Αν και η Honda είναι ιαπωνική, το νέο NSX φτιάχνεται στην Αμερική, οπότε αντιμετωπίζεται ως εισαγόμενο στην «πατρίδα» του και επιβαρύνεται με δασμούς. Φτάνει έτσι να κοστίζει σχεδόν τα διπλάσια χρήματα από το Nissan GT-R.
To NSX ή δύο GT-R;
3.317 Επισκέψεις στο άρθρο (29/8/2016)
To «made in USA» Honda NSX αντιμετωπίζεται στην «πατρίδα» του την Ιαπωνία ως εισαγόμενο προϊόν, γεγονός που ανεβάζει σημαντικά την τιμή του. Τόσο πολύ που κοστίζει σχεδόν όσο δύο «made in Japan» Nissan GT-R…
Το νέο Honda NSX ξεκινάει την εμπορική του καριέρα στην «πατρίδα» του, την Ιαπωνία, αν και εδώ που τα λέμε φτιάχνεται στις Η.Π.Α. Επιπλέον, δεν ξεκινάει ακριβώς, αλλά οι έμποροι - μέλη του δικτύου NSX Performance Dealers, άρχισαν να δέχονται αιτήσεις για το μοντέλο, το οποίο θα φτάσει στους πρώτους ιδιοκτήτες του τον προσεχή Φεβρουάριο. Σε έξι περίπου μήνες δηλαδή…Ο λόγος που ασχολούμαστε με το γεγονός δεν είναι άλλος από την τιμή του νέου NSX, η οποία αν και το όχημα είναι υβριδικό επιβαρύνεται με φόρο 8%. Στην Ιαπωνία, λοιπόν, κοστίζει 23,7 εκ. γιέν, που αντιστοιχούν σε 207.873 ευρώ. Αυτό γιατί το αμάξι θεωρείται εισαγόμενο, παρόλο που ηHonda έχει ως έδρα την Ιαπωνία.
Έτσι επιβαρύνεται με δασμούς και φτάνει να κοστίζει σχεδόν τα διπλάσια χρήματα από το Nissan GT-R που φτιάχνεται στο νησί. Για να καταλάβετε η special έκδοση του GT-R «Track Edition engineered by Nismo» πωλείται στην Ιαπωνία περίπου 13,7 εκ. γιεν, δηλαδή λίγο παραπάνω από 120 χιλ. ευρώ. Θέλετε περισσότερα; Το πρόσφατα ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo-που είναι και το ακριβότερο- τιμάται στην Ιαπωνία 18,7 εκ. γιέν, δηλαδή περίπου 164 χιλ. ευρώ.
Οπότε το δίλημμα ανάμεσα στοHonda και το Nissan γίνεται ακόμα πιο περίεργο και μπορεί να διατυπωθεί ως εξής: Εσείς τι θα παίρνατε, ένα NSXή (σχεδόν) δύο GT-R;
Το νέο Honda NSX κοστίζει στην Ιαπωνία 23,7 εκ. γιέν, που αντιστοιχούν σε 207.873 ευρώ.
1 GTR και τα ρέστα στην βελτίωση. Στόχος 1000 έως 1200 άλογα με άπιαστες επιδόσεις και φοβερή αξιοπιστία (ακόμη και βελτιωμένο)... Αν περισέψει κάτι τότε τα τρώμε σε υπογλώσια.
1 GTR και τα ρέστα στην βελτίωση. Στόχος 1000 έως 1200 άλογα με άπιαστες επιδόσεις και φοβερή αξιοπιστία (ακόμη και βελτιωμένο)... Αν περισέψει κάτι τότε τα τρώμε σε υπογλώσια.
Το nsx γιατί είναι Honda τέλος!
Καλύτερα 20 Seat...αν και δε τα αγαπάμε όσο εσείς!