Το αφεντικό του τμήματος OPC της Opel, πήρε στα χέρια του το νέο Insignia GSi των 260 ίππων και κατάφερε να γυρίσει στην πίστα του Nurburgring, 12 δλ. πιο γρήγορα από ότι με το παλιό Insignia OPC των 325 αλόγων.
Όταν η Opel μας παρουσίασε το νέο Insignia GSi των 260 ίππων, μας υποσχέθηκε πως είναι πιο γρήγορο στο δρόμο από το προηγούμενο Insignia OPC των 325 αλόγων. Βλέπετε διαθέτει πιο ελαφρύ αμάξωμα κατά 160 κιλά από το OPC, ενώ είναι και πιο χαμηλό κατά 10 χλστ. από τα «κανονικά» Insignia.
Υπενθυμίζουμε πως ο 2λιτρος turbo κινητήρας έχει ισχύ 260 ίππων και ροπή 400 Nm, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Πώς τα πηγαίνει, όμως, το Insignia GSi στην πίστα και τι γίνεται τελικά με τη σύγκρισή του με το ισχυρότερο OPC του παρελθόντος;
Η απάντηση έρχεται από την περίφημη πίστα του Nürburgring, όπου η Opel παρέδωσε το νέο Insignia GSi στα χέρια του επικεφαλής της OPC, Volker Strycek, o οποίος υπήρξε και οδηγός στο DTM. Στα χέρια του «γερόλυκου», λοιπόν, το αυτοκίνητο μάλλον ξεπέρασε τις προσδοκίες ακόμα και της ίδιας της Opel. Η γερμανική εταιρεία δεν ανακοινώνει ακόμα χρόνο, αλλά δηλώνει πως το νέο GSi ήταν στο Ring ταχύτερο κατά 12 δλ. από το προηγούμενο OPC.
Η Opel αποκαλεί το νέο Insignia GSi την «επιλογή του γνώστη», ενώ το σπορ σεντάν αποκτά την σφραγίδα έγκρισης «Δοκιμάστηκε στο Nürburgring». Το ευρωπαϊκό εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου θα γίνει σε λίγες εβδομάδες, ενώ ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές.