Το Honda Jazz αλλάζει ριζικά στην τέταρτη γενιά και κάποιοι έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται αν θα άξιζε να κατασκευαστεί κάποια Type R έκδοση. Eσείς τι λέτε;
Η Honda παρουσίασε τον Οκτώβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο το ολοκαίνουριο τέταρτης γενιάς Jazz αλλά μόλις πρόσφατα αποκάλυψε αναλυτικά το κινητήριο σύνολο που θα του δίνει ισχύ.
Η μάρκα ανέφερε πως το ιαπωνικό μικρό, γνωστό και με την ονομασία Fit σε άλλες αγορές θα διατίθεται με ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Ο συνδυασμός θα προσφέρει ισχύ ανάλογη των 109 ίππων και 253 Nm ροπής, που θα κατευθύνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός εξατομικευμένου κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης για πιο γραμμική καμπύλη επιτάχυνσης. Η Honda ισχυρίζεται ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
Οι σχεδιαστές του ανεξάρτητου σχεδιαστικού οίκου X-Tomi θέλησαν να κάνουν το βήμα παραπάνω και παρουσίασαν την πρότασή τους για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το νέο Jazz σε έκδοση Type R. Aυτός είναι ο λόγος που του προσφέρουν εδώ νέο προφυλακτήρα με πολύ μεγάλους αεραγωγούς, μεγαλύτερη γρίλια για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης, μαύρες νέες ζάντες, κόκκινες λεπτομέρειες σε όλο το αμάξωμα και μια πραγματικά μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος.
Υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες άραγε να δούμε το Honda Jazz στην Ευρώπη ή ακόμα και στην Ελλάδα να διατίθεται σε σπορ Τype R έκδοση; Μάλλον όχι…