ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ανάμεσα στα 37 πληρώματα, τα δύο Ampera-e που συμμετείχαν, τερμάτισαν στην 3η και στην 9η θέση της κατηγορίας τουρισμού.

Ανάμεσα στα 37 πληρώματα, τα δύο Ampera-e που συμμετείχαν, τερμάτισαν στην 3η και στην 9η θέση της κατηγορίας τουρισμού.

Το Opel Ampera-e στο Silvretta E-Auto Rallye

2.574 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2017)

Το Opel Ampera-e, το επαναστατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Opel, αφού συμμετείχε με επιτυχία στο i-Mobility Rallye της νότιας Γερμανίας την ¶νοιξη, το περασμένο Σαββατοκύριακο συμμετείχε στο 8ο North European E-Mobile Rally.

Ανάμεσα στα 37 πληρώματα, τα δύο Ampera-e που συμμετείχαν, τερμάτισαν στην 3η και στην 9η θέση της κατηγορίας τουρισμού, με το ένα από τα δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα να οδηγείται από τον ηθοποιό Benjamin Sadler.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από τις ακτές της Βαλτικής το Ampera-e κατευθύνεται τώρα στα βουνά. Το καινοτόμο ηλεκτρικό θα αποδείξει την πρακτικότητά του σε καθημερινή χρήση και σε ορεινά εδάφη στον επόμενο αγώνα στις 6-7 Ιουλίου. Αυτή είναι η ημερομηνία διεξαγωγής του Silvretta E-Auto Rallye, του αγώνα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διοργανώνεται στα πλαίσια του ράλι ιστορικών αυτοκινήτων Silvretta Classic, στην Αυστρία. 

Το περασμένο Σαββατοκύριακο στο 8ο North European E-Mobile Rally, το νέο Opel Ampera-e δεν αναγκάστηκε να εξαντλήσει την αυτονομία του με μία φόρτιση – 520 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Νέου Ευρωπαϊκού Κύκλου Οδήγησης (NEDC). Όμως το επαναστατικό ηλεκτρικό της Opel κάλυψε άνετα τα 270 χιλιόμετρα από το Schleswig-Holstein της Γερμανίας στη Δανία και πίσω. Συνολικά 37 αυτοκίνητα, με δύο Ampera-e ανάμεσά τους, αντιμετώπισαν τις προκλήσεις του αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων που διοργάνωσε η Ένωση ECO-Mobility e.V.

Το ράλι ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν αφορούσε τον καλύτερο χρόνο και το ποιος θα φτάσει στον τερματισμό μπροστά από τους υπόλοιπους. Αντίθετα, ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθε πληρώματος είχαν να αντιμετωπίσουν δύσκολες ασκήσεις και time trials – κι αυτό επειδή το 8ο North European E-Mobile Rally είχε σχεδιαστεί ως αγώνας ρεγκιουλαριτέ και αντοχής. Ανάλογα με τις ικανότητές τους τα πληρώματα ήταν χωρισμένα σε κατηγορίες «sporty» και «toutistic». Αυτό που καθόρισε το αποτέλεσμα δεν ήταν η ταχύτητα αλλά η εξυπνάδα, η οικονομική οδήγηση και το πνεύμα συνεργασίας.
  
Ο επόμενος αγώνας ρεγκιουλαριτέ (ή  αγώνας TSD - time-speed-distance) για ηλεκτρικά οχήματα, το Silvretta E-Auto Rallye, συμπίπτει με τον περίφημο αγώνα κλασικών αυτοκινήτων Silvretta Classic. Το Opel Ampera-e βρίσκεται και πάλι στη λίστα συμμετοχών, εδώ στο Montafon της Αυστρίας. Έτσι, στις 6-7 Ιουλίου, «Η Ιστορία συναντά το Μέλλον» για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Παράλληλα με το Silvretta Classic, τα ηλεκτρικά οχήματα θα διανύσουν περισσότερα από 260 χιλιόμετρα με πολλές δοκιμασίες χρόνου και ικανοτήτων στο διήμερο πρόγραμμα. Από το Schruns, μέσα από την αλπική διαδρομή Silvretta, από το Bludenz και το Lech, η διαδρομή του αγώνα διασχίζει διάφορα Αλπικά περάσματα στις περιοχές Vorarlberg και Τιρόλο. Από τα 600 μέτρα υψόμετρο, ο αγώνας ξεπερνά τα 2000 μέτρα υψόμετρο, στο οποίο το Ampera-e θα έχει την ευκαιρία να αποδείξει πόσο αποτελεσματικά ανταπεξέρχεται στις συγκεκριμένες προκλήσεις.

Το Ampera-e τα καταφέρνει και στην πιο ρεαλιστική μέτρηση του κύκλου WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure). Με βάση το συγκεκριμένη δοκιμή εξέλιξης, οι μηχανικοί υπολογίζουν τη μέση αυτονομία κατά WLTP στα 380 χιλιόμετρα, ανάλογα με το προσωπικό στιλ οδήγησης και εξωτερικούς παράγοντες. Κατά τη διάρκεια του ορεινού ράλι, οπουδήποτε το Ampera-e χρειαστεί μεγαλύτερη ταχύτητα και ισχύ, ο ηλεκτροκινητήρας των 150 kW/204 hp εξασφαλίζει εντυπωσιακή επιτάχυνση και ελαστικότητα χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή των 360 Nm. Αυτή χαρίζει επιτάχυνση υπεραυτοκινήτου στο ηλεκτροκίνητο, πενταθέσιο αυτοκίνητο. Για τα 0-50 χλμ./ώρα το Ampera-e χρειάζεται 3,2 μόλις δευτερόλεπτα ενώ επιταχύνει σε προσπεράσεις από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα.   
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
DOBLO VS COURIER