Το Mazda RX-7, κυρίως στην τρίτη γενιά με ονομασία FD, παραμένει ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης χάρη στον αποδοτικό περιστροφικό κινητήρα που έχει κάτω από το καπό αλλά και την ξεχωριστή του σχεδίαση που στρίβει εύκολα τους λαιμούς ακόμα και σήμερα.
Την στιγμή που οι φίλοι της Mazda ονειρεύονται την αναβίωση του RX-7 ή, έστω, κάποιου άλλου sportscar, ο Khyzyl Saleem αποφάσισε να παρουσιάσει την πρόταση του για ένα RX-7 FD σε αμάξωμα Shooting-brake, αποφεύγοντας μάλιστα να του προσφέρει κάποιο ακραίο bodykit που θα άλλαζε δραματικά τις υπέροχες αναλογίες του sportscar, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος.
Ο Saleem επέλεξε να επιμηκύνει την οροφή του RX-7 και να δώσει στο αυτοκίνητο μεγάλες C-Pillars που ακουμπούν σχεδόν πάνω στα πίσω φωτιστικά σώματα. Για να συνεχίσει να είναι το μοντέλο το ίδιο σπορ, ο σχεδιαστής φρόντισε να τοποθετήσει δύο αεροτομές, μία στο τέλος της οροφής και άλλη μια στην θύρα του πορτ-μπαγκάζ, ενώ επίσης προσφέρει στο RX-7 νέους διαχύτες εμπρός και πίσω και πλαϊνές ποδιές. Οι ζάντες είναι προφανώς από κάποιον aftermarket κατασκευαστή, η απόσταση από το έδαφος έχει μικρύνει, ενώ ο Saleem σημειώνει πως θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο εσωτερικό κάποιο roll cage.
H Μazda μπορεί να μην έχει στα άμεσα σχέδιά της την κατασκευή ενός νέου RX-7, ξεκίνησε ωστόσο πρόσφατα να κατασκευάζει ανταλλακτικά τόσο για τη δεύτερη όσο και για την τρίτη γενιά RX-7. Αρχικά θα κατασκευαστούν 91 ανταλλακτικά υψηλής ανάγκης, 30 για το FC και 61 για το FD, αλλά η Mazda λέει ότι αυτή είναι μόνο η αρχή. Περισσότερα ανταλλακτικά θα κατασκευαστούν αργότερα καθώς το πρόγραμμα της Mazda μεγαλώνει.