!!!
Ηράκλειο είμαι φέρτε μου safari να τα δεσω να τα κάνω βόλτες... Αααα και αν θέλουν τους πατάω όπου θέλουν.... Όπως είπα και σε ένα που τον πάτησα στον δρόμο σηκώθηκαν το 2,5 αρια να αγγίξουν τα 3.0....οποιος εσύ να μου στείλει μήνυμα εδώ να δω τι κάνουν τα safari
....
Παιδιά και το Nissan και Toyota είναι αξιόπιστα αμάξια..Εγώ έχω και τα δύο ακόμα δεν έχουν κάνει κιχ.. Ειδικά το Nissan που πάει σε ανώμαλους δρόμους Δεν μου έχει παραπονεθεί ακόμα...
L 200 OLA TA ALA APLOS AKOLOY8OYN...
MITSUBISHI... DEN EXOYN SHMASIA TA KYBIKA FILE ALA TO (MOTERI).KAI GIA TA KAPAKIA POY LES KAMIA TYXH GIA ESENA.DES TO SYSTHMA TETRADIEF8INSHS POY EXEI TO(L200)KAI META TA LEME TELOS .(L200 SAFARI).TA ALA APLOS AKOLOY8OYN OPOS EIPA KAI PRIN......
Ποιο ναβαρα ρε παιδιά? μόνο για βόλτες είναι.Οι περισσότεροι κάτοχοι θεωρώ πως το έχουν σκυλομετανιώσει.Το έχει και ο γαμπρός μου λίγο πολύ για όλα και όταν το φορτώνει το αμάξι δείχνει να μην μπορεί.Διαθέτει πολύ μακριά 1η σχέση στο κιβώτιο και δεν είναι για αυτές τις δουλειές.Ο γαμπρός μου έχει αλλάξει 3 φορές δίσκο με 160.000χλμ.Κεφαλάρια βαράνε αβέρτα από γνωστούς που το έχουν.
τι σχέση μπορεί να έχει ο ηγέτης της κατηγορίας, με το Navara? Δείτε πρώτα τις πωλήσεις και θα καταλάβετε τι είναι το Hilux & τι το Navara. Mπράβο στην Toyota!!!
και που να δεις να τραβαει ενα σανγιονγκ το χαιλουξ μεσα απο λασπες
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!
navara ομως δεν θα γινει ποτε!!! nissan και παλι nissan
Τα Toyota Hilux και Datsun 620 έχουν γράψει ιστορία στην Ελλάδα.
Οποιος εχει οδηγησει το navara (D 40) ξερει ...
Ρε μάγκες είδατε σε κανένα ντοκιμαντέρ στην Αφρική.να κυκλοφορεί κανένα 4*4 εκτός από το hilux......? και Το land rover......?ε.....όχι, γιατί εκεί μάγκες είναι ζούγκλα δεν είναι διαδρομη Αθήνα -θεσαλονικη....
gia autous poy lene kata tis Toyota....me alla 4x4...ena tha pw xera poy den mporeis na tin kopshs proskyna thn....akou L200 bgalte kanena 3.0 kai metta na arxisete na milate...pros to paron phgainete na allaksete kanena kapaki...
Ισάξια είναι Κώστα, μην κολλάμε σε στερεότυπα...
Είναι όλα πολύ καλά με μικροδιαφορές άλλο στο τράβηγμα άλλο στα ακριβά ανταλλακτικά άλλο σε χώρους. Περιπου ισάξια όλα εκτός απο την μεγαλύτερη σαβουρα το v Navara με τα δεκάδες διάφορα προβλήματα,δουλεύω σε οδική και είναι κάθε μέρα στην καρότσα, το χειμωνα με τις παγωνιες είναι το μόνο που μένει γιατί έχει μεταλικά σωληνάρια πετρελαίου και παγώνουν, χτυπάει κεφάλαρια και πολλά αλλά. Μ
ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΥΤΑ!!! ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ!!!ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ HILUX KAΙ LAND ROVER ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΖΟΥΓΚΛΕΣ!!!ΠΙΟ NAVARA KAΙ L200 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟ HILUX ΕΙΝΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ!!!
Ηράκλειο είμαι φέρτε μου safari να τα δεσω να τα κάνω βόλτες... Αααα και αν θέλουν τους πατάω όπου θέλουν.... Όπως είπα και σε ένα που τον πάτησα στον δρόμο σηκώθηκαν το 2,5 αρια να αγγίξουν τα 3.0....οποιος εσύ να μου στείλει μήνυμα εδώ να δω τι κάνουν τα safari ....
Δεν ήταν άδικα η κάθε του γενιά στην πρώτη θέση των πωλήσεων...Έτσι θα γίνει και με αυτή τη γενιά!!!
μαλλον δεν εχει οδηγηση κανεις ISUZU D.MAX 3.L
Παιδιά και το Nissan και Toyota είναι αξιόπιστα αμάξια..Εγώ έχω και τα δύο ακόμα δεν έχουν κάνει κιχ.. Ειδικά το Nissan που πάει σε ανώμαλους δρόμους Δεν μου έχει παραπονεθεί ακόμα...