Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Toyota Crown Sport σε ανεπίσημη GR έκδοση!

 Σχολιάστε 
6.938 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2024)
Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο της Toyota και προέρχεται από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle.
2 Φωτογραφίες »

Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο της Toyota και προέρχεται από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle.

- Φουντώνουν οι φήμες για GR έκδοση του Crown Sport.
- Ανεξάρτητος σχεδιαστής δανείστηκε στοιχεία από άλλα GR μοντέλα.
- Δημιούργησε τη δική του εκδοχή για το σπορ SUV.
- Στα 306 άλογα το ισχυρότερο Crown Sport.

Φουντώνουν οι φήμες για GR έκδοση του Crown Sport

Η Toyota στο τέλος του 2023 παρουσίασε επίσημα το Crown Sport plug-in υβριδικό (PHEV), αποτελώντας την ισχυρότερη εκδοχή του ιαπωνικού μοντέλου. Η παρουσίαση αυτή συνοδεύτηκε από φήμες που έλεγαν πως οι Ιάπωνες ετοιμάζουν και μία σπορ, GR έκδοση, η οποία θα εστιάζει φυσικά στις επιδόσεις. Αν και μέχρι στιγμής δεν έχει κυκλοφορήσει κάποιο επίσημο σχέδιο για το μοντέλο, o ανεξάρτητος σχεδιαστής Theottle είναι εδώ και μας δίνει μία πρώτη ιδέα για την εμφάνιση που ενδεχομένως θα έχει.

Ο σχεδιαστής δανείστηκε στοιχεία από άλλα GR μοντέλα

Ο καλλιτέχνης, πήρε το Toyota Crown Sport και ουσιαστικά του εφάρμοσε χαρακτηριστικά από το ανανεωμένο Toyota GR Yaris, όπως για παράδειγμα τον μπροστινό προφυλακτήρα και τα φτερά. Η εμφάνιση του Crown Sport άλλαξε ακόμα περισσότερο λαμβάνοντας μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και αεροδυναμικά πτερύγια, ενώ οι ζάντες αλουμινίου με τις κόκκινες δαγκάνες φρένων και τα φαρδύτερα πίσω φτερά προέρχονται από την Toyota GR Corolla. Στο πίσω μέρος, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής πρόσθεσε μία αεροτομή, έναν αεροδυναμικό διαχύτη και ένα τρίτο φως φρένων τύπου F1. Την εμφάνιση ολοκληρώνουν οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στα 306 άλογα το ισχυρότερο Crown Sport

Επί του παρόντος δεν γνωρίζουμε εάν η Toyota σκοπεύει να δημιουργήσει μία GR έκδοση του Crown Sport. Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή η ισχυρότερη έκδοση του ιαπωνικού SUV είναι η plug-in υβριδική (PHEV). Το εν λόγω υβριδικό σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική ισχύς του συνόλου είναι 306 άλογα, ήτοι 71 ίπποι περισσότεροι συγκριτικά με τους 234 του φουλ υβριδικού.

Δείτε το σχετικό βίντεο

FORD
Autotriti.gr