Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, η γερμανική βελτιωτική εταιρεία προσφέρει ένα πλήθος ανθρακονημάτινων αναβαθμίσεων, μέρος των οποίων αποτελούν μία νέα μάσκα και ένα καπό με ενσωματωμένους αεραγωγούς , πλαϊνές ποδιές και καπάκια καθρεφτών, ενώ στο πίσω μέρος παίρνουν θέση μία αεροτομή αλλά και ένας αεροδυναμικός διαχύτης.
Οι επιλογές δεν σταματούν εκεί, καθώς οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δώσουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στο κιτ αμαξώματος επιλέγοντας να προσθέσουν τους τροχούς 22 ή 23 ιντσών, οι οποίοι σύμφωνα με την εταιρεία παρόλο το μεγάλο τους μέγεθος έχουν την ικανότητα να μειώσουν το βάρος του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό οι επιλογές είναι λιγότερες αλλά υπαρκτές, με τα πεντάλ αλουμινίου, αλλά και στοιχεία κρυφού φωτισμού να είναι διαθέσιμα, όπως και μια επιλογή ενός πλήρως δερμάτινου εσωτερικού.
Για αυτούς που επιθυμούν περισσότερη ισχύ, τότε μπορούν να επιλέξουν το αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης, αλλά και μία επαναχαρτογράφηση εγκεφάλου, που θα δώσουν στον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 3,0 λίτρων του Velar, 46 επιπλέον ίππους για να ανέβει από τους 385 στους 430.
Τέλος για αυτούς που επιθυμούν να αγοράσουν ένα εργοστασιακό μοντέλο και να μην ασχοληθούν με τις βελτιώσεις, θυμίζουμε πως η Land Rover έχει μια έκδοση SVR υπό ανάπτυξη που θα χρησιμοποιεί ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με κομπρέσορα 5.0 λίτρων V8, ο οποίος προσφέρει στο Range Rover Sport SVR, 583 ίππους.