Κάνοντας μία σύντομη αναδρομή στο παρελθόν, η Audi ήταν κάποτε γνωστή ως Auto Union και το εργοστάσιο στην πόλη Neckarsulm που λειτουργεί σήμερα ανήκε στην NSU, μια εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, η οποία μεταξύ άλλων κατασκεύαζε και το δίθυρο αυτοκίνητο με την ονομασία Prinz 4. Το 1969, η Volkswagen ήρθε στο προσκήνιο και συγχώνευσε τη NSU με την Auto Union για να δημιουργήσει την Audi.
Φτάνοντας στο σήμερα, οι εκπαιδευόμενοι στο εργοστάσιο παραγωγής της Audi στην πόλη Neckarsulm αποκάλυψαν μία εκσυγχρονισμένη και ηλεκτροκίνητη έκδοση του NSU Prinz 4, με σκοπό να γιορτάσουν την 150η επέτειο του εργοστασίου. Μάλιστα, το μοντέλα που αποτέλεσε τη βάση εργασίας ήταν ένα NSU Prinz 4.
Με τον ηλεκτροκινητήρα του Audi e-tron
Οι εργασίες ξεκίνησαν με το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ενώ το Prinz 4 είχε κάποτε έναν δικύλινδρο κινητήρα με 30 ίππους στο πίσω μέρος, τώρα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων από ένα Audi e-tron. Το αυτοκίνητο έχει την ίδια μπαταρία με το υβριδικό Audi Q7 TFSI e quattro κάτω από το καπό, όπου τοποθετήθηκε αρχικά το ρεζερβουάρ καυσίμου. Τροποποιημένο είναι και το αμάξωμα, το οποίο στην τελική του μορφή έλαβε ένα νέο συνδυασμό χρωμάτων Suzuka Grey και Brilliant Black.
Με bucket καθίσματα στο εσωτερικό
Ενώ η Audi δεν έχει δημοσιεύσει φωτογραφίες από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, λέει ότι διαθέτει ένα ζευγάρι bucket καθίσματα Recaro Podium. Υπάρχει επίσης μια ενιαία οθόνη που χρησιμοποιείται για τους μετρητές.