10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Skoda Karoq έχει λάβει έντονες σχεδιαστικές επιρροές από το μεγαλύτερο Kodiaq.
Νέο Skoda Karoq
26.209 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2017)
H τσέχικη εταιρεία παρουσίασε χθες με κάθε επισημότητα το μικρό «αδελφάκι» του Kodiaq, ονόματι Skoda Karoq. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων απαρτίζεται από 5 κινητήρες: δύο βενζίνης και τρεις diesel.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η τσέχικη εταιρεία επέλεξε έναν ιδιαίτερο τρόπο παρουσίασης του μοντέλου, φτιάχνοντας μια αντίστροφη μέτρηση μέχρι την πρεμιέρα του Karoq στην Στοκχόλμη. Την αποτύπωσε με μια σειρά video με τη διαδρομή ενός καμουφλαρισμένου πρωτότυπου από την Τσεχία στη Σουηδία.
Το Karoq θα είναι το πρώτο Skoda με ψηφιακή οθόνη στο πίνακα οργάνων αντί του κλασικού πίνακα που ήταν διαθέσιμος μέχρι τώρα. Το μοντέλο θα προσφέρεται με τις νέες υπηρεσίες Skoda Connect που χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: για πληροφορίες και για πλοήγηση. Το μοντέλο προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά συστημάτων υποστήριξης του οδηγού όπως τον βοηθό στάθμευσης, τη βοήθεια διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, Front Assist με προληπτική προστασία πεζών και Βοήθεια έκτακτης ανάγκης που όλα μαζί συμβάλλουν στην αύξηση της ασφάλειας. Το μοντέλο υποστηρίζει επίσης συστήματα Αpple CarPlay, Android Auto και ΜirrorLinkTM.
Μπροστά υπάρχουν προαιρετικά full-LED φωτιστικά σώματα, ενώ στάνταρ είναι τα LED πίσω. Το μήκος του Karoq είναι στα 4.382 χλστ., το πλάτος στα 1.841 χλστ. και το ύψος στα 1.605 χλστ., ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2.638 χλστ. (στο 4x4 είναι 2.630 χλστ.).
Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 521 λίτρων, ενώ αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα φτάνει στα 1.630 λτ. Το προαιρετικό σύστημα VarioFlex επιτρέπει στα πίσω καθίσματα να σύρονται, διαμορφώνοντας το πορτμπαγκάζ από τα 479 ως τα 588 λίτρα. Σημειωτέον πως μιλάμε για τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα, τα οποία μπορούν να αφαιρεθούν δημιουργώντας έναν χώρο φόρτωση 1.810 λίτρων.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων απαρτίζεται από 5 κινητήρες: δύο βενζίνης και τρεις diesel. Στη βάση των βενζινοκινητήρων βρίσκεται ο 1.000άρης TSI με απόδοση 115 ίππους και 175 Νm ροπής. Η ισχυρότερη επιλογή βενζινοκινητήρα είναι ο 1.5 TSI με 150 PS και 250 Νm ροπής που θα έχει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων(ACT). Από τους τρεις κινητήρες diesel οι δύο από αυτούς αφορούν μηχανικά σύνολα 2.0 λίτρων απόδοσης, είτε 150 PS και 340 Nm ροπής είτε 190 ίππων και λίγο μεγαλύτερης ροπής στα 400 Nm. Αν κάποιος θέλει να μία μικρότερου κυβισμού επιλογή, υπάρχει διαθέσιμος και ο 1.600άρης diesel ιπποδύναμης 115 PS και 250 Νm ροπής.
O 2λιτρος turbo πετρελαιοκινητήρας απόδοσης 190 ίππων προσφέρεται στη βασική του έκδοση με τετρακίνητη και αυτόματο DSG κιβώτιο 7 σχέσεων. Περνώντας στη μετάδοση υπάρχει επιλογή μεταξύ του μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, αλλά και του αυτόματου DSG κιβωτίου 7 σχέσεων. Όσον αφορά στη κατανάλωση, σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Karoq είναι εξαιρετικά οικονομικό, ενώ όλοι οι κινητήρες συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Εuro 6.
Το Skoda Karoq είναι μέρος της στρατηγικής 2025 της Skoda που έχει ως στόχο να διευρύνει την γκάμα των SUV. Μετά το λανσάρισμα του Κodiaq και του Κaroq, το νέο compact SUV αναμένεται να φτάσει στο δεύτερο μισό του 2017.
Πολύ όμορφο και στη σωστή τιμή θα..σπάσει τα ταμεία ειδικά με το diesel 1.6.Ποιότητα και χώρους θα έχει σίγουρα οπότε τι άλλο να ζητήσει κανείς?Τα Skoda είναι απίστευτα βελτιωμένα ενώ ευτυχώς,τα service τους θα είναι και λιγότερο κοστοβόρα από τα λορδοvolkswagen..Συν ότι δεν είναι κακομούτσουνο όπως κάποια άλλα ιαπωνικά που εδώ μέσα τα έχουν κάνει...θεούς!!!
Πολυ ωραίο και πιο ελκυστικό σίγουρα από Tiguan και Ateca αποτελεί μια καλή μικρογραφία του Kodiaq. Πολύ καλός ο αντικαταστάτης του Yeti! (Και το Ateca καλό είναι στις ακριβές εκδοσεις. Το Tiguan φαίνεται το πιο συντηρητικό.)
Θα συμφωνήσω με τους Τάσο και Μάνο,τα είπαν απλά και επιγραμματικά.
Απλά φανταστικό ! Κομμένο και ραμμένο για τα δεδομένα της Ελλάδας. Έως 4,4μ μήκος με πολύ καλούς χώρους, 500+ λτ πορτ μπαγκαζ, και πολυτέλεια με εξολισμό που για να τον πάρεις στους λοιπούς γερμανούς - εάν τον βρεις - πρέπει να τον πληρώσεις όσο ένα δεύτερο αυτοκίνητο. Το σχέδιο μέσα και έξω πάρα πολύ όμορφο. Είτε με τον 1,6 diesel είτε με τον νέο 1,5T βενζίνη ... και τιμούλα full full extra κάτω από 30k θα είναι λουκούμι. Δεν νομίζω ότι αξίζει να επιβαρυνθεί κανείς περισσότερο φορολογικά για να ανέβει στα 2,0cc. Αυτό που με εντυπωσιάζει και με προκαλεί να πάρω ένα τέτοιο σύγχρονο Skoda είναι το κλείσιμο της ψαλίδας σε όλα τα επίπεδα με τα υπόλοιπα ακριβότερα μοντέλα του VW group, με τον ανταγωνισμό γενικότερα αλλά ακόμα και με τις premium μάρκες. Τα GLA και GLC π.χ μέσα δεν είναι κάτι που σε εντυπωσιάζει για Mercedes, μάλλον μέτρια θα τα έλεγα. H Audi μόνο ξεχωρίζει πλέον ποιοτικά στα νέα της μοντέλα ... A4, Q5 κλπ. Η bmw κρατάει σταθερά ένα επίπεδο υλικών καμπίνας που είναι πολύ καλό ... αλλά φθείρεται στο χρόνο - εδώ ο καλός γιαπωνέζος ξεχωρίζει ... δεν φθείρεται από τον χρόνο ! Πέρα από όλα αυτά όμως νομίζω ότι αυτό το Skoda αξίζει να το τολμήσουμε - η εταιρία δείχνει ότι ορίμασε αρκετά ... πραγματικά έχει παρουσιάσει ένα σύγχρονο και μοντέρνο προϊόν από κάθε άποψη.
Σε αντίθεση με το Kodiaq, εδώ βάλανε σωστά 1.6 diesel. Κατά τα άλλα, σημαντικά βήματα εμπρός η skoda. Στην καλύτερη περίοδο της.
Πολύ πιο όμορφο από το Tiguan στη μούρη. Δεν ξέρω τι σκέφτονταν στη VW όταν σχεδίαζαν τη δεύτερη γενιά του Tiguan, αλλά στη Skoda τους ξεπέρασαν κατά πολύ. Εαν και η διαφορά στη τιμή τους είναι αρκετά μεγάλη, δε βλέπω και πολλούς λόγους (αν μπορούσα να αλλάξω αυτοκίνητο) που θα πήγαινα στο Tiguan και όχι στο Karoq. Παρόλα αυτά, τη καρδιά μου αυτό το καιρό την έχει κλέψει το 3008.
Εξαιρετικο αυτοκινητο οπως ολα τα SKODA αλλωστε μετα την εξαγορα της εταιρειας απο την VAG αλλα προτιμω παντα το πρωτοτυπο για...ψυχολογικους και οχι μονο λογους!
Προσωπικά από εμφάνιση είναι όμορφο, βέβαια περί ορέξεως...