Η Volkswagen συνεχίζει να βάζει τις τελευταίες πινελιές στην όγδοη γενιά του Golf, όπως βεβαίως και στις πιο ισχυρές εκδόσεις αυτής, μία εκ των οποίων είναι και η GTI. Δείτε τι μαθαίνουμε για το σύστημα κίνησης του μοντέλου.
Μάλιστα αν και στο παρελθόν είχαν υπάρξει δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι το νέο Golf GTI θα επωφεληθεί από ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης, τελικά κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί. Αυτό τόνισε με δηλώσεις του στα ξένα μέσα ενημέρωσης ο πρόεδρος του VW Group, Herbert Diess, ο οποίος ανέτρεψε τις οδηγίες που είχε ο προκάτοχό του, Matthias Muller.
Για αυτούς που αναρωτιούνται ποια θα είναι η μονάδα ισχύος του ολοκαίνουργιου Golf GTI. Ο Diess ανέφερε πως το μοντέλο θα τροφοδοτείται από έναν σύγχρονο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η ισχύς της βασικής έκδοσης θα κυμαίνεται περίπου στους 255 ίππους και η δεύτερη και πιο ισχυρή στα 290 άλογα. Επιπλέον το λογότυπο «TCR» θα αντικαταστήσει αυτό του «Performance».
Σε ότι αφορά την ήπια υβριδική τεχνολογία, δεν θα εγκαταλειφθεί, καθώς θα ακολουθήσει τη νέα γενιά του Golf και θα συνοδεύει τόσο την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα TSI 1,5 λίτρων, όπως και το ντίζελ TDI μοτέρ 2,0 λίτρων.
Σε ότι αφορά το επερχόμενο VW Golf GTI, θα έρθει βασισμένο στην ανανεωμένη πλατφόρμα MQB, με γόνατα MacPherson μπροστά και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Επιπλέον το σύστημα διεύθυνσης λέγεται πως θα είναι πιο άμεσο. Η VW αναμένεται να αποκαλύψει το νέο Golf Mk8 αυτό το καλοκαίρι, με το δημόσιο ντεμπούτο του να ακολουθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 2019.