To νέας γενιάς sportscar της Toyota θα μπορούσε ίσως να προσφερθεί και ως cabrio για αυτούς που θέλουν να ευχαριστιούνται λίγο περισσότερο τον καλό καιρό ενώ οδηγούν. Θα αγοράζατε το νέο GR 86 σε cabrio ή θα προτιμούσατε την «παραδοσιακή» coupe έκδοση;
Έντονες ήταν οι φήμες πως η Toyota ήθελε να προσφέρει μια cabrio έκδοση στο προηγούμενης γενιάς GT 86 το 2012, ωστόσο η ιδέα αυτή αρχικά μετατέθηκε για το 2014 και έπειτα μπήκε στο ράφι, καθώς η μάρκα θεώρησε πως αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων δεν σημειώνει πλέον τις πωλήσεις που σημείωνε κάποτε.
Πριν λίγες μέρες, η Toyota παρουσίασε το νέας γενιάς GR 86 και όπως είναι λογικό, άρχισε ένας νέος κύκλος συζητήσεων σχετικά με το εάν πρέπει η φίρμα να κατασκευάσει και ένα GR 86 cabrio για αυτούς που θέλουν να οδηγούν χωρίς οροφή όταν έχει λιακάδα…
Αυτός είναι ο λόγος που οι σχεδιαστές της X-Tomi Design παρουσίασαν την δική τους πρόταση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δίνοντας στο νέο GR 86 την υφασμάτινη οροφή που λεγόταν πως θα υιοθετούσε ο πρόγονός του, το GT 86. Το αποτέλεσμα που βλέπουμε είναι ευχάριστο, ωστόσο δεν φαίνεται πως υπάρχουν πολλές πιθανότητες να δούμε κάποιο GR 86 cabrio σύντομα.
Μια τέτοια εξέλιξη θα σημαίνει πως το GR 86 θα γινόταν πιο βαρύ και θα επηρεαζόταν η οδηγική εμπειρία. Αυτό δεν είναι κάτι που θα ήθελε η Toyota, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη πως η μάρκα έχει αναφέρει πως προσπάθησε πολύ να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα αλουμίνιο στην οροφή και τα φτερά, ώστε να βελτιώσει τα κρατήματα του μοντέλου και φυσικά να το κάνει πολύ παιχνιδιάρικο στην οδήγηση.
Θυμίζουμε πως η «καρδιά» του νέου GR 86 είναι ένας ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 2,4 λίτρων. Η μάρκα δεν ανέφερε επίσημα τα στοιχεία απόδοσης για την Ευρώπη, τα οποία θα γνωστοποιήσει όταν θα γίνει το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του μοντέλου, όμως στην ιαπωνική προδιαγραφή το μοτέρ προσφέρει 235 ίππους και 250 Nm ροπής.