- Το καλύτερο ανάμεσα σε 21 ηλεκτρικά μικρομεσαία SUV
- Βγάζει 400 χλμ., φτάνει δηλαδή από Αθήνα στον Πλαταμώνα
- Από 270 έως 380 χλμ. είναι η αυτονομία των υπόλοιπων ηλεκτρικών
- Πισωκίνητο με 229 ίππους και σχετικά μεγάλη μπαταρία 77 (kWh)
Το καλύτερο ανάμεσα σε 21 ηλεκτρικά μικρομεσαία SUV
Το AutoΤρίτη έχει καθιερώσει για όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα να μετράει την αυτονομία τους στο ταξίδι, καθώς αυτό είναι και το μεγαλύτερο άγχος των οδηγών. Για αυτό άλλωστε και τη συγκεκριμένη μέτρηση τη θεωρούμε από τις πιο σημαντικές. Αφενός γιατί μέσα στην πόλη η αυτονομία αυξάνεται περίπου κατά 20%, αφετέρου γιατί στο ταξίδι θα πρέπει να προγραμματίσεις πιθανές στάσεις για φόρτιση.
Στην κατηγορία λοιπόν των μικρομεσαίων ηλεκτρικών SUV, σε σύνολο 21 μοντέλων που έχουμε μετρήσει, το μοντέλο που έρχεται πρώτο σε αυτονομία ταξιδιού είναι το Hyundai Ioniq 5 (διαβάστε εδώ τη δοκιμή του) και εδώ δείτε αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Βγάζει 400 χλμ., φτάνει δηλαδή από την Αθήνα στον Πλαταμώνα
Το Hyundai Ioniq 5 με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να διανύσει 397 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο έχοντας κατανάλωση 19,4 kWh/100 χλμ.. 397 χλμ. σημαίνει χοντρικά πως αν ξεκινήσεις από Αθήνα, περνάς τα Τέμπη και φτάνεις μέχρι τον Πλαταμώνα. Για να το δούμε και σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, το δεύτερο καλύτερο έχει αυτονομία σε ταξίδι 379 χλμ., ενώ το χειρότερο έχει αυτονομία 270 χλμ..
Το Hyundai Ioniq 5 με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να διανύσει 397 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο. Δηλαδή αν ξεκινήσεις από Αθήνα, περνάς τα Τέμπη και φτάνεις μέχρι τον Πλαταμώνα
Πισωκίνητο με 229 ίππους και σχετικά μεγάλη μπαταρία 77 (kWh)
Το Ioniq 5 που δοκιμάσαμε ήταν αυτό με την μεγάλη μπαταρία (77,4 kWh) και την κίνηση στον πίσω άξονα, το οποίο αποδίδει 229 άλογα με 350 Nm ροπής. Το ηλεκτρικό SUV της Hyundai έχει επίσης εξαιρετική αυτονομία και σε μικτές διαδρομές, η οποία σε πραγματικές συνθήκες αγγίζει τα 500 χλμ., ενώ στην πόλη το νούμερο αυτό αυξάνεται αρκετά, χάρη στο έξυπνο -και ρυθμιζόμενο με paddles στο τιμόνι- σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Υπάρχει επίσης και πρόγραμμα «i-Pedal», που παρέχει την δυνατότητα κίνησης με ελάχιστη χρήση του πεντάλ φρένου, κάνοντας την ίδια στιγμή την μέγιστη δυνατή ανάκτηση ενέργειας για επαναφόρτιση της μπαταρίας.