ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο σχεδιασμός του I-Pace παραγωγής είναι πάρα πολύ κοντά σε αυτόν του πρωτότυπου που παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο στο Λος `Αντζελες.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο σχεδιασμός του I-Pace παραγωγής είναι πάρα πολύ κοντά σε αυτόν του πρωτότυπου που παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο στο Λος `Αντζελες.

Το Jaguar I-Pace στο Μονακό

2.629 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2017)

Η Jaguar έκανε κάποια γυρίσματα με το I-Pace στην πίστα του Μονακό μέσα στη νύχτα σε μια προσπάθεια να μη γίνει αντιληπτή αλλά χωρίς επιτυχία. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί πώς είναι το ηλεκτρικό crssover των Βρετανών.

Γνωρίζαμε ήδη ότι η έκδοση παραγωγής του Jaguar I-Pace θα παραμείνει πιστή στο σχεδιασμό του πρωτότυπου μοντέλου αλλά τώρα πια βεβαιωθήκαμε ότι θα είναι ουσιαστικά ίδια.

Η ισχύς θα φτάνει τους 400 ίππους και η εμβέλεια τα 500 χλμ. περίπου.

Η ισχύς θα φτάνει τους 400 ίππους και η εμβέλεια τα 500 χλμ. περίπου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Την περασμένη εβδομάδα, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία εντοπίστηκε να «γυρίζει» ένα διαφημιστικό βίντεο για το προηγμένο ηλεκτρικό crossover της σε διάφορα σημεία του φημισμένου Grand Prix του Μονακό κατά τη διάρκεια της νύχτας, προφανώς σε μια προσπάθεια να μην τραβήξει την προσοχή. Παρά τις προσπάθειες της Jaguar, το αυτοκίνητο εντοπίστηκε κοντά στη στροφή Mirabeau Bas.
 
Παρ` ότι το βίντεο είναι χαμηλής ανάλυσης, το I-Pace μοιάζει να είναι ολόιδιο με το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος `Αντζελες. Ακόμα και το ασημί χρώμα είναι το ίδιο με αυτό που παρουσιάστηκε στην έκθεση και οι ζάντες είναι σχεδόν ταυτόσημες..Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία στον εξωτερικό σχεδιασμό του I-Pace είναι οι απίστευτα κοντοί πρόβολοί του τόσο μπροστά όσο και πίσω. Αυτό επέτρεψε στη Jaguar να μεγιστοποιήσει τους εσωτερικούς χώρους.
 
Το κινητήριο σύνολο του πρωτότυπου αποτελούνταν από δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι αναλαμβάνουν να κινήσουν από έναν άξονα ο καθένας, με τη συνδυασμένη τους ισχύ να φτάνει τους 400 ίππους και τα 700 Nm ροπής. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να έχει τα ίδια χαρακτηριστικά από θέμα δύναμης και να αποθηκεύει την ενέργεια στην ίδια μπαταρία των 90 kWh που χρησιμοποιήθηκε και στο πρωτότυπο η οποία θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ. περίπου.


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
ESPRINTER 5 THINKS